Ik dacht eerst dat het wel zal tegenvallen omdat vorig seizoen zo geweldig was, maar tot nu toe kijkt het ook weer heerlijk weg.
Ik vind acht stellen wel veel om bij te houden. Ook twee keer Hans toch? Lastughh
Aha oke⦠Ik zag iemand hier al posten āHans uit Frankrijkā en ik dacht: ???
Vorig jaar hadden we alleen Debbie en die gedeprimeerde man in Frankrijk, dat was overzichtelijk.
Wow die Alex vind ik echt zoān type wat dan ineens in een stalker veranderd. Hij luistert echt totaal niet naar wat Astrid zegt en ook al legt ze hem 10x uit dat ze geen klik voelt dan snapt hij het nog niet en zegt als hij weggaat dat het wel zal liggen aan dat zān auto niet dik genoeg is?? Echt bizar.
Oh ik vond het juist echt heel treffend, haha. Ze lijken ook niet echt op elkaar maar zijn gezicht doet me er heel vaak aan denken. Die licht-aan-niemand-thuisblik is ook gewoon precies hetzelfde.
Wie lijkt er op Erica dan? Is me nog niet opgevallen. Bedoel je eigenlijk racistische Erica of Erica Terpstra?
Hm ja ik snap wel wat je met die blik bedoelt.
Ik bedoel de stem van Desiree en die van Erica Terpstra.
Ja sowieso iemand van 31 die dus nog samen met zān ouders woont⦠mij nie belle
Vind die ouders wel heel leuk moet ik zeggen. Hem daarentegenā¦
Een jongere Gordon hahah. Canāt unsee
Aflevering 4:
Die zoen van Richard en Simone(?) hahahah ik kan dit echt niet aanzien maar wel cute opzich
Hahahahha ik vond dit ook zo heftig tijdens mijn ontbijt vanochtend
Jaaaa een B&B topic! Hoeveel weken duurt het eigenlijk?
6 volgens mij
Oh wat heerlijk, hopelijk werkt Videoland op mijn vakantiebestemming in Frankrijk
āVakantiebestemming in Frankrijkā uhuuuuu
Aflevering 4:
Gaat die meid uit Groningen nu gewoon lekker haar drinken op drinken en voorstellen terwijl de taxi nog voor de deur staat
En waarom schreeuwt Richard de heeele dag
En die man bij Natascha doet gewoon de hele tijd een coaching promotie praatje voor zichzelf ājaaa bouwen aan mensen kan ik als de besteā
En wat hebben er veel knappe jonge vrouwen op Franse Hans geschreven
je moet ff uit je spoiler halen om welke aflevering het gaat
Vervolg aflevering 4 (had nog niet afgekeken):
- Ik word echt moe van Richard en Erica Terpstra lookalike, mijn God. Zij in de keuken met al die spullen en iedereen afsnauwen
- Simone van Martijn is ook meteen heel intens
- Martijn heeft echt een Godcomplex
- Vind Britt veel te leuk voor hem
Even langs Bertje in Saint Seine