Oh dit zou voor mij een hoop verklaren haha, vind het echt een man on a mission en die mission is niet Benjamin (maar eerder tv en “kijk mij leuk zijn”)
Ik ben aflevering zes al aan het kijken en het is zo leuk heb ook net een proef skiles geboekt haha, lijkt me helemaal leuk na het zien van dit allemaal
Ik ook en zo neppig ergens? Ik vraag me af of hij echt zo is.
Ohh dat kan ik me wel voorstellen, het voelt allemaal net iets te gemaakt. Al denk ik wel dat ze het wel gewoon goed met elkaar kunnen vinden en Benjamin deze manier van aandacht wel interessant vindt. Benieuwd waar dit op uit gaat komen en hoe is als er nog meer mannen komen.
Ik vind die glanzende botoxgezichtjes bij mannen dit seizoen zo onaantrekkelijk. Maarja, nmsvpe zullen we maar zeggen.
Ja die bedoel ik inderdaad. Ik vind het geen onaardige jongen hoor, maar ik vind hem gewoon heel apart, wat onbedoeld voor grappige situaties zorgt En die moeder neemt dat met die aura’s klaarblijkelijk heel serieus. Ben pas bij aflevering 3 dus ik weet niet wat er later allemaal gaat gebeuren.
De stem van Benjamin doet me heel erg denken aan die van een BN’er, maar ik kom niet op wie.
Filemon Wesselink doet hij me wel een beetje aan denken
Ohh die Joshua zit enorm in mijn allergie, echt intens die man.
OJA!
Wow ja heel erg!
Ik vind Guido echt zo’n lieffie
En ik denk dat ik nog geen minuut in een ruimte met Bart (de limburger) door zou kunnen brengen.
Echt? Ik vind hem echt zo iemand die lieve dingen zegt maar alleen maar omdat dat wenselijk is en hij zo snel iemand wil vinden
Wat is er met die nek van Benjamin
Of ja nek… er is eigenlijk geen nek
Jaa heel apart dat viel ons ook al op, alsof ie een chronisch vastzittende nek heeft zo beweegt hij, heel krampachtig.
Die Bart heeft ook een beetje rechtsige tattoo’s of is dat lettertype gewoon populair in Limburg?
Dat is toch die man die je met -35 buiten laat kakken?
Nou zijn nek is heel breed en zn schouders heel smal die verhouding klopt niet. Hij loopt ook zo alsof het heel koud is of dat hij ooit ergens van geschrokken is en forever zo is gebleven in die schrikhouding.
Hij trekt volgens mij vooral z’n schouders heel erg op
Ja, dat is wel minder inderdaad.
Hij heeft een bepaalde aandoening of iets, hoorde ik vandaag in reality check.