Wel weer een mooi seizoen. Wat een figuren, verbaas me er elke aflevering weer over
Shit waarom werkt dit niet
Een spoiler doe je toch
[spoiler] tekst [ /spoiler] ?
Hij doet het niet bij mij, eerder wel.
Je kan op dat tandwieltje klikken en dan spoiler doen. Dan doet ie t
Haha bij aflv 15 (nu op tv toch?) heerlijk die edit met Hans met de grasmaaier en Sylvia een klassiek muziekje
En wat is hij teleurgesteld in iedereen? Heeft ie wel eens in de spiegel gekeken?
Je moet de spatie weghalen tussen [ en /
Er is een podcast van reality check over B&B! Bij mij gewoon in de podcast app te vinden
Ja dat was als voorbeeld!
Nouja nieuwe poging nu
Afl 20
Afl 20
tyfus het gaat steeds mis.
Het gaat met tekst over BB hele tijd fout en dit lukt wel. Ja hoorrrr.
Snap er niks van
Vind deze podcast best okee maar die INTRO en die BUMPERS echt zo stom
Vind het idd ook niet zo netjes dat Hans in zijn intro filmpje niet duidelijk heeft aangegeven dat Libera daar nog steeds ook woont. Ik denk dat ie had gehoopt dat het geen struikelblok zou worden
Ik vind Sylvia echt raar, natuurlijk gaat Hans niet mee uit eten als je dat vraagt terwijl het eten al op tafel staat en zijn zus op bezoek is?? En ze praat echt alsof hij een mega gebruiksaanwijzing heeft⊠nou zij zelf anders ook?
En ik snap niet waarom er echt maar 1 type oude man bij Ted komt steeds, zo saai met een dikke buik en lijken allemaal totaal niet haar type.
@ellegirltalk Kun je niet makkelijker kiezen voor de opties Details bewerken. Dank staat er precies aangegeven welke tekst je kunt vervangen?
Aflevering 20
Samenvatting
Met deze statement ga ik denk ik beetje uitgelachen worden, maar ik vond dit echt de aflevering van de oprechte mensen.
Natascha is heel puur naar Hans toe, zonder verwijten, maar wel de vinger op de zere plek. En Hans pakt het ook nog op.
Jos is ook zo eerlijk, en Franse Natasja pakt het ook goed op. Ze laat haar teleurstelling blijken, maar geeft ook credits.
En zelfs Richard, de hork, is wel eerlijk. Hij voelt geen klik en draait er niet lang om heen. Maar hij zegt eerlijk aan Maureen wat hij voelt. Kun je een botte beer zijn, maar er zijn mannen in dit programma, die sneakyer zijn.
Ik maak me wel zorgen over Libera, het lijkt net of Hans haar het liefst vandaag nog bij het vuil zet. Ik hoop maar dat het alleen de woorden zijn die zo uit zân mond komen, geen daden, want dat heeft zij nu ook niet verdiend.
Nou, kom maar door met het hoongelachâŠ
Nou denk eerder dat de productiemaatschappij dacht; zeg maar niet, want dan schrijft er misschien niemand en is leuke tv of eruit geknipt hebben omdat het niet in een halve zin is uit te leggen in zoân filmpje
Afl 20
Samenvatting
Het moment dat Jos aan tafel gaat vertellen aan iedereen dat ie weggaat, checkt de ex van Natasja naast hem nog ff of zân haar wel goed zit haha.
Droog
Misschien had ze er niet de opties voor, maar anders had Astrid die kinderen beter even uit logeren kunnen doen.
afl 20
dat heb ik even gemist, zat naar menno te kijken die onverwachts afscheid moest nemen van zijn BFF (ah nee ik vind het wel sneu voor hem!)
Afl 20
Samenvatting
Ik vroeg me al af of menno jos zag zitten toen hij zo blij was tegenover jos in het begin. Vriend en ik zaten hardop te grappen van hahah zou Menno gaan huilen als Jos dit gaat vertellen. En jawel
Met Hans italie was het toch juist het probleem dat ze elkaar niet konden uitkopen? Enige oplossing zou dan toch de hele boel verkopen zijn?
Volgens mij zijn al die vrouwen ook om de tuin geleid en hadden ze nooit gereageerd als Hans in voorstelfilmpje had gezegd dat zijn ex daar nog zat. Ik denk eigenlijk dat hij dat expres heeft verzwegen.
Zou het nu werken?
Wat is Petra zuur zeg, sinds Daisy er is. Bah. Jammer dat ze zich zo laat kennen.
Hahaha ik zit nu de aflevering van vandaag terug te kijken
âSylvia zit in de boom als een luipaard. LUI PAARDâ
Haha ja!
Maar die Daisy zei meteen dingen als âik was de weg kwijt toen ik hier probeerde te komen, kan alleen mij overkomenâ en toen moest ik haar al niet meer. Dat kan alleen mij overkomen of dat heb ik weer vind ik zooooo irritant als uitspraak.