Aflevering 20
Hans is ook zo onhandig. Eerst dat boek van Natasja afkraken en daarna over haar prachtig natuurlijke krullen zeggen dat hij stijl haar leuker vindt. Natasja slaat wel de spijker op de kop bij Hans, ben benieuwd of hij ook echt verandert. Ze doet dat zo respectvol en duidelijk.
Maureen doet wel echt haar best bij Richard, maar jeetje wat stelt ze veel persoonlijke en diepgaande vragen aan iemand die zelf niet open staat voor haar (zelfs niet op vriendschappelijk vlak). Vond het op zich wel goed hoe Richard er toen mee omging.
Dave zit gewoon in mn irritatiezone met z’n haantjesgedrag. Ben lijkt me best leuk en goed passen bij Denise.
Natasja en Jos echt mn hart breekt een beetje voor haar… Ze doet er cooler over dan ze is denk ik.
Het valt me ook op dat sommige b&b eigenaren 0 moeite doen om ook maar iets van de omgeving te laten zien en daarmee ook kandidaten voor zich te winnen. Zoals Denise, die wacht vaak gewoon af tot zij op date wordt genomen. Zij hoort toch juist de mannen mee te nemen om wat leuks te gaan doen in de omgeving.