B&B vol liefde (Deel 1)

Ik ben net begonnen en ik zit er al weer helemaal in! Leuk ook om wat andere locaties te zien zoals Schotland en Zuid Afrika. Leuke diverse mensen.

Kleine irritatie: Ik vind het zo vies dat Mike als een man van 35 aangeeft dat hij op zoek is naar een meisje. Verbaast me dan ook niks dat hij zo een jonge meid uitkiest en dan zo kinderachtig reageert op een normale vraag.

14 likes

Afl 6

Vind die kasteelheer echt irritant, snap dat hij single is, wat een hork lol. Vind dat die vrouw ook wel een beetje te erg probeert diepgang te forceren.
Vertel jij maar wat over jezelf vind ik ook ZO’N domme luie vraag.
Hoop dat ze zelf kiest om weg te gaan.

9 likes

Weet nog niet zo goed wat ik van Mirjam vind. Fantastisch om ZA te zien maar het lijkt tot nu toe of ze het meer voor de exposure doet, maar misschien is het nog te vroeg om dat te zeggen

Ga helemaal stuk om de haat van René op die vriendin van Iris hahahahahaha

Wat is Albert een lul zeg, akelige kerel

9 likes

Ik ben vrij vandaag en ben helemaal bij met de afleveringen op Videoland. Een korte eerste indruk:

Robert Jan: Hottie!!! Leuke vent & heeeeerlijke lifestyle.

Anja: Petri 2.0. Moet gewoon lekker single blijven.

Mike: Echt een Wappie (volgens mij). Zo lekker zweverig, alternatief. Sociaal niet heel vaardig en vrij studentikoos.

Albert: Wat een lul. Misschien is hij iets voor Petri. Jammer dat Debbie vrienden met hem is😂 Had haar echt hoger ingeschat.

Thijz: Prima man. Zou niet kunnen wonen in zijn huis/accomodatie. Voelt heel primitief en echt overial is het een troep. Maar de vrouwen passen wel goed in dat plaatje.

Miriam (?): Zuid-Afrika. Ik ben mij de hele tijd aan het afvragen waarom iemand zo wil wonen😂 Ze is ook wel heel afstandelijk en de manier waarop ze tegen haar personeel praat… Niet mega onbeleefd maar ook niet echt warm, ofzo?

Ben vast wel iemand vergeten maar die vind ik dan niet boeiend genoeg.

Jaa vind Miriam ook heel zakelijk en bij ieder flirterige opmerking of aanraking trekt ze een muur op of vind ze het niet gepast.

Hoe meer ik zie van Debbie hoe minder leuk ik haar vind ofzo? Alsof het ook deels een soort act is, ik denk dat je geen ruzie met haar moet hebben. Vond het destijds ook niet zo netjes hoe ze die ene man behandelde. Beetje popie jopie amicaal doen met iedereen maar bepaalde mensen bewust negeren ofzo? Of het is mijn eigen middelbare school issue die hier opspeelt haha.

Anja maakt alles rondom die man ook zelf wat ongemakkelijk, hij wil haar dan helpen met kleine dingen en doet zo zijn best, en ze maakt het hem best lastig. Je merkt gewoon dat ze zich irriteert aan hem ofzo? Ik vind haar wat weghebben van Petri daarin.

10 likes

Toen Joop dat schepje wilde pakken en zij dat schepje wegtrok. :disappointed_relieved: :face_holding_back_tears: :pleading_face:

7 likes

Jaa dat moment bedoel ik vooral… :flushed:

1 like

Ja zou ik ook doen als (afl 4?)

Iemand op dag 1 zijn liefde al aan je verklaart, de ochtend erop zijn eigen koffiezetapparaat in je keuken wil hebben, zonder uberhaupt al koffie gehad te hebben? En vervolgens ook nog begint met het avondeten terwijl je nog uitlegt wat je gekookt hebt, zo asociaal

Maar inderdaad, volgens mij kan Anja beter op dates met die mannen, a Robbert-Jan, in plaats dat zij meehelpen met de b&b

18 likes

Ja👍🏻

2 likes

Maar dat was echt zooooo zijn eigen schuld. Anja was letterlijk de nieuwe man aan het verwelkomen en hij wilde als een soort klein kind dat schepje meteen hebben. Leverde wel heerlijke tv op🤣

5 likes

Ik heb hetzelfde met Debbie, ik denk dat we Debbie-moe beginnen te worden

8 likes

Hahaha ja ik snap het ook wel, en ik zou Joop ook irritant vinden. Maar Anja is ook zoo dominant. Alles is tenenkrommend tussen die twee.

1 like

Afl 5

Huh Joop zegt eerst dat hij twijfelt of er een klik is vanuit Anja naar hem toe, maar dat hij wel de klik voelt en wel benieuwd is. En daarna zegt hij dat hij ook wel ziet dat de reactie van Anja naar Peter heel anders is dan naar hem toe en dat lastig is, en dan zegt ie “ja dan kan ik wel verliefd zijn, maar waarom zou ik mezelf dat aan doen”
Huh verliefd??? Hoezo?? Waar komt dit ineens vandaan. Die mensen hebben nog geen gezellig leuk gesprek gehad, alles is ongemakkelijk en dan is hij verliefd?

8 likes

Dit is echt volledig een hersenspinsel en slaat waarschijnlijk nergens op, maar ik denk dat hij zijn enthousiasme voor het “weer op avontuur gaan” verward met verliefdheid? volgens mij was hij ook de man die zichzelf introduceerde met het feit dat hij vroeger spontaan op de fiets naar Australie is gegaan, en nu weer spontaan zo’n avontuur aan wilde gaan door te reageren op Anja.

2 likes

Dit topic is na het bereiken van de limiet van 5000 reacties automatisch gesloten. De discussie wordt voortgezet in B&B vol liefde (Deel 2).