B&B vol liefde (Deel 1)

Gemixt met Bep Brul en de Majoor! IYKYK

14 likes

Wat een swag die Olof :sunglasses:

50 likes

Hahaha, ik vind het ook heeelemaal bij hem passen dat hij een vaste koffiestek heeft bij een stomerij

3 likes

Ik zag gister Leendert lopen bij ons in de stad! Mijn man liep er eerst achteraan om hoi te zeggen, maar hij moest terugkomen van mij want ik vond het zielig hahaha.

8 likes

OMG, in B&B België zit ook al iemand die zijn toekomstige kinderen wil home-schoolen. Is dit een trend onder 20-ers? Of toeval?

1 like

Thierry Baudet, Andrew Tate? Volgens mij leeft dit juist onder 20ers!

3 likes

Ik heb dit hele topic gister+ vandaag bijgelezen en ik ben oprecht verbaasd dat ik niemand heb zien posten over dat stelletje in Thailand dat 3 weken lang in Say Cheese liep rond te hangen???

Bijna elke maaltijd en feest zag je ze. Dan ben je op vakantie in Thailand en kom je de frikandelentent niet uit. Zo verbaasd dat je ze al zag bij Bianca en ook bij al die anderen die nog volgden😆

29 likes

Haha ik heb dit thuis ook wel gezegd ja. Zo gek

7 likes

Ja dit heb ik ook meerdere keren tijdens het kijken tegen mn man gezegd idd! Die mensen waren daar echt veel te lang

7 likes

Zij zaten front row bij B&B vol liefde live! Gwn nog een paar weekjes bijgeboekt

13 likes

Ja haha volgens mij hebben zij meer info gekregen dan wij. Ik had de indruk dat Martijn best veel met ze deelde.

2 likes

Olof heeft verkering :smiling_face_with_three_hearts:

Met een relatietherapeute en ze werkt met facetten uit de natuurgeneeskunde (??), ze heeft hem massages gegeven nou nou

31 likes

4 likes

Ah nee! Ik hoorde vanochtend op de radio dat het hondje een hele dure operatie zou krijgen.

2 likes

Ik wil dat Debbie en Paul een eigen realityserie krijgen😍

4 likes

Neee dat wil ik niet dan worden ze uiteindelijk vervelend net zoals alle andere realitybn-ers

37 likes

Inderdaad, en kan me ook niet voorstellen dat Debbie zoiets zou doen. Misschien een leuke docu over de B&B.

3 likes

Astrid en Harmjan zijn gisteren getrouwd, zo leuk :heart:

18 likes

Vind vooral Marian erg accuraat.

22 likes

Midden is Eduardo met op schoot Olof.

5 likes