Ja ik heb ook zo’n gevoel maar weet het niet
Omg ik weet het nu, hij doet mij echt denken aan die vader van familie jelies van een huis vol, echt alsof het zijn broer is ofzo
Omg ik dacht net hetzelfde!!!
Haha nice, wel ff gegoogeld maar Ruud Jelies levert niet echt iets op (jammer)
Hahahahha ik deed letterlijk hetzelfde net
Wat is het trouwens awkward seksueel nu bij Martijn met de ‘massage’
Vind de muziek in dit programma echt geweldig gekozen. Sound of Silence bij een ongemakkelijk wandeling tussen Astrid en Alex, muziek van Ennio Morricone wanneer Libera verhaal gaat halen bij Silvia en Eye of a Tiger bij Petra wanneer ze het over Daisy heeft en een boks beweging maakt.
En nog veel meer van die geweldige momenten ondersteund met de juiste muziek
Omg niet zo veel spoilen iedereen??
Ruud? I don’t know her
Jaaaa he! Ik zei het meteen tegen mijn vriend de seconde dat hij in beeld kwam, heeee Jelies!!
Als je kind van een jaar of 10 ziek is, kun je toch wel 5 minuten naar beneden om die man ff hoi te zeggen? Harmjan die heel bezitterig is meteen en in “we” termen praat. Echt erg haha
Aflevering 19
Moet wel zeggen, heb Astrid in al die afleveringen bij elkaar nog niet zoveel zien lachen als vandaag met Ruud. Ik vind haar ook maar een ijskonijn met wat we nu hebben gezien maar wie weet zit het er toch wel in. Toen ze zo lachte vond ik haar toch wel een leuke vrouw
Afl 18
omg HJ die liegt toch gewoon dat er iets is gebeurd? Hij leek in het begin ok, maar wat weird dit. Waarom zou je dat doen, zo sneu
Edit: afl 19
Omg hij had het dus eigenlijk wel uit zijn duim gezogen. Jammerrr. -10 staat hij nu
Afl 19 Astrid
Ja, ik vond het ook heel leuk om ze samen te zien. Volgens mij is Astrid echt enorm gekwetst ooit en dan snap ik dat die rare actie van HJ niet goed overkomt. Maar nu met Ruud leek ze veel losser, volgens mij weet hij ook beter hoe hij met haar om moet gaan. Zou het voor haar wel heel leuk vinden als ze de liefde vindt.
Oh sorry welke ep zijn jullie tv kijkers inmiddels?
Misschien kunnen we ff een lijstje maken van de mensen die we al horen de kennen en wie niet
Gister gingen Pietje en gerry weg!
Dit is nog erger te zien in de afl van vandaag hehe (dit is niet echt een spoiler he). Hij lijkt me wel heel aardig en open!
Ehmmm
Dus:
FransHans
Petra
Yoven
Hans
Heyrire
Desiree
Sylvia
Astrid
Alex
Harm Jan
Ted
Piet
Ab
Denise
Dave
Giovanni
Frank
Natasja
Dirk
Jos
Richard
Simone
Claudia
Gerrie
Martijn en zijn ouders
Simone
Britt
Marian
Zoiets?
Dirk is ook weg!
Bij Richard zijn Gerry en die ander weg en is Simone er nu alleen
Done haha
Wie is er bij rich geweest?
Claudia en Gerry (beiden weg)
Mooi overzicht hoor!!
Done!
Er komt trouwens een Richard droogte aan, ik heb m al een aantal afleveringen helemaal niet meer gezien en wat jullie weten is wat wij vooruitkijkend bijna hetzelfde weten