Heeft zij niet gewoon een enorme kater?
Ohh ik ben nu bij het taartje, never mind
Heeft zij niet gewoon een enorme kater?
Ohh ik ben nu bij het taartje, never mind
Que
Rabbit hole… tis een anti vaxxer
Ah ja, doen er überhaupt nog gevaccineerde mensen mee aan b&b vol liefde dan?
Lol goed punt, misschien Mirjam of Anja
Ja. Volgens de podcast is hij ook helemaal anti 5G enzo. Wat hadden we ook verwacht he.
Krijg steeds Nickelback in mijn hoofd als ik Mike zie
Ja! Hij heeft ook noodlehaar!
Tribu de Dana in Schotland
En Sail Away !!
Ik zat ook de hele tijd te denken, aan wie doet thijs me denken en ik denk echt deze vanwege die hoedjes en petjes de hele tijd
Aflevering 5
Wat een partypooper. Ze vindt RJ ook dominant?! Ik vind hem mega relaxed. Els is tot nu toe wel echt een betere match
Ben met afl 2 begonnen maar ik vind Robert-Jan dus erg kakkerig overkomen, vind daarom de vrouwen die hij uitkoos wel goed passen omdat ze ook wel kakkerig eruit zien
Robert-Jan heeft echt sterke “de lollige alpha male chirurg tijdens je co-schappen die schuine grappen maakt en dan naar je knipoogt”-vibes.
haha wat een scherpe observatie, hij noemt zichzelf toch ook kakker
oh heb ik niet gehoord, maar zei het omdat ik hierboven las dat iemand die vrouwen vreselijke kakkers vond terwijl ik t gevoel heb dat dat bij hem past
Thijz heeft ook een beetje Erik van Muiswinkel-vibes, maar dan een hele rauwe versie.
Nem trouwens benieuwd of hij echt Thijz met een z heet, of dat hij dit later zelf heeft bedacht
Love Els, echt een gezellige vrouw
Hij heet gewoon Mathijs met een S en Ammarie heet gewoon Annemarie maar voelde zich meer Ammarie. En Mike heet Michael.