B&B vol liefde (Deel 1)

ik vond het sowieso vreemd hoe hij zichzelf zo naar beneden praatte.

5 likes

Ik kijk nu ook op videoland de Ware Jacob. En geniet vooral van hoe Mariana soms uit de hoek komt. Moest zo lachen toen ze de opgerolde tapijten, “the bodies of Jacobs exes” noemde en hoe ze in aflevering 2 naar die kat zoekt :joy:

Verder zijn Jacob en die Carla vreselijk en is ook de voice-over niet om aan te horen, maar ik blijf toch kijken voor Mariana :laughing:

15 likes

Hahah same here, vind haar hilarisch

3 likes

Ja! Zo leuke vrouw. Zij verdient echt een eigen serie i.p.v die Jacob met ‘zijn’ Carla. Mariana draagt de serie gewoon met haar humor en uitspraken

4 likes

Ben echt benieuwd naar vandaag, vooral dat stukje met Martijn cringe nu al

4 likes

Haha ja ik dacht ik geef het een kans, maar Mariana is inderdaad het enige wat de serie leuk maakt. Heb het halverwege de 2e aflevering wel afgezet, kon dit irritante gekibbel echt niet meer aan. Snap niet waarom zij nog samen zijn, en daar ook nog eens een serie van (laten) maken.

4 likes
aflevering 17

De tering wat was dat jiujitsu gebeuren ongemakkelijk om naar te kijken en wtf welke mannelijkheid heb je t over Simone :joy:

Die nieuwe man bij Denise is wel erg hot ben benieuwd of hij Dave op z’n plek kan zetten

10 likes
Aflevering 17

Oh de nieuwe man bij Denise (Ben) is wel heel aantrekkelijk 10/10. Ik erger me wel steeds meer aan Petra. Deal with it en zeur niet steeds over Daisy.

14 likes

Onpopulaire mening: ik vind Martijn leuk! En ik hoop dat hij met de Friezin eindigt!

2 likes

Ik vind hem echt een kind en ik denk dat hij heel veel interne woede heeft, wil hem graag zien ontploffen.

48 likes

Echt een accurate omschrijving dit en nu wil ik dit ook zien.

5 likes

Ik weet niet wie ik vreselijker vindt, Dave of Martijn

11 likes

En dat dansen met z’n drieĂ«n op het einde hahaha

5 likes
Aflevering 16/17

Ik vond Harm Jan en Petra nog enigszins oké. Maar nu bij beiden een nieuwe kandidaat is gekomen wordt echt hun slechte kant naar boven gehaald. Vooral bij Petra zeg, wat een sneren continue en die blikken als Daisy ook maar iets zegt.

4 likes

Waar uit de buurt van Amsterdam zou Martijn komen? Ik denk Ouderkerk aan de Amstel.

En ik zit te denken wat voor baan Ted hiervoor gehad zou hebben, zou best stewardess kunnen zijn denk ik! wat denken jullie?

Ik kijk nu de afl van vandaag:

Sportschooldave is weer zijn irritante onaardige zelf ugh
Martijn is echt niet leuk genoeg voor Marian, zij is echt zo’n frisse Friese doortastende vrouw (ze doet me denken aan mensen die ik ken). Geen match met zonnebril-in-haar blablachocoladevla yung Gordon.
Hahaha PietvanTed: op zijn shirt: Mondays should be optional. Zware mondays idd als je met pensioen bent!
Die vriendin van Denise is een stuk leuker, die stelt ook eindelijk wat vragen.

2 likes

Ik denk dat het toch een beetje raar is tussen Italiaanse Hans en nieuwe vrouwen, met zijn ex daar. Lijkt me wel echt moeilijk om daar aan te beginnen dus ik snap hayhuppeldepup wel

Oh en ik vind Petra eigenlijk echt een trut

4 likes

Wat heeft Petra nou weer misdaan? Das toch die rooie van FransHans?

3 likes

Sowieso mega ongemakkelijk deze aflevering bij Martijn. Eerst die date met Simone en daarna dat dansen en die armen om de beide dames heen?!

Ik hoop echt dat Denise voor die nieuwe gast gaat. M’n vriend noemde Dave de huisparasiet en dat vond ik wel accuraat :joy:

Tjeerd bij Ted doet me denken aan Adriaan (die van Bassie ja), maar het kan wel eens een match zijn. Al is Rita ook wel in voor hem geloof ik haha

7 likes

Ik heb het idee dat hij alleen maar meedoet als reclame voor zijn B&B. Hij is ook de enige vlg mij die in de intro heel blij voor hun logo/bord staat.
@Leuk123 vertelde Ted niet dat ze ondernemer was geweest?

5 likes

Ah goed opgelet, dat had ik even gemist! Ondernemer kan vanalles zijn natuurlijk, benieuwd wat voor iets!

5 likes