B&B vol liefde (Deel 1)

Ik snap nog steeds niet waarom iedereen zo weg loops met Debbie. Ik vond haar gemeen naar de mannen en heel bewust van de camera. Vrij nep zelfs

5 likes

Een ander soort tip: laatste aflevering boerderij van Dorst.
Met o.a. Petri. Heb echt gelachen :laughing:

11 likes

Ben bij aflevering 3 en moet me er echt door ploeteren haha. Ik irriteer me vooral aan veel mensen. Vind alleen dat grote kind leuk.

7 likes

Wat is die eerste vrouw van Marco bloedirritant zeg. Zegt hij dat hij een spiegel nodig heeft en dat ze naar de winkel moeten.

Zij: HUUAAAAHAHAHAHAHAHAA eeeeeeeecht??!! Oh wat leeeeuk! HUAAHAHAHAHHAHA

Echt ga naar huis man

11 likes

Ik word helemaal nerveus van dat mens.

3 likes

Ojaaa, ga deze gelijk kijken. Gouden combi ook haha

2 likes

Ik vond het eerst wat lastig om erin te komen, maar vanaf afl. 4 zit ik er wel echt in hoor. Dus houd moed.

Denk trouwens dat het wat komt omdat er niemand in zit met wie ik me enigszins kan identificeren.

Ik vind het echt een red flag dat Saul zo draaierig in de ontkenning schiet als Jessie (terecht) constateert dat hij plukkerig is met Amy Rose. Middelbare school vibes om zo’n zoen ‘geheim’ te houden. Krijg het idee dat hij binnen het gezin de volgende zoon in rij is van wie nu ergens verwacht wordt te settelen met een geschikte partner, terwijl hij eigenlijk nog wat jaartjes aan het ontdekken moet
 :rofl:

8 likes

afl 6

Wilde het net posten, hij zit er zo omheen te draaien en dan zegt Jessie ook nog dat ze het bijna sneu voor hem vindt dat hij die klik niet voelt, echt girl ga weg daar. Rare vent is het. En oprecht vind ik hem ook niet terwijl ze de hele tijd zeggen dat hij zo oprecht is. Edit: ze gaat ook weg gelukkig haha

7 likes

Hoop dat Saul met zijn dames voor veel drama gaat zorgen. Ik vind Joshua ook wel wat kleur geven aan deze saaaaaie reeks.

5 likes

Ik vind Joshua ook echt slechte zelfkennis hebben, nu in aflevering 9: ‘al die mannen gaan echt een strijd met mij aan
 daar ben ik niet van’, terwijl hij juist heel competitief is ingesteld naar die nieuwe man?

19 likes

Viel me bij de vorige seizoenen ook al op. Toen heb ik er hier ook al een post aan geweid. “Hij is geen concurrentie want ik rijd een mooiere auto.” “Hij is geen concurrentie want hij heeft een dikkere buik.” Echt zooo infantiel. :exploding_head: Blijkbaar denken veel mannen echt dat veel vrouwen zo in elkaar zitten.

Edit: Er staat trouwens een groot interview met Petri in de VK, voor de liefhebber.

10 likes

Ja jezus wat kunnen mannen toch simpel zijn. En dan de hele tijd ‘indruk proberen te maken’ door alleen maar over zichzelf te praten, nul vragen stellen, nul interesse tonen, alleen maar geinteresseerd in zichzelf profileren en dan ook nog de grootheidswaanzin van denken dat ze de beste zijn.

8 likes

Middelmatige mannen komen er al eeuwen mee weg. Daarom zijn ze ook zo boos op ‘woke’, omdat iedereen die geen middelmatige witte man is ook wat te zeggen krijgt. Dat tast hij onschendbare status aan waar ze zelf nooit wat voor hebben hoeven doen, alleen blijven ademen.

12 likes

Inderdaad. Hij zegt ook dat hij verliefd is en dat het wederzijds is. In de preview van aflevering 10 lijkt het erop dat ie weg wordt gestuurd of op zijn plaats wordt gezet.

4 likes

Haha ja bij dit soort types denk ik dan altijd: lekker voor je.

9 likes

Ik vind die nieuwe jongen bij Benjamin wel leuk overkomen. Die naam tho haha

7 likes

Waarom denkt Mike dat hij goed kan skieeen?! Wat een overmoedig type.

8 likes

afl 10

Jeetje, dit is wel de aflevering van mannen met een dikke plaat voor hun kop he.
Dit progamma maakt wel duidelijk dat op mannen vallen geen keuze is.

18 likes

En hoezo mag Joshua nog terugkomen na twee dagen weg? Die man is een wandelende rode vlag en Benjamin ziet het maar vindt een pauze voldoende?

Aflevering 10

8 likes