B&B vol liefde (Deel 1)

Hey maar het Vlaamse seizoen staat erop! Perfect voor een brakke zondag

4 likes

Heb net 1 aflevering gekeken en ik vind er tot nu toe weinig aan :joy:

3 likes

Ja hun opbouw is anders, het moet ff op gang komen (althans dat was vorig seizoen zo)

5 likes

Ik ben nu 2 afleveringen verder, sta op het punt van opgeven😂

2 likes

Hahaha ik ben bij aflevering 9 maar ik ben vrij brak dus kijk met een half oog
Vind het ook nog weinig actie behalve die Valentin is echt een creep

1 like

Ik heb recent B&B seizoen 1 gekeken maar die vond ik ook saai. Ben nu maar overgeschakeld naar het 1e seizoen van Temptation Island. No regrets.

5 likes

Zou ik doen hoor, seizoen 1 heb ik geprobeerd te kijken maar echt niks aan die Belgen

4 likes

Zo’n programma is ook gewoon het best besteed aan ons schaamteloze Nederlanders. Absoluut geen zin in volwassenen die elkaar U noemen.

9 likes

Ik begon met kijken en ik ben meteen helemaal niet blij :neutral_face:

21 likes

Ik kijk nu seizoen twee maar wie geeft elkaar in godsnaam 2-3 kussen of een hand bij ieder ontbijt…Belgen blijkbaar

5 likes

Onderschat de sensatie van onze timtation en het koekerond stel niet!

6 likes

Volgens mij kussen ze heel wat af in belgie ja.

3 likes

In Nederland wordt iemand plat op de snuit gebuffeld

3 likes

Er staat een nieuwe video op Brams YouTubekanaal en hij is inderdaad samen met Esra!

3 likes

Ja hoor, Bram en Esra zijn samen

8 likes, 0 comments - esradekker on September 5, 2023: "Het hoge woord is er uit!😊⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Er werd in de afgelopen weken een ..."

14 likes

Bij mijn vorige werk hadden we ook een kantoor in België. Als de belgen bij ons kwamen gingen ze alle 80 werknemers af om te zoenen :sob: Ze zoende elkaar ook elke ochtend als ze op kantoor kwamen. Echt de hel :joy:

7 likes

Bram zegt ook in z’n video: ‘ja je draaide eigenlijk gelijk mee, je deed je dingetjes wel en je kon heel goed meehelpen met de schapen bijvoorbeeld’. Alsof 'ie net een sollicitant heeft aangenomen die in haar eerste maand van dr proeftijd zit. Zo’n ongemakkelijke video

63 likes

Weet iemand hoe dat nu eigenlijk zat tussen Bram en Carolien? Want de opnames waren in april toch? En bij de reünie zei Bram dat ze twee weken daarvoor uit elkaar waren gegaan. (die reünie was 19 augustus ofzo?) Hebben Bram en Carolien dan drie/vier maanden iets gehad? En ze was één keer bij hem geweest?

7 likes

Wtf

Op de een of andere manier ook weer zooo typisch, helemaal moeilijk doen op zoek naar een natuurmeid en uiteindelijk eindigen met de girl next door

Alle mannen zijn ook hetzelfde

53 likes

Bij Suus een probleem ervan maken dat ze te jong was. Esra is volgens mij net zo jong :joy:

27 likes