Barre reclame dan
Nog niet misschien dat ik daarheen zou gaan
Haha wat een trouwcadeau dit
Er was toch ook een oudere vrouw in Marokko, toen in die 1e aankondiging? Maar missh te weinig reacties gehad om mee te kunnen doen
Omg jaaaa! Die was ik al helemaal vergeten
Zo jammer
Die man van Ted zat ook in dat programma waarin die jongens van Streetlab oude mensen gingen koppelen in Zwitserland ofzo haha. Was een leuk programma.
Haha Ria ziet die mannen wel zitten volgens mij
Waarom is Hans zo gemeen tegen Libera
Dave
Omggg wat is die Sylvia voor een vrouw ik kan het echt niet aan
Frank > Dave hoor
Italiaanse Hans krijgt te weinig aandacht
Hoezo besluiten die ouders dat het een goed idee is om met vrouw 2 even op bezoek te gaan bij een romantisch diner voor 2 met vrouw 1 djiezus
Behoorlijk jaloers typje ook!
Eerst is hij niet goed genoeg, en 5 minuten small talk met een gast, en hij gedraagt zich alsof ze belooft heeft nooit meer een woord tegen een andere man te zeggen, laat staan naar ze te kijken.
dat is pas een boek!!!
Ik vroeg me net af hoe het zou zijn geweest als Désiré en Sylvia tegelijk waren geweest bij Hans…
Ik vind ook iedereens eigen uitspraken en gezegdes altijd prachtig
En Astrid haar nieuwe man met zn casual Duits in zn zinnen
Aflevering 18
Zit HarmJan nou te verzinnen dat er iets is gebeurd tussen Astrid en hem? Misschien is dit wel de aanleiding van dat voorstukje van over de grenzen gaan. Astrid was ook echt duidelijk niet blij met die situatie tijdens het eten (dat zoontje wilde eten van het bord van HJ). Volgens mij denken HJ en Astrid heel anders over wat er speelt tussen hun. De nieuwe man lijkt me heel aardig, maar niet het type voor haar
Velserbroek! Mijn vriend heeft ooit bij hem in de klas gezeten
Omg daar kom ik vandaan maar ken hem niet denk ik
Ik zat op de hoeksteen hij zat zeker op de brink (rivaal van onze school haha)
Ik weet alleen dat hij daar heeft gewoond, maar weet niet welke basisschool. Mn vriend woonde daar en zat samen met hem op de middelbare in driehuis.