Wat een irritant gedweep van die Margreet
Aflevering 4/5
ik vind die dynamiek bij Tineke en Marco zo vreemd. Zij praat veel maar zegt heel weinig en beticht hem ervan dat hij veel praat?
Ik vond haar ook heel irritant dus blij dat ze weg gaat.
Oja aanvulling. Amy rose vind ik echt een domme doos, haar leeftijd begint wel duidelijk te worden.
Viel mij ook op ja, had hij ook geen adelaar op zân borst?
Spoiler Saul en Amy-Rose
Via zoân juice kanaal blijkt dat ze al maanden samenwonen. Net zoân situatie als Joy en Dani⊠Zij wil misschien wat meer bereik als influencer?
Ohhhh jammer vond dat nou echt iemand die van meerdere walletjes zou gaan eten en lekker voor drama zou zorgen. Nou ja kan nog steeds natuurlijk maar denk dat ie dan toch wel gewoon Amy Rose (krijg die naam amper mân strot uit) gefocust blijft
Die Saul heeft vlak voor de opnames nog tegen een vriendin van mij gezegd dat zij de liefde van zijn leven is en toen heeft ie der geghost lol
Hij lijkt me ook echt een slang, dat zie je al aan zn gedrag nu. Zo stiekem
Die lege restaurants altijd⊠zo ongemakkelie
Dat kan ze vrij goed! De tweede dame echter niet zo
aflevering 8
Nou bij Saul en Benjamin lijkt het al wel een uitgemaakte zaak!
Ik moest huilen toen Mats die man in de keuken ging helpen zo lief (ja moet ongesteld worden)
nou echt he! met dâr ik ben echt een mooiweerskiĂ«r daar had dit niks meer mee uit te staan, ze kan gewoon echt niet skiĂ«n haha
Ik vind Tineke wel wat voor Walter
Nee is veel te oud voor Walter.
Aflevering 8
Amy Rose is echt verschrikkelijk. Met haar âNot my piece of cake!â
afl 5, die biechtsessie in de gondel
Hahahah wtf, Saul lult zichzelf zo vast.
Hahaha ja dit heb ik net ook gezien, wat een zenuwachtig geratel
Nou echt, de hele tiid dat hoofd op onweer
AFL 5 Saul
âik zou nooit iets met iemand doen zonder dat ik haar ouders heb ontmoetâ haha jaaaa tuurlijk Saul droom lekker verder
Hahaha ja hij begon aan die zin, en toen wist hij niet meer hoe hij hem af moest maken.
Haha ja idd cringe leugentje
Maar ik vind hem en Amy Rose (even aandacht voor deze naam combo ) best cute samen. Belt zij overigens de hele tijd met haar moeder? Haha klinkt meer als een vriendin