B&B vol liefde (Deel 1)

Eens maar ze heeft ze toch zelf uitgekozen?

11 likes

Ja uit een hele beperkte selectie.

Ik snap gewoon echt niet hoe iemand die zo actief en sociaal is dan gematcht wordt met mensen die dat niet zijn ??

Ook al die promo’s “ondanks Ted’s leeftijd staat ze nog vol in het leven”, het mens kan nog makkelijk 20 jaar mee als ze een gemiddelde leeftijd haalt?? Ze is nog volledig mobiel, bij de tijd, actief. Vind dat hele frame zo raar, alsof daar een frĂȘle stukje ellende op dat bloemeneiland zit die iemand zoekt voor ~haar laatste dagen.

10 likes

Hahaha ja
Ik zou ook wel een jongere man zien bij haar

5 likes

Maar blijkbaar hebben voor haar niet echt ‘fittere’ mannen zich gemeld?
Kan dat programma zelf ook niks aan doen

3 likes

hoe is Jos 54, verbaas me elke keer weer als ik hem zie

17 likes

Maar echt! Misschien een biecht maar ik vind hem echt knappppp :hot_face:

1 like

Twee mannen van precies dezelfde leeftijd, uhu

29 likes

Ik snap niks van het uitzendschema van B&B wat kunnen we nu maandag kijken op videoland? Alleen afl 16?

1 like

Ja

3 likes

Ja, Videoland loopt een week voor. Dus maandag aflevering 16 op Videoland, op tv aflevering 11. Dinsdag 17 op Videoland en 12 op tv etc.

4 likes

Late to the party maar heeft ie zichzelf al gebrand als de ‘Ikiguy’?:nerd_face:

6 likes

Hardop gelachen. Dank.

5 likes
Aflevering 15

Wat maakt Natasja een ding van die 2 bier in het weekend. En ik vind het ook niet netjes dat Astrid de nieuwe man niet verwelkomt. Het hoeft niet lang te zijn, maar een simpele ‘hallo, welkom, hier slaap je, tot morgen’ kan toch wel

8 likes

Aflevering 16

Ik begin Petra van Hans een beetje irritant te vinden

12 likes

Ik helaas ook. Ze blijft maar klagen over andere vrouwen. Ik vind die nieuwe ook wat hysterisch, maar niet echt sjiek om daar continue over klagen.

Ik kwam eigenlijk naar dit topic om te zeggen dat m’n Videoland abonnement elke euro waard is. Wat een heerlijk seizoen weer!

6 likes

Nu pas?

3 likes

Ja grrr ik denk dat ik het weer neem voor een maandje. Wil echt verder kijken

4 likes

Ik kreeg vorige week ook een beetje een mean girl vibe van Petra. Zij weet wel hoe Hans in elkaar zit en wat hij wel en niet leuk vindt. Alsof ze er nĂ©t teveel van geniet dat ze tot nu toe zijn favoriet is. Doet ze het om de ‘wedstrijd’ te winnen of omdat ze helemaal in love is met Hans?

13 likes

Wat is die ingevette dot op het hoofd van Daisy? Ik snap het niet. :sweat_smile:

afl 16

Ik snap Petra wel hoor, ondanks de mean girl vibes. Hans is ineens helemaal een ander persoon. Denk dat ik daar ook snel mn conclusies uit zou trekken.

Edit: Ben nu iets verder in de aflevering maar jezus wat dom, die taaltest die ze dan moeten ondergaan van Hans. Alsof dat iets over je intelligentie of karakter zegt als je wel of niet goed Frans spreekt.

10 likes

Hahaha ik kijk nu de aflevering van vandaag op NLZiet (11)

Wat een type die Sylvia! Alles is net zo’n performance als bij Desiree maar dan zweefteefstijl

Ik vind sportschoolDave eigenlijk pesterig naar die vorige jongen. Terwijl hij klaagde vroeger zelf gepest was.

En die nieuwe jongen bij Denise vind ik wel sympathiek tot nu toe.

En PaardenHans heeft geen exen zegt hij?? Wow hoe zou dat zitten.
Edit onee hij zegt nu ik ben 3 jaar vrijgezel nevermind

Ik kan die stem van Yung Gordon echt niet aan, hoor hem ook weer alleen over zichzelf praten.

5 likes