Haha ja idd. Een kruising tussen vader Jelies en Raoul Heertjes vind ik m.
Ik denk van kukeleku?
Ja en Maureen bij Richard!
Nb: ik kijk met een half oog maar begreep uit de podcast dat hij echt ongepaste opmerkingen maakte over/tegen haarā¦
Afl. 19
Ik ben aan het begin van de aflevering en Richard zegt tegen zijn broer dat Maureen zoān enorme prinses is en dat de hele wereld om haar draait.
Sorry maar zijn al die beelden er dan uitgeknipt of ben ik totaal sociaal toondoof? Want dat viel wel mee toch? En ik zou het ook wel op prijs stellen als ik een kopje koffie aangeboden zou krijgen nadat ik voor jou naar de andere kant van Europa ben gereisd.
Nee ligt niet aan jou, Richard is gewoon geĆÆrriteerd en doet heel onredelijk. Vind hem echt een stomme klaphark. Snap ook niet dat Simone hier niet op afknapt.
Kan ook, had ff geen zin om hem op te zoeken en zag toch goed met de Tj haha
Die speech van Ted over niet opscheppen over dure spullen, geweldig Ik hoop echt dat er nog een leuke man voor haar in de pijplijn zit. Maar dat weten jullie zeker inmiddels allang, ik lijk wel bijna de enige die lineair kijkt
Maureen lijkt ook wel leuk, benieuwd of dat nog serieuze concurrentie wordt voor Simone
Iām with you! Vond Ted ook weer top idd!
Ik kijk de aflevering steeds op de dag zelf, soms wel paar uur eerder via nlziet als ik avondplannen heb.
Afl. 20
Omg aaahaha Menno moet huilen omdat Jos naar huis gaat. Hij baalt zeker omdat 'ie gister helemaal die tent heeft opgezet, terwijl 'ie nu weer binnen kan slapen Zag het trouwens totaal niet aankomen joh! Dacht dat Jos Natasja wel leuk vond.
Maar die Menno heeft echt een bord voor zān kop, heb het idee dat Natasja totaaaaal iets anders zoekt eigenlijk. En Menno vindt haar echt geweldig lijkt wel. Vind 't ergens wel sneu
Oh en Denise kan niet lachen om die frikandellenhumor van Ben, maar zij mag niets zeggen want volgens mij zit er verder ook geen greintje humor in haar.
Maar ff serieus, wat was dat ook voor kleutergrap? Liever iemand zonder humor dan iemand die het kontje van een frikandel teruglegt en dan gaat zitten gluren wie dat stukje pakt???
Haha ja het is ook totaal niet mijn humor, maar zij zegt dat de hele tijd en vindt niks grappig. En ze maakt zelf ook nooit grappen.
Ik vind die Ben ook echt zoān Rob Geus type
Ik moet anders vaak genoeg om haar lachen . Weet alleen niet of ze die dingen dan ook grappig bedoelt, net als dat lijstje in haar telefoon met vragen die ze nog wil stellen
. Lekker spontaan!!
Oh dat vind ik niet grappig, moet iig nooit om haar lachen
Je ziet natuurlijk amper 3 minuten van een hele dag he⦠snap wel dat ze na zoān grap niet meteen zegt: nou mijn humor is dit
Ja ik snap ook zeker dat dat haar humor niet is, maar ik denk dat zij sowieso geen humor heeft, echt een mega saaie meid. thatās it
Aflevering 20
Hans is ook zo onhandig. Eerst dat boek van Natasja afkraken en daarna over haar prachtig natuurlijke krullen zeggen dat hij stijl haar leuker vindt. Natasja slaat wel de spijker op de kop bij Hans, ben benieuwd of hij ook echt verandert. Ze doet dat zo respectvol en duidelijk.
Maureen doet wel echt haar best bij Richard, maar jeetje wat stelt ze veel persoonlijke en diepgaande vragen aan iemand die zelf niet open staat voor haar (zelfs niet op vriendschappelijk vlak). Vond het op zich wel goed hoe Richard er toen mee omging.
Dave zit gewoon in mn irritatiezone met zān haantjesgedrag. Ben lijkt me best leuk en goed passen bij Denise.
Natasja en Jos echt mn hart breekt een beetje voor haar⦠Ze doet er cooler over dan ze is denk ik.
Het valt me ook op dat sommige b&b eigenaren 0 moeite doen om ook maar iets van de omgeving te laten zien en daarmee ook kandidaten voor zich te winnen. Zoals Denise, die wacht vaak gewoon af tot zij op date wordt genomen. Zij hoort toch juist de mannen mee te nemen om wat leuks te gaan doen in de omgeving.
20
Oke ik neem terug dat Ben hot is, vind het echt een slome
Echt sneu voor Natasja dat Jos ervandoor gaat maar snap het wel er werd idd echt 0 geflirt
Hopelijk gooit ze Menno er snel uit, word zenuwachtig van hem
Richard is al klaar, het wordt gewoon Simone toch?
En Hans ja ach vind het toch ook wel zielig maar dan zo die ingeving āja Libera moet wegā eh ja vriend als dat zo makkelijk ging had je dat al wel geregeld toch
Welke podcast?
Ja eens. Hij heeft alle fysieke elementen om hot te zijn maar hij heeft gewoon geen uitstraling ofzo?
@Schattepatat Reality Check. Ze nemen elke dag een aflevering op om de uitzending na te bespreken.
Ik erger me ook aan zijn haar die scheiding streep zit net niet goed