B&B vol liefde (Deel 1)

Oeps sorry!!

Jezus als je toch een euro kreeg voor iedere keer dat Saul euh zegt, dan kon je dat hele bergdorp van hem opkopen.

11 likes

Ik kon dit echt niet aanzien. Edith heeft dit zelf ook verkeerd aangepakt hoor. Ze had hem niet mee moeten nemen de berg op en ze is geen skileraar en dat was te merken.

1 like

Zeg dat maar eens tegen een man van 50 haha

Hij stond erop om die piste op te gaan want dan kon die wel. Ik zou dan ook zoiets hebben van laat maar zien dan wat je kan

15 likes

Omg bijna laatste aflevering al?? Daar had ik niet op gerekend :sob:

5 likes

Blijkbaar komt er ook geen terugblik aflevering. Wat stom :rage:

1 like

Misschien nog een reünie uiteindelijk? Was vorig seizoen ook een groot succes :joy::joy:

spoilers aflevering 15

Het leek er trouwens op dat het bij Edith nu klaar was nadat ze aroen had weggestuurd? Vind ik wel sneu heeft ze er maar 3 gehad? Maar ja met 15 afleveringen ook maar kort allemaal

Bij Marco dan Joyce maar dat was al wel duidelijk

Benjamin en die guy met knot wordt ook niks, dus hij blijft ook met lege handen

En Guido wie zal die kiezen? Ik denk Marja

Ohja en Saul en Claimy natuurlijk, toch wel cute

3 likes
Spoiler afl. 15

Sorry maar dat “keuze moment” van Saul ging toch nergens over? Letterlijk aan tafel met die twee maar aan Raf vragen wat zij ervan denkt als hij met Amy naar Italie gaat. Ten eerste: wat had zij moeten zeggen? Ze had toch niet kunnen zeggen nee geen goed idee ik wil mee. Ten tweede: beetje omslachtige manier van zeggen van ik kies voor Amy, sorry Raf. Echt een slappe zak haha

Ik word ook zo naar van al dat humorgedoe bij Guido, maar ik ben zelf iemand die daar totaal niet naar opzoek is. Zou echt gillend wegrennen tussen zulke mensen met hun grappen en grollen.

21 likes

Sinds me dat is opgevallen (wat niet moeilijk is) kan ik echt niet meer luisteren naar die jongen joh, bijna tussen ieder woord komt een euhhh. Hij heeft ook maar 1 gezichtsuitdrukking is me opgevallen.

Aflevering 15

Was leuk geweest als het nog wat was geworden tussen Benjamin en die laatste jongen, vind hem wel sympathiek. Maar je ziet gewoon aan alles dat Benjamin het niks vind.
En Guido kiest denk ik Marja

6 likes

Ja alsof iemand hem net iets heel heftigs heeft verteld.

8 likes

Ik denk dat hij Botox in z’n voorhoofd heeft

4 likes

Vind ie daarom die opgespoten lippen zo leuk. Moet je zelf weten als je het doet hoor, maar bij die raf en amy vind ik het zo lelijk (fillers en botox dan)

9 likes

Saul kan ook niet ophouden met praten over Rafaella. Snap zijn gedachtegang soms echt niet

5 likes

Ik denk dat Raf en hij wel echt beter bij elkaar passen, maar dat hij nu gewoon die tienerverliefdheid/extreme aantrekking heeft met Amy en daar niet doorheen kan kijken

14 likes

Ik vind Raf eigenlijk veel te leuk en volwassen voor hem nu. Lijkt me ook echt een leuk persoon om mee op te trekken haha.

21 likes

Ja ik vond haar in het begin niet zo, maar aan het einde van het seizoen wel een leuke meid. Reageert ook gewoon volwassen op alles, snap alleen niet wat ze met die Saul moet haha.

6 likes

Laatste aflevering

Waarom bespreekt Saul nu pas (na z’n keuze) of Amy Rose een kinderwens heeft als hij dat eigenlijk super belangrijk vindt? Zo nep weer

8 likes

Ik ben net begonnen aan winter vol liefde en vind t een beetje matig. Vinden jullie dit seizoen het waard om te kijken tot nu toe?

ja daar zit t meeste geld nu in hè als influencer zijnde​:sob::sob::sob:

3 likes

Beter dan de eerste aflevering wordt het niet vind ik, vond het zoo saai (en geen leuke vrijgezellen). Als je je verveelt is het oké om te kijken maar je hoeft er niet te veel van te verwachten

3 likes