B&B vol liefde (Deel 1)

Wat is die amy een jaloers kreng.

19 likes

ik wilde kijken wat voor comments mensen allemaal achtergelaten hebben op haar insta maar ze heeft slotje :broken_heart::broken_heart:

2 likes

Je bedoelt Edith denk ik? Echt bizar hoe lang hij inderdaad is.

1 like

Oohh indd! Dan begrijp ik ook iets beter waarom ze hem zo kinds behandeld. Of ik dacht dat hij een soort autisme of andere aandoening had, dat ze dat vertelde?

4 likes

Nooit zomaar iets geloven wat mensen zeggen maar had inderdaad al een vreemd gevoel bij hem.

4 likes

Ik krijg ook een beetje de kriebels van hem.
Hoe hij bij die eerste vrouw in de supermarkt deed enzo. En haar eigenlijk helemaal leuk vond maar haar later afzeikt omdat ze naar huis wou enzo.

3 likes

Heerlijk saai inderdaad, maar er wordt wel veel meer gevoosd dan in de zomereditie.

1 like

Maar eigenlijk zegt ze niets concreets toch? Lijkt net of ik de helft van het bericht mis.

10 likes

Claimy Rose

46 likes

Die grappen over de kale poes van Mike komen m’n neus inmiddels ook wel uit…

12 likes

Ik vind hem iig wel echt een botte hork. Geeft ook steeds aan niet te willen veranderen. Maar in een relatie doe je beide soms wel eens wat water bij de wijn en van hem hoef je dat iig niet te verwachten. Ik vind hem echt helemaal niets.

3 likes

Ohnee he komt dat vaker voor? Ik vond 1 aflevering al te veel.

4 likes

Ik dacht dat ik die Limburger erg vond, maar die Mike is echt nog veeel erger. Weet niet bij welke afl. jullie zijn, maar het wordt met de aflevering erger.
Dat gezeik ook omdat ze iets moeten helpen schoonmaken. Man man man.

Man nr. 3 leek in eerste instantie beter, maar past totaal niet bij haar. Die wil volgens mij helemaal niet dat zij zo zelfstandig is. Hoop dat er nog iets beters langskomt voor haar!

14 likes

Ja omg dat schoonmaken. Hoe kan je zo erg zeiken over een doekie ergens overheen halen. WAAROM DENK JE DAT HET BRANDSCHOON IS. Magie?

11 likes

Ja vreselijk en vind het ook zo’n afknapper dat hij bijv die rode skibroek niet aan wil. Men stel je niet zo aan.

7 likes

Wat andere lippen al niet kunnen doen. Vind dit overigens mooier dan dat pruilmondje. Krijgt ze een ontevreden bekkie van.

6 likes

Wie is dit?

4 likes

Ik gok Amy-Rose maar ik herken haar ook niet meteen :face_with_raised_eyebrow:

4 likes

ja echt zo kinderachtig! ā€œik wil er wel een beetje fatsoenlijk bij lopen!ā€ ja vast, maar skikleding is functioneel en zo lang de broek qua maat goed zit, maakt het toch geen reet uit wat je draagt. wat edith ook al zei, hier maak je je niet druk om kleding.

4 likes

Hij stond meer voor lul dat ie absoluut niet kon skiƫn terwijl ie deed alsof ie het wel kon, dan met die rode broek

11 likes