B&B vol liefde (Deel 1)

Waar haalt hij ook altijd het geld vandaan voor al die nieuwe projecten, je ziet er echt nooit een gast

3 likes

Heeft iemand ooit de ware Jacob gekeken? Ik niet maar nu ik al deze screenshots overweeg ik het wel ineens hahaha

6 likes

Hahah wat een pipo is Jan ook. Zou me niks verbazen als hij dat verzonnen had. Een vrouw van 43 zou hij dan hebben.

4 likes

Dat denk ik ook. Het was het eerste en enige wat hij over haar zei😭

1 like

Omg bedoelde hij dat?!!! Wij vroegen ons al af wat dat voor iets moest zijn, een bad-mintenhal

4 likes

ja!! geweldig

3 likes

Vind Bram en Esra zo lief samen :white_heart:

2 likes

Yes ik kijk ook! OMG Walter is zo’n viezerik maar ze kan wel echt heel mooi zingen.
Waarom is Ezra ineens een soort Isabel Paige kopie geworden? :rofl: zelfs zo’n mandje er bij.
Maar wow ze gaan ook bij die uit seizoen langs? Dat worden steeds langere afleveringen dan :rofl:

3 likes

Esra is echt 50 jaar terug in de tijd gegaan

14 likes

Die man bij Marian is toch gewoon een golddigger? Althans dat idee heb ik er bij :sweat_smile: En whaha dat schilderij van Tom :rofl: Wel jaloers op haar huis!!
En OMG JACOB. En dat liedje bij Lennart. Mijn hemel.
Maar Paul & Debbie :heart: :heart:
Astrid & HarmJan OTP :heart:

5 likes

:sparkles: tradwife :sparkles:

5 likes

Ja esra was precies een typische instagram cottage core meets tradwife larp

Ik vond het tussen debbie en paul helemaal niet zo gezellig meer over komen…

Jacob heeft ook geld en tijd zat dat die niet weet wat ie er mee moet

Stiekem ben ik jaloers op harmjan en astrid. Net een gezinnetje uit een prentenboek ofzo.

Die walter hahaha, dat is geen verrassing toch?

6 likes

Dat is ook helemaal haar ding. Op tiktok alleen maar filmpjes van hoe ze kleren naait en broden bakt

4 likes

Ja en ik vind het eigenlijk nog steeds een beetje sneu hoe Debbie altijd maar blijft benoemen dat ze niet verliefd is maar dat het wel houden van is en haar maatje en dan een ongemakkelijk kusje… begrijp helemaal wat ze zegt maar ze brengt het zo ongemakkelijk dat het een beetje voelt alsof hij een beetje ā€˜dit is beter dan niks’ is ofzo :sweat_smile:

30 likes

Ja dit. Ik snap ergens wel wat ze bedoelt, maar zou het niet tof vinden als m’n vriend zo over me sprak.

Snap dat je niet 24/7 vlinders hebt maar alleen maar ā€˜je maatje’…

Ik ben geen golden retriever ofzo.

15 likes

Hoe zou die aan dat geld komen, kan me niet voorstellen dat zijn B&B zo goed loopt dat hij er goud geld mee verdient.

4 likes

@ciselering @heeleventerug ik zal in augustus en september met een real time update komen!!

10 likes

Dit vind ik ook bijzonder, of eigenlijk gewoon heel raar, dat je het normaal vindt om daar als gast heen te gaan en dan op een forum te delen of ze in het echt wel verliefd lijken?

6 likes

Haha ja eigenlijk wel, maar denk dat het niet serieus bedoelt was? Ik vat het iig meer op als grapje.

2 likes

Mag het hopen en waarschijnlijk komt nu ook de: haha nee natuurlijk niet post er aan maar ik betwijfel of dit echt een grap was

2 likes