B&B vol liefde (Deel 1)

Afl 5

Huh Joop zegt eerst dat hij twijfelt of er een klik is vanuit Anja naar hem toe, maar dat hij wel de klik voelt en wel benieuwd is. En daarna zegt hij dat hij ook wel ziet dat de reactie van Anja naar Peter heel anders is dan naar hem toe en dat lastig is, en dan zegt ie “ja dan kan ik wel verliefd zijn, maar waarom zou ik mezelf dat aan doen”
Huh verliefd??? Hoezo?? Waar komt dit ineens vandaan. Die mensen hebben nog geen gezellig leuk gesprek gehad, alles is ongemakkelijk en dan is hij verliefd?

8 likes

Dit is echt volledig een hersenspinsel en slaat waarschijnlijk nergens op, maar ik denk dat hij zijn enthousiasme voor het “weer op avontuur gaan” verward met verliefdheid? volgens mij was hij ook de man die zichzelf introduceerde met het feit dat hij vroeger spontaan op de fiets naar Australie is gegaan, en nu weer spontaan zo’n avontuur aan wilde gaan door te reageren op Anja.

2 likes

Dit topic is na het bereiken van de limiet van 5000 reacties automatisch gesloten. De discussie wordt voortgezet in B&B vol liefde (Deel 2).