B&B vol liefde (Deel 1)

Nou ja ze doet een beetje snauwerig vind ik. Gezellig kletsen zit er niet echt in. Maar misschien omdat ze deze mannen gewoon niks vindt. Hoop voor haar dat er nog wel wat leuks komt!

8 likes

Ja, zeker die ochtend als Piet moet vertrekken! Als je even je jus wil opdrinken, kun je snel je koffer gaan pakken… haha.

6 likes

Wauw zelden zoiets onaantrekkelijks gezien als Martijn die stijldanst

39 likes

Franse Hans had ook zo een personage uit Highlander kunnen zijn

1 like

Ik wil zo graag de schouders van Jos even los masseren

23 likes

wow wtf dat is toch geen vis meer dat is een halve haai!

13 likes

Ik begin echt moe te worden van Astrid met haar terugtrekken

13 likes

Hahahaha ja ik dacht even dat ab ging flauwvallen net van de inspanning

7 likes

Ja ik dacht aan Jaap Reesema toen ik hem zag staan in deze aflevering (geen nek)

2 likes

God wat vermoeiend bij Martijn dat z’n ouders er AL-TIJD bij zitten

14 likes

Die moeder kwam sowieso binnenlopen met thee en koekjes op het moment dat Martijn werd ontmaagd.

49 likes

Haha ja, Ted met dat doekje op zn hoofd deppen. Ik dacht ook dat die arme man helemaal out ging na al die uren worstelen met de tonijn

7 likes

Vind het stijldansen juist het enige leuke aan Martijn! Zou bijna verliefd op hem worden. Bijna.

4 likes

Maar echt. Zijn gezicht had op een gegeven moment dezelfde kleur als zijn knalroze shirt :flushed:

1 like

Hahahha ja dit is echt een goede omschrijving van hoe zij is en doet

2 likes

Ik heb dat idee dus ook, zogenaamd heel makkelijk in de omgang en sociaal enzo, maar dat ie dan ineens kan ontploffen als ie zijn zin niet krijgt.
Mijn buurman en een vriend van mij zijn ook zo en kijken hetzelfde uit hun ogen.

6 likes

Hallo Spoiler!!! Ik heb de laatste twee afleveringen nog niet gezien. Door wie? Simone of Marjan?

42 likes
afl 17 en 18

Ik kan het woord Jiujitsu echt niet meer horen. Mijn god zeg wat een levensveranderende ervaring was deze activiteit voor die 2

10 likes

afl 19

Heeft Dirk nog nooit van AirPods gehoord ofzo? Staat 'ie daar met z’n beatbox in de tuin te sporten om half 6 's ochtends.

7 likes

Ik moet mezelf bij Denise altijd bedwingen om niet een watje met make-up remover over haar gezicht te halen.

4 likes