B&B vol liefde (Deel 1)

Wanneer was die reünie opgenomen dan? Hij zei daar dat het nog maar twee weken uit is, toch? Niet dat het mij verder boeit hoor wat hij wel of niet doet. Meer benieuwd naar wanneer die reünie was :joy:

4 likes

Denk wel recent, want Debbie was daarna bij Humberto (maandag dacht ik?) en die had toen net Paul’s familie ontmoet.

2 likes

Ik denk toen Walter en Joy die treurige oproep deden om te komen dansen op Schiphol. Dat was 15 augustus. Volgens mij waren ze toen allebei in Nederland voor de reünie.

4 likes

Ja klopt, dat dansen was de ochtend na de reünie dacht ik

2 likes

hahaah ik vind het zo mooi dat ze op basis van de studio / hype van andere kandidaten waarschijnlijk dachten dat de hele wereld op ze zou zitten wachten voor dat dansen, en dan komt er echt 3,5 kip aanzetten.

13 likes
27 likes

“waar niks mis mee is” hahahaa

12 likes

Komt vandaag dan de video van Bram? Ben stiekem wel echt super nieuwsgierig

2 likes

Veel hype, weinig info :smiling_face_with_tear:

Wat een irritant filmpje, het lijken wel pubers. Carolien dodged a bullet.

Ik vind het trouwens niet oké dat ze grapjes maken over “worstelen met je geaardheid”. Dat is helemaal niet leuk of grappig.

11 likes

Nee bwn allang uitgetuned bij die saaie lul.

24 likes

Volgens realityfbi zou Alexandra (van Walter) het ook bij Leendert, Bram en Daniël hebben geprobeerd, maar de laatste twee hadden geen interesse. Met Leendert zou ze wel contact hebben :skull:

6 likes

Ja in een interview zag ik ook dat Leendert met Alexandra en Tamara (van Martijn) aan het daten was. Dus dat zal wel kloppen. Al zie ik daar ook geen match in, vooral niet met Alexandra…

4 likes

Voelt een beetje alsof ze zo wanhopig zijn om iemand te vinden, dat ze maar bij de andere singles kijken of daar iets tussen zit

1 like

Nee ik zie de match ook niet… Alexandra zie ik er wel voor aan om gewoon een beetje te willen trollen :joy: Tamara past al helemaal niet bij hem. Die verdient sowieso een gezelliger, volkser en jonger iemand dan droogkloot Leendert (die verwacht dat een vrouw zich aan hem aanpast).

1 like

Suus (van Bram) gaat werken bij de b&b van Debbie. Leuk!

86 likes

https://www.instagram.com/p/Cwumfw1oesQ/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Cute

29 likes

Nah dat vind ik tot nu toe wel de leukste reünie uitkomst!

17 likes

Omg ik wil ook door Debbie en Paul geadopteerd worden.

51 likes

Ben een beetje teleurgesteld in hoe commercieel ze dit hele gedoe aanpakken…

9 likes

Hey maar het Vlaamse seizoen staat erop! Perfect voor een brakke zondag

4 likes