B&B vol liefde (Deel 1)

Ik vind de B&B houders dit seizoen tot nu toe leuker dan die van vorig jaar, maar ben nog maar bij aflevering 2 haha

4 likes

Wat vind je er vreselijk aan? Ik ben nu pas bij afl 1.

3 likes

Echt? Ik denk echt dat het vorige seizoen niet overtroffen kan wordenšŸ˜‚

7 likes

Haha misschien dat het vorige seizoen ook gewoon te lang duurde (en dit seizoen duurt nog langer dus ben benieuwd) maar vond op het einde bijna iedereen irritant. Met name de mannen, ik kon Joy, Walter, Martijn en Leendert echt niet uitstaan🄲

6 likes

Wat grappig dat de zus van paul nu meedoet :joy:

14 likes

Dat lag niet aan de lengte van het seizoen

12 likes

Ik ga stuk om Ammarie die zich aan een vriendin van Thijz voorstelt: ā€œMet je rode harenā€ :joy:

48 likes

Ik heb dit echt een paar terug gespoeld en dacht echt: wat gebeurd hier nou? :joy: zo ongemakkelijk

6 likes

Dit is echt iets wat ik in een vlaag van verstandsverbijstering zou kunnen zeggen en waardoor ik dan 5 jaar later wakker schrik, zwetend van schaamte omdat ik er dan ineens weer aan moet denken. :cry:

Ik root wel nu al voor Thijs en Ammarie trouwens. Maar ben pas bij afl 2.

37 likes

Ik vind RenƩ (bij Iris) lijken op een oudere Leo Alkemade :sweat_smile:

5 likes

Zo hard gelachen hierom. ā€œLeuk dat je er bent. Met je rode harenā€ :joy::joy:

Aflevering 1:

Wat een heerlijke eerste aflevering. Lach me kapot om Thijz, lijkt wel een broer van Bennie Jolink. Hij lijkt me een stuk leuker dan vooraf gedacht, zo droog en grappig (deels ook onbedoeld).

Iris is ook… interessant. Lijkt nog heel erg in de 90s met dr kapsel, geblondeerde haar en blauwe oogschaduw tot dr wenkbrauwen. Vind haar nog wel weinig interesse tonen. Rene lijkt me veel te eager.

Robert Jan vind ik een leuke man! Wordt wel claustrofobisch van dat lage huis, je ziet de hele tijd zn haar het plafond raken zo ongeveer. Hij woont wel super mooi en denk ook dat hij veel vrouwen heeft uitgekozen die bij hem passen. Met Els lijkt het al leuk te klikken.

Mike heb ik nog niet veel van gezien maar ben ook nog niet erg onder de indruk van hem. Lijkt me beetje oppervlakkige vent.

9 likes

Ja ik weet ook niet wat het is met Mike. Op de een of andere manier komt hij op mij over alsof hij eerder 24 dan 36 is ofzo. Een beetje onvolwassen of simpel ofzo misschien?

Maaaar dit komt misschien wel doordat hij bijna nooit meer Nederlands praat en daardoor minder welbespraakt over komt. (Geen idee of dit zo is, dit heb ik allemaal zelf verzonnen.)

13 likes

Robert Jan heeft me echt verrast, leuke man. Heel leuk ook hoe enthousiast hij werd van het plannen van een tourtje in de regio.

Iris vind ik nu al irritant, dat is er zo eentje die torenhoge eisen en verwachtingen heeft maar ondertussen zelf ook niet meer is dan een mopperende kettingroker

20 likes

Omfg het is al begonnen en ik heb er 5 tegoed?’!?!?!?!?!?!?

Deze avond is ineens mooi

8 likes

Heftige wenkies heeft dat eerste chickie bij Mike

6 likes

Lekker blauw bij Iris hahahah

1 like

Oh Iris… voor goochelaars moet je zo hard wegrennen als je kunt

Bij Iris zie ik trouwens alleen Donna van mamma mia. Dat huis, die kleding, dat haar

8 likes

JA! Dat dachten wij ook al, toen op die obscure boot. Maar heb de foto’s terug gezocht maar twijfelde nog wel wat, maar zoveel van dit soort kapiteins kunnen er niet bestaan toch?

1 like

Afl 2.

Also heeft Ammarie nou haar rode kater meegenomen in dr bus?

5 likes

Afl2. Vind de interactie bij Ammarie en Thijz wel heerlijk om naar te kijken haha, hoe ze kijkt als jij voorstelt om een versgeperste sinaasappel bij het ontbijt te nemen :sweat_smile:

De eerste vrouw bij Robertjan wel intens. Echt benieuwd naar alle types die daar nog gaan komen

2 likes