B&B vol liefde (Deel 1)

Nou, als je hetero bent en dertiger (zoals de gemiddelde persoon op 't forum) dan blijft alleen Martijn over :weary: IK PAS

10 likes

Nee maar je moet het je zo voorstellen dat iemand een pistool op je hoofd zet en zegt: je MOET kiezen (edit: maar het kan ook zijn dat je dan nog liever dood gaat natuurlijk, misschien had ik die optie er nog bij moeten zetten)

1 like

Ik vind Ted helemaal niet zo leuk. Ik heb het gevoel dat ze veel te hoge eisen stelt aan een nieuwe partner, en dat ze veel te zelfstandig en eigengereid is. Ze heeft (denk ik) een plaatje in haar hoofd en die mannen voldoen daar totaal niet aan. Ze komt ook wat cynisch over en is zo snel in haar denken en communicatie dat die oude kerels haar helemaal niet kunnen bijbenen.

21 likes

Ted hoor! Dan krijg je ten minste een leuk leven. Of Libera!

Vond dit zo’n top nabespreking hahaha

en nu heerlijk dit kijken, genieten!

3 likes

Ze heet Hayriye. Niet Hayrire. En blijkbaar al eerder meegedaan aan Lang Leve de Liefde.

3 likes

Ik heb het idee elke keer dat het erg Amerikaans is. Maar vind het lastig te horen!

4 likes

Is toch zo typisch Amerikaans accent wat veel Nederlanders krijgen als ze een aantal jaar in Amerika wonen?..

3 likes

Purmerend

6 likes

En inderdaad Purmerends, nu je het zegt! Een echte Purmerendse Americain accent

9 likes

Martijn is wel echt een kopie van zijn moeder zeg

3 likes

Aflv 15

die Daisy lijkt een stuk jonger zeg! Volgens mij gaat Petra haar niet trekken, hoop wel dat ze blijft want ik ship haar en Hans. Menno bij Natasja lijkt me een sympathieke man, maar Natasja wil Jos gewoon. Vind Jos trouwens te leuk voor haar.
De nieuwe man bij Astrid wordt ook geen match denk ik. Veel te jolig. Best vreemd dat ze hem niet even verwelkomde, heb het idee dat zij zo’n overbezorgde moeder is

6 likes

Zijn de dure bomen van Italiaanse Hans hier nou nog niet eens besproken? Waarom heeft die man ĂŒberhaupt daarnaast ook een B&B? Voor de leuk?

ja ik vond het eigenlijk best een misogyne opmerking

4 likes

Hij is toch eigenaar met Libera, maar geen van beiden kan elkaar uitkopen, dus wonen ze er samen? Dat was toch het verhaal? En omdat ze niet beide kunnen rondkomen van alleen de B&B heeft hij een baan erbij? Dat had ik begrepen, maar misschien zit het anders?

Dus hij zoekt gewoon een rijke vlam waarmee hij samen z’n ex-vrouw kan uitkopen

11 likes

Hahahaha die energie tussen Dirk en Natasha. ‘oh dus je verwacht ook nog een bepaald kwaliteitsniveau van de vragen?’ :rofl: wat een zure is die Natas

Heb jij nog een snoeischaar

Hahahha

4 likes

Ja ik dacht eigenlijk als je zo’n dure bomen business hebt waarom nog ook een B&B haha maar hij is dus geen eigenaar

3 likes

Ja ik volg het alleen lineair, dan is het onderwerp van de dure bomen business nog niet langs gekomen. Ik begrijp nu pas de referentie.

1 like

Haha huh waar lees jij dat ik vind dat Piet geschikt is voor Ted? Dat zeg ik nergens.

2 likes

Ik vind het ook stom dat ze Ted van die uitgebluste mannen met bierbuik sturen die ook nog eens simpel zijn (geen oordeel, slechts een vaststelling).

Lees dat Ted 67 is, zo oud is m’n vader ook. Ik zie m’n vader en Ted allebei niet als ‘oudjes’, maar zo’n Piet en Ab wel eigenlijk. Er zijn toch zat mannen achter in de 60/begin 70 die gewoon nog fysiek prima zijn, scherp, meerdere talen spreken, en niet met bierbuik de hele dag ‘een potje met vet’ inzetten en flauwe grapjes maken. Is echt alsof ze al 85+ zijn en bezigheidstherapie in een bejaardentehuis volgen ofzo.

Ted verdient gewoon een kwieke man die echt net een jaartje met pensioen is ofzo

33 likes