Echt? Ik vind hem echt zo iemand die lieve dingen zegt maar alleen maar omdat dat wenselijk is en hij zo snel iemand wil vinden
Wat is er met die nek van Benjamin
Of ja nek… er is eigenlijk geen nek
Echt? Ik vind hem echt zo iemand die lieve dingen zegt maar alleen maar omdat dat wenselijk is en hij zo snel iemand wil vinden
Wat is er met die nek van Benjamin
Of ja nek… er is eigenlijk geen nek
Jaa heel apart dat viel ons ook al op, alsof ie een chronisch vastzittende nek heeft zo beweegt hij, heel krampachtig.
Die Bart heeft ook een beetje rechtsige tattoo’s of is dat lettertype gewoon populair in Limburg?
Dat is toch die man die je met -35 buiten laat kakken?
Nou zijn nek is heel breed en zn schouders heel smal die verhouding klopt niet. Hij loopt ook zo alsof het heel koud is of dat hij ooit ergens van geschrokken is en forever zo is gebleven in die schrikhouding.
Hij trekt volgens mij vooral z’n schouders heel erg op
Ja, dat is wel minder inderdaad. ![]()
Hij heeft een bepaalde aandoening of iets, hoorde ik vandaag in reality check.
Wat een irritant gedweep van die Margreet
Aflevering 4/5
ik vind die dynamiek bij Tineke en Marco zo vreemd. Zij praat veel maar zegt heel weinig en beticht hem ervan dat hij veel praat?
Ik vond haar ook heel irritant dus blij dat ze weg gaat.
Oja aanvulling. Amy rose vind ik echt een domme doos, haar leeftijd begint wel duidelijk te worden.
Viel mij ook op ja, had hij ook geen adelaar op z’n borst?
Spoiler Saul en Amy-Rose
Via zo’n juice kanaal blijkt dat ze al maanden samenwonen. Net zo’n situatie als Joy en Dani… Zij wil misschien wat meer bereik als influencer?
Ohhhh jammer vond dat nou echt iemand die van meerdere walletjes zou gaan eten en lekker voor drama zou zorgen. Nou ja kan nog steeds natuurlijk maar denk dat ie dan toch wel gewoon Amy Rose (krijg die naam amper m’n strot uit) gefocust blijft
Die Saul heeft vlak voor de opnames nog tegen een vriendin van mij gezegd dat zij de liefde van zijn leven is en toen heeft ie der geghost lol
Hij lijkt me ook echt een slang, dat zie je al aan zn gedrag nu. Zo stiekem ![]()
Die lege restaurants altijd… zo ongemakkelie
Dat kan ze vrij goed! De tweede dame echter niet zo ![]()
Nou bij Saul en Benjamin lijkt het al wel een uitgemaakte zaak!
Ik moest huilen toen Mats die man in de keuken ging helpen zo lief (ja moet ongesteld worden)
nou echt he! met d’r ik ben echt een mooiweerskiër
daar had dit niks meer mee uit te staan, ze kan gewoon echt niet skiën haha
Ik vind Tineke wel wat voor Walter