Die limburgse vent bij Edith vind alles Ruig zon stom stopwoordje.
Nee, rÀàÀhgh.
Ik zit in aflevering 6 en eigenlijk vind ik er helemaal niets aan? Ga denk ik stoppen met kijken.
Maar bij Saul komt er nog een ex, dat moet toch gewoon een groot drama worden? Ik heb toch het gevoel dat ik dat niet wil missen hoor.
Ik vind Bart bij Edith echt een zak hooi
Ik meen me ook te herinneren dat in de oproepfilmpjes op rtl een ski leraar te zien was die nu niet tussen de kandidaten zit? Of heb ik dit gedroomd haha
Dat is Benjamin volgens mij
Hou vol! De ex van Saul is onderweg dus ik verwacht nog wel wat juice
Joshua is zo’n engerd die dit alleen maar ziet als een spel om te winnen. Hij regelt zo’n over de top date terwijl hij nog niet eens weet of ie ‘m zelf leuk vindt. Zeker omdat hij weet dat je gevoelens aanwakkert als je een date hebt waar veel adrenaline bij vrij komt. We horen ook helemaal niks over hem persoonlijk of wat hij zo leuk vindt aan Benjamin.
Ik heb vooruit gekeken
Op de vraag van Benjamin of hij zich daar ziet wonen laat ie ook nog eens weten dat hij dat niet van plan is? Hij wil eens in de paar weken heen en weer te vliegen. Dat was duidelijk niet de intentie van Benjamin.
Ik vroeg me nog af of hij dit sarcastisch bedoelde? Omdat hij 1 zin later zei dat hij oa al naar ondernemingen etc daar had gekeken om te gaan doen.
spoiler aflv 8
benjamin keek zo meteen heel teleurgesteld en joshua meteen maar jij komt ook vier dagen per maand naar nederland! ja heel leuk bedacht wel, maar je bent al een hele dag kwijt aan reizen vanaf die plek, dus dat wordt niks. ik had dit antwoord al wel zien aankomen, want met twee lunchrooms en een b&b gaat hij echt niet zomaar emigreren.
Dat hij een ander moment in de camera een heel ander verhaal heeft, maakt volgens mij alleen maar duidelijker dat hij een ongeloofwaardig toneelstuk op zit te houden.
@unglaublich precies, je moet wel heel verliefd zijn wil je geloven dat dat gaat werken.
Omg volgens mij zijn Saul en Amy zo sneaky, die doen zoveel mogelijk buiten de camera’s.
Jaaaa dit zei ik gisteren ook tegen een vriendin!!
Ik ben net pas met aflevering 1 begonnen, moet even inhalen haha. Is Edith de nieuwe Astrid? Ze begon over een muur die ze omlaag moet halen en ik zag meteen weer het ‘hier is mijn grens en daar ga ook jij niet overheen!!!’ fragment voor me
Oh en die tweede man van Edith vind ik ook mega irritant, hoe denigrerend hij over die ander doet houd het lekker bij jezelf gaat, ipv een ander af te kraken
Zo inderdaad, die kwam nu nog niet heel gezellig over met die nare opmerking over Bart.
Aflevering 8
Die mannen bij Edith. De een kan niet koken en de ander heeft blijkbaar nog nooit iets afgestoft. Op dit soort momenten vraag ik me echt af waarom wij mannen nog tolereren op deze aarde.
Heb nu vier afleveringen gezien. Het is best vermakelijk maar haalt het echt niet bij de eerdere seizoenen. Types zijn inderdaad minder uitgesproken. Het komt ook net wat gelikter over dan de ‘normale’ serie, maar dat kan ook komen door de strakke, winterse settting. Dit is andere koek dan de stoffige watermolen van Leendert. Die ‘charme’ mis ik een beetje hier. De mensen zijn ook veel te relaxed, ik wil ongemakkelijkheid!!
Ik mis vooral de types waar je bijna instant je hart aan verliest, een Debbie of een Paul bijv. Voor die mensen kijk je omdat je het ze zo gunt en was ik echt benieuwd of ze iemand zouden vinden, dat heb ik nu bij niemand.