B&B vol liefde (Deel 1)

Haha same! Vond Javier ook hot. Frank komt indd over als de kalme versie. Ik stem hot! Haha

Totaal niet mijn type maar dat is mijn ex ook niet, zoals Daisy het zei xD

2 likes

Ik val er net in maar muis op steroĆÆden :joy:

3 likes

Door de doodshoofdjes (omg beautygloss) hoor ik echt zo gunshot geluid na hun naam :laughing:

5 likes

toedeletwiettwiet!

3 likes

Het viel me op dat er vandaag opeens ondertiteling was bij richard. Ik versta die vent ook nooit haha

5 likes

Bij Ted moet Tjeerd (aka Adriaantje) er nog bij en bij Natasja Menno.

4 likes

Hahaha is ie dan weer actueel?

2 likes

Tjerk heet ie toch?

2 likes

Haha ja idd. Een kruising tussen vader Jelies en Raoul Heertjes vind ik m.

4 likes

Ik denk van kukeleku?

2 likes

Ja en Maureen bij Richard!

Nb: ik kijk met een half oog maar begreep uit de podcast dat hij echt ongepaste opmerkingen maakte over/tegen haar…

Afl. 19

Ik ben aan het begin van de aflevering en Richard zegt tegen zijn broer dat Maureen zo’n enorme prinses is en dat de hele wereld om haar draait.
Sorry maar zijn al die beelden er dan uitgeknipt of ben ik totaal sociaal toondoof? Want dat viel wel mee toch? En ik zou het ook wel op prijs stellen als ik een kopje koffie aangeboden zou krijgen nadat ik voor jou naar de andere kant van Europa ben gereisd.

8 likes

Nee ligt niet aan jou, Richard is gewoon geĆÆrriteerd en doet heel onredelijk. Vind hem echt een stomme klaphark. Snap ook niet dat Simone hier niet op afknapt.

10 likes

Kan ook, had ff geen zin om hem op te zoeken en zag toch goed met de Tj haha

2 likes

Die speech van Ted over niet opscheppen over dure spullen, geweldig :smile::+1: Ik hoop echt dat er nog een leuke man voor haar in de pijplijn zit. Maar dat weten jullie zeker inmiddels allang, ik lijk wel bijna de enige die lineair kijkt :sob:

Maureen lijkt ook wel leuk, benieuwd of dat nog serieuze concurrentie wordt voor Simone

11 likes

I’m with you! Vond Ted ook weer top idd!
Ik kijk de aflevering steeds op de dag zelf, soms wel paar uur eerder via nlziet als ik avondplannen heb.

3 likes

Afl. 20

Omg aaahaha Menno moet huilen omdat Jos naar huis gaat. Hij baalt zeker omdat 'ie gister helemaal die tent heeft opgezet, terwijl 'ie nu weer binnen kan slapen :laughing: Zag het trouwens totaal niet aankomen joh! Dacht dat Jos Natasja wel leuk vond.

Maar die Menno heeft echt een bord voor z’n kop, heb het idee dat Natasja totaaaaal iets anders zoekt eigenlijk. En Menno vindt haar echt geweldig lijkt wel. Vind 't ergens wel sneu

Oh en Denise kan niet lachen om die frikandellenhumor van Ben, maar zij mag niets zeggen want volgens mij zit er verder ook geen greintje humor in haar.

13 likes

Maar ff serieus, wat was dat ook voor kleutergrap? Liever iemand zonder humor dan iemand die het kontje van een frikandel teruglegt en dan gaat zitten gluren wie dat stukje pakt???

9 likes

Haha ja het is ook totaal niet mijn humor, maar zij zegt dat de hele tijd en vindt niks grappig. En ze maakt zelf ook nooit grappen.

Ik vind die Ben ook echt zo’n Rob Geus type

2 likes

Ik moet anders vaak genoeg om haar lachen :joy:. Weet alleen niet of ze die dingen dan ook grappig bedoelt, net als dat lijstje in haar telefoon met vragen die ze nog wil stellen :sweat_smile:. Lekker spontaan!!

4 likes