B&B vol liefde (Deel 1)

Voor mij toch een verrassing dat B&B gisteravond niet won bij de Televizierverkiezing

14 likes

Ik denk dat er een groot verschil zit tussen de groep B&B kijkers en de mensen die tijdens de televizierring naar de tv kijken en dan gaan stemmen

10 likes

Dat zou inderdaad best kunnen. Ben nu wel benieuwd geworden naar Oogappels, dus daar maar eens aan beginnen

1 like

Goede acteurs vs een paar gekkies in een B&B, ik snap het wel hoor

7 likes

Oogappels? Wat vond je er zo slecht aan?

5 likes

Oh, dat kan best. Ik heb geen verstand van acteren om het goed of slecht te vinden, maar vind het zelf wel serie die lekker wegkijkt. Vind sommige acteurs wel goed (in hoeverre ik daar iets over kan zeggen), maar niet iedereen idd.

9 likes

Soms heb ik het idee dat het halve land in de manifestatiefuik van Sanny / het spiriwiri edelstenengeloof aan het vallen is. Maar als ik lees en hoor wat de reacties op Joy waren na dit seizoen, stemt dat me toch wel weer positief.

Dus ik vroeg me ineens af, heb jij van mensen gehoord dat ze Joy gewoon een prima leuke gast vonden met een prima realistisch wereldbeeld o.i.d.?

• Ja, wel vaker
  • Ja, een keer
  • Nee
  • Nee maar ik doe sowieso niet aan nabesprekingen met mensen (buiten het forum)

0 stemmers

2 likes

Hij staat inmiddels op TikTok bamigo ondergoed te verkopen 🫣

1 like

Yvonne plaatst een bericht over Carolien, waar Bram weer op reageert. Dat ze er nog heel erg mee zit hoe ze is gedumpt etc.
Maar waar heeft Carolien dat bekend gemaakt dan?

1 like

Petri komt bij Boerderij van Dorst :slight_smile:

16 likes

Gaan jullie weer kijken volgende week?

• Ja!
  • Nee, ik kijk alleen de zomerversie
  • Nee, ik kijk dit soort onzin nooit. Wat doe ik eigenlijk in dit topic?

0 stemmers

2 likes

Ja voor volgende zomer zie ik nu, jammer, dacht al het komende seizoen!

Art is echt zo’n vies mannetje op die naturistencamping, hij vindt het allemaal eeeeerg interessant

3 likes

Wel een leuke groep deelnemers volgens mij!

1 like

Ik vind het ook een hele leuke groep!!! Nog niet echt grote red flags volgens mij

7 likes

Ja true, die spiriwiri guy kwam vorig jaar ook best normaal over in de videos…

Ik heb er echt zin in jongens

3 likes

Komt het weer iedere dag of is de winterversie wekelijks?

1 like

Iedere dag! Maar volgens mij niet 6 weken of meer, eerder 3?

By the way, volgende week dinsdag komt Petri bij Boerderij van Dorst. Samen met All you need is love - Robert ten Brink! :stuck_out_tongue_winking_eye:

8 likes

Ik krijg de creeps van dat huis in Schotland, heeft echt zo’n horror vibe. Dat er ineens iemand met een jachtgeweer voor je neus staat ofzo

Die mamma mia vrouw vind ik leuk!

8 likes

Ik start hem wat later op, maar is dit nu de aftrap voor komende zomer ipv die van de wintereditie???

1 like

Ja nee dat snap ik, maar dacht aftrap als in eerste aflevering

6 likes