27 is ze blijkbaar
Maakt dat uit
Ja natuurlijk maakt het uit dat hij letterlijk twee keer zo oud is?
Numeriek dus, niet letterlijk.
PS: sorry kan er niet tegen dat het woord letterlijk zo vaak onterecht ingezet wordt
Letterlijk betekent âprecies zoals het er staatâ volgens OnzeTaal dus ik vind het niet verkeerd staan in deze zin. Het woord numeriek zou in deze context niet versterkend ingezet worden, dus hoewel ik het met je eens ben dat het woord letterlijk zeker niet overal past vind ik het in deze zin prima staan.
Edit: ik gebruik het woord letterlijk omdat zij 27 is en hij 28 jaar ouder, dus letterlijk twee keer zo oud
En wat is het probleem daarmee?
Date jij zelf iemand die nummeriek twee keer ouder of twee keer jonger is ofzo?
Haha maakt dat uit voor mân vraag⌠beetje ouderwets om groot leeftijdsverschil direct af te keuren
ja ik las dit gisteren! echt ew, hij kan letterlijk haar vader zijn, ik vind ze ook nog op elkaar lijken
Ik vind het ouderwets om dat ouderwets te vinden, hij wordt hiermee nog een viezere man dan die al was
Gisteren waren in bed en breakfast zowel Joshua van die Benjamin in de sneeuw èn Joyce van Marco (ook in de sneeuw) te zien met hun b&bâs. Die hebben wel echt wat met b&bâs haha
Ik herkende haar dus was helemaal enthousiast, tot mijn vriend die Joshua herkende. Oude aflevering
De relatie van Debbie en Vincenzo lijkt wel voorbij te zijn, wat verdrietig
Debbie is naar haar moeder gegaan met de baby en vincenzo gooit dit op instagram, âi lost debbieâ. Vraag me af of ze daar blij mee is.
Ik dacht: waarom heet Paul ineens Vincenzo?
Nee Debbie en Paul still going strongâ¤ď¸
B&B zoekt lief op VTM is begonnen! Ik weet niet of dit vanaf Nederland ook te zien is?
Nog niet, vorige keer kwam het pas op Videoland toen het seizoen klaar was volgens mij
Het NL seizoen begint 11 juli vgm
Omg volgende week jongens!
Yes! Hopelijk kan het tippen aan voorgaande seizoenen