B&B vol liefde (Deel 1)

Heeft zij niet gewoon een enorme kater?

Ohh ik ben nu bij het taartje, never mind

2 likes

Que :rofl:

3 likes

Rabbit hole… tis een anti vaxxer

Ah ja, doen er überhaupt nog gevaccineerde mensen mee aan b&b vol liefde dan?

10 likes

Lol goed punt, misschien Mirjam of Anja

4 likes

Ja. Volgens de podcast is hij ook helemaal anti 5G enzo. Wat hadden we ook verwacht he.

2 likes

IMG_7730

Krijg steeds Nickelback in mijn hoofd als ik Mike zie :joy:

59 likes

Ja! Hij heeft ook noodlehaar!

2 likes

Tribu de Dana in Schotland :heart_eyes::heart_eyes:

5 likes

En Sail Away !!:sailboat:

2 likes

Ik zat ook de hele tijd te denken, aan wie doet thijs me denken en ik denk echt deze vanwege die hoedjes en petjes de hele tijd

13 likes

Aflevering 5

Wat een partypooper. Ze vindt RJ ook dominant?! Ik vind hem mega relaxed. Els is tot nu toe wel echt een betere match

6 likes

Ben met afl 2 begonnen maar ik vind Robert-Jan dus erg kakkerig overkomen, vind daarom de vrouwen die hij uitkoos wel goed passen omdat ze ook wel kakkerig eruit zien

8 likes

Robert-Jan heeft echt sterke “de lollige alpha male chirurg tijdens je co-schappen die schuine grappen maakt en dan naar je knipoogt”-vibes.

32 likes

haha wat een scherpe observatie, hij noemt zichzelf toch ook kakker

8 likes

oh heb ik niet gehoord, maar zei het omdat ik hierboven las dat iemand die vrouwen vreselijke kakkers vond terwijl ik t gevoel heb dat dat bij hem past

2 likes

Ik vind hem ook op Obelix lijken soms

11 likes

Thijz heeft ook een beetje Erik van Muiswinkel-vibes, maar dan een hele rauwe versie.
Nem trouwens benieuwd of hij echt Thijz met een z heet, of dat hij dit later zelf heeft bedacht

13 likes

Love Els, echt een gezellige vrouw

18 likes

Hij heet gewoon Mathijs met een S en Ammarie heet gewoon Annemarie maar voelde zich meer Ammarie. En Mike heet Michael.

15 likes