Ik wil ook verder kijken maar NLziet heeft 13 nog niet online.
Edit: inmiddel wel!
Ik wil ook verder kijken maar NLziet heeft 13 nog niet online.
Edit: inmiddel wel!
Saul is ook wel echt het type man dat altijd voor jonge meiden gaat. Wat een airheadđ
Jaa hij kijkt ook een beetje naief uit zn ogen vind ik. Haha sorry niet heel aardig maar vind hem wel een beetje een sulletje soms.
Hahaha hij komt inderdaad ook niet heel snugger over. Die moethet echt hebben van zijn pretty privilegeđ
Ja ik ook, ook de manier waarop hij praat. Zo traag?
Ja dat helemaal claimen en verliefd zijn. Run baby run. Anna zag het in ieder geval.
Afl. 13
Vond Rafaellas reactie wel goed over Saul. Dat dat wat zij hebben niet verder groeit dan wat is en dat hij een meisje zoekt dat hem adoreert. Kun je wel zien dat zij gewon 30 is ipv 20 of een geestelijke twintig; Saul.
Ik vind het zo irri dat Edith wilt dat die mannen vanalles vragen. Terwijl zij ook niks vraagt en gewoon wilt kijken hoe die mannen zijn. Tuurlijk komen ze voor haar maar het is toch niet zo dat ze haar moeten veroveren haha het moet van 2 kanten komen.
Ja daarom was het ook zo mooi dat Mike haar terug gaf dat zij juist geen vragen stelde. Die opmerking is niet bij haar aangekomen geloof ik. Overigens noemde iemand hier dat Edith gewoon hitsig is en dat wordt echt met minuut duidelijker
En dan zegt ze: ja ik heb hem maar weer een paar vragen gesteld
De vraag die zij stelt: wat wil jij nog van mij weten?
Bij die skiles van Edith krijg ik helemaal flashbacks naar toen ik zelf skiles had. Vond het echt moeilijk om de aanwijzingen op te volgen en elke keer dat ik viel werd de instructeur alleen maar bozer. Wat een ellende was dat.
Zo gelachen om deze on point Tinderbioâs van de deelnemers Ă©n een aantal kandidaten.
die saul wil gewoon een trio ofzo
Hee Donny komt langs bij BenjaminâŠ
Nee grapje, lijkt me echt een leuke gast!
Haha ik kwam hierheen om dit te posten. Moest ook lachen om dat stukje met Amy en Rafaëlla zo allebei met hun hoofd in de sneeuw
Hahaha ik kijk net naar een advertentie van appartement die mân vriend me doorstuurt, zie ik ineens Kelsey onderin bij die advertentie staan. Ik dacht echt van: âHuh die ken ik, maar waarvan?â en toen besefte ik me dat zij toen bij Saul was haha
Wat een creeeeeeeep is Joshua
Waarom eet die vent bij Edith zân broodje kaas met mes en vork
Afl 14
Hahahahah die MariĂ«lle die zegt âik ga naar huisâ en Marco dan âWAT GOEEEED!!!â
Spoiler?