B&B vol liefde (Deel 1)

Videoland

Wat is dat toch met mannen die zeggen dat er iets is gebeurd als dat niet het geval is? Gebeurde bij De Bachelorette met Gaby toen niet precies hetzelfde?

1 like

Soort sneue manier van territorium afbakenen?

@Branko

2 likes

Afl 19

De tering wat is Richard toch een botte hork. En een viespeuk ook. Hoop dat die nieuwste vrouw snel wegrent.

Italiaanse Hans die tegen Natasja zegt dat ze wellicht jaloers is. Wat een bord voor de kop heeft hij zeg.

Geen woorden voor Astrid en hoe cringe ze is uuugghhh waarom doe je mee aan dit programma. En die HarmJan is ook zo’n kneus. Echt sneu dat je gaat zeggen dat je gezoend hebt als het gewoon een knuffel was. Die andere man vindt volgens mij ook dat Astrid ff normaal moet doen, snap alleen niet dat 'ie nog blijft.

4 likes
19

Menno: gaat in een tent slapen om niemand tot last te zijn
Ook Menno: zet om half 6 sochtends keiharde muziek aan om mee te sporten
Die zus van Natasha echt een kopie omg

20 likes

Je spoiler gaat over aflevering 19!

3 likes

Mijn moeder vind Martijn op Tommie lijken van Sesamstraat :see_no_evil:

En Frank (van Denise) doet mij echt denken aan Javier Guzman

13 likes

Krijgen jullie ook een unsettling gevoel van Ruud (Astrid)?

• Ja
  • Nee hoor

0 stemmers

Ik vind hem heel eng, alsof z’n maniertjes, woordkeuze en houding allemaal aangemeten zijn.

3 likes

Hij lijkt toch ook heeeel erg op iemand? Was hij eerder op tv?

6 likes

Ja ik heb ook zo’n gevoel maar weet het niet

4 likes

Omg ik weet het nu, hij doet mij echt denken aan die vader van familie jelies van een huis vol, echt alsof het zijn broer is ofzo

11 likes

Omg ik dacht net hetzelfde!!!

3 likes

Haha nice, wel ff gegoogeld maar Ruud Jelies levert niet echt iets op (jammer)

1 like

Hahahahha ik deed letterlijk hetzelfde net :sob:

Wat is het trouwens awkward seksueel nu bij Martijn met de ā€˜massage’

2 likes

Vind de muziek in dit programma echt geweldig gekozen. Sound of Silence bij een ongemakkelijk wandeling tussen Astrid en Alex, muziek van Ennio Morricone wanneer Libera verhaal gaat halen bij Silvia en Eye of a Tiger bij Petra wanneer ze het over Daisy heeft en een boks beweging maakt.

En nog veel meer van die geweldige momenten ondersteund met de juiste muziek :ok_hand::pinched_fingers:

19 likes

Omg niet zo veel spoilen iedereen??

Ruud? I don’t know her

11 likes

Jaaaa he! Ik zei het meteen tegen mijn vriend de seconde dat hij in beeld kwam, heeee Jelies!!

4 likes

Als je kind van een jaar of 10 ziek is, kun je toch wel 5 minuten naar beneden om die man ff hoi te zeggen? Harmjan die heel bezitterig is meteen en in ā€œweā€ termen praat. Echt erg haha

14 likes
Aflevering 19

Moet wel zeggen, heb Astrid in al die afleveringen bij elkaar nog niet zoveel zien lachen als vandaag met Ruud. Ik vind haar ook maar een ijskonijn met wat we nu hebben gezien maar wie weet zit het er toch wel in. Toen ze zo lachte vond ik haar toch wel een leuke vrouw

14 likes

Afl 18

omg HJ die liegt toch gewoon dat er iets is gebeurd? Hij leek in het begin ok, maar wat weird dit. Waarom zou je dat doen, zo sneu

Edit: afl 19

Omg hij had het dus eigenlijk wel uit zijn duim gezogen. Jammerrr. -10 staat hij nu

4 likes
Afl 19 Astrid

Ja, ik vond het ook heel leuk om ze samen te zien. Volgens mij is Astrid echt enorm gekwetst ooit en dan snap ik dat die rare actie van HJ niet goed overkomt. Maar nu met Ruud leek ze veel losser, volgens mij weet hij ook beter hoe hij met haar om moet gaan. Zou het voor haar wel heel leuk vinden als ze de liefde vindt.

9 likes