B&B vol liefde (Deel 1)

Ik vind Guido helemaal geen leuke man. Chagrijnige opmerkingen naar de dames toe toen hij niet goed had geslapen. Snap dat het wennen en vermoeiend is voor hem maar dat reageer je niet zo af.

10 likes

Omg zie opeens op wie joshua lijkt als hij praat: rob geus!

10 likes

Guido heeft ook een bekende stem. Zijn stem lijkt op die van Jochem van Gelder, maar er is volgens mij nog een andere bekende met wie er nog meer gelijkenissen zijn. Kom er maar niet op :grimacing:

1 like

Ik vind die kok/vriend van Marco zo irri hĆ©, hij vertelt de hele tijd in de camera met wat Marco nou precies zoekt en wil, alsof hij z’n vader is en Marco niet zelf kan praten

Marco: ja dit is wel een leuke vrouw! Kok: nee dit is niet Marco’s type hij zoekt iemand anders!

12 likes

Ik vind dit seizoen echt slecht geƫdit

3 likes

Ja hij was bij Astrid!

8 likes

Ja bij Astrid!! Volgens mij werd toen in zo’n reünie of zo ook gezegd dat hij zelf ook een b&b was begonnen

5 likes

Ja huh deze zit dus tussen de kandidaten van seizoen 2! Terwijl die oproep echt al lang geleden op tv was.

Benjamin zit echt in mijn irritatiezone. Doe eens een beetje enthousiast

9 likes

Ik vind het ook leuker in de zomer omdat je dan echt verschillende plaatsen ziet.
Bij deze winter editie is het net alsof ze allemaal op dezelfde berg zitten.

16 likes

Ik zie die match wel tussen Guido en Esmeralda!:two_hearts:

4 likes

Die Jeroen bij Benjamin lijkt echt op Postbode Siemon.

4 likes

ja het heeft een hoger ik-vertrek-gehalte :smiling_face_with_three_hearts:

6 likes

Joshua doet me enorm denken aan een manipulatieve oud-collega. Hij was enorm goed in iedereen naar de mond praten en statements maken hoe het in elkaar zou zitten zonder dat echt van alle kanten te weten. Brrrr.
Ik vind Benjamin een beetje een ruggengraat loos jongetje maar ik hoop dat ie echt snel door heeft hoe Joshua in elkaar zit.

Verder vind ik het seizoen heerlijk ā€˜saai’ en vol behoorlijk normale mensen. Iets minder hoog entertainment gehalte maar het laat iets meer het normale ongemakkelijke vaak niet matchende dateleven zien. Met prachtige winterse plaatjes :heart_eyes::snowflake:

19 likes

ik vind jeroen echt leuk!!! justice voor jeroen aub

12 likes

Dit is precies goed samengevat haha!

2 likes

De plaaggeest!

15 likes

Ik vind Joshua en Benjamin een soort neven. Ze hebben iets van elkaar weg. Maar misschien komt dat omdat ze allebei 1.60 zijn.

7 likes

De hobbits…

🫢

3 likes

Het was al gezegd in het begin maar ik vind die zoon van Edith echt een lieverd

18 likes