Afl 4
Natasha en die vent die elkaar wijs maken dat de stiltes niet ongemakkelijk zijn. Nou voor ons om naar te kijken wel hoor
Afl 4
Natasha en die vent die elkaar wijs maken dat de stiltes niet ongemakkelijk zijn. Nou voor ons om naar te kijken wel hoor
Daar gaan we weer!!
Haha witte asperges worden toch echt alleen in Nederland gegeten?
Is deze persoon echt?
Edit ik bedoel de Viola Holt lookalike die tegen al het winkelpersoneel aan het schreeuwen is alsof ze achterlijk zijn
Blanco!!! Blanco!!! Vakka!!!
Mijn goddddd dat theatrale mens op de markt, wat fucking gĂȘnant.
Hahaha ik kijk linear en die Natasja is echt een mood over die mannen: ik ben lichtelijk teleurgesteld
echt heerlijk hoe ze bij iedereen denkt urghhh engerd
Ik lig een paar minuten achter maar wattefak die zoen!!! âJa was met tongâ, ja dat zagen we Richard Hahahahaha.
Echt ranzig hahahh
En Desiree⊠zo onbeschoft over de Italiaanse groenten en dat allemaal voor een of andere quiche met BOURSIN?
Ik wil echt een livechat eigenlijk, deze ikigai man ook weer je verzint t niet
En Belgie, Frankrijk en Duitsland. Maar in Italie zeker niet. Als ze ook maar iets van flexibiliteit en interesse in een ander zou hebben⊠zucht.
Waar vinden ze toch al deze mensen joh, wat een soap
Het kan toch niet dat Desiree echt is
Hahaha met haar a4âtjes in mapjes en ziek snelle praten, het gaat hier niet om leven en dood he
Ik heb dit programma nooit gevolgd en val er nu in. Soort nog drukkere Willemijn van Gooische vrouwen dit
Ja en dan niet lief!
Zeker niet, wat een irritant onbeschoft mens!
always stress!!!
Oei de haarlijn van ikigaiman is van achter anders dan van voor (sorry kan hij niks aan doen)
haha wat? Dus deze ikigai man is op de vlucht voor zijn schuldeisers
âpensioenâ
Man met een bini, altijd goed