Oh dat vind ik niet grappig, moet iig nooit om haar lachen
Je ziet natuurlijk amper 3 minuten van een hele dag he⊠snap wel dat ze na zoân grap niet meteen zegt: nou mijn humor is dit
Ja ik snap ook zeker dat dat haar humor niet is, maar ik denk dat zij sowieso geen humor heeft, echt een mega saaie meid. thatâs it
Aflevering 20
Hans is ook zo onhandig. Eerst dat boek van Natasja afkraken en daarna over haar prachtig natuurlijke krullen zeggen dat hij stijl haar leuker vindt. Natasja slaat wel de spijker op de kop bij Hans, ben benieuwd of hij ook echt verandert. Ze doet dat zo respectvol en duidelijk.
Maureen doet wel echt haar best bij Richard, maar jeetje wat stelt ze veel persoonlijke en diepgaande vragen aan iemand die zelf niet open staat voor haar (zelfs niet op vriendschappelijk vlak). Vond het op zich wel goed hoe Richard er toen mee omging.
Dave zit gewoon in mn irritatiezone met zân haantjesgedrag. Ben lijkt me best leuk en goed passen bij Denise.
Natasja en Jos echt mn hart breekt een beetje voor haar⊠Ze doet er cooler over dan ze is denk ik.
Het valt me ook op dat sommige b&b eigenaren 0 moeite doen om ook maar iets van de omgeving te laten zien en daarmee ook kandidaten voor zich te winnen. Zoals Denise, die wacht vaak gewoon af tot zij op date wordt genomen. Zij hoort toch juist de mannen mee te nemen om wat leuks te gaan doen in de omgeving.
Aflevering 20
Dat laatste viel mij ook op! En dan Ben meenemen op een wandeling, nou joepie.
20
Oke ik neem terug dat Ben hot is, vind het echt een slome
Echt sneu voor Natasja dat Jos ervandoor gaat maar snap het wel er werd idd echt 0 geflirt
Hopelijk gooit ze Menno er snel uit, word zenuwachtig van hem
Richard is al klaar, het wordt gewoon Simone toch?
En Hans ja ach vind het toch ook wel zielig maar dan zo die ingeving âja Libera moet wegâ eh ja vriend als dat zo makkelijk ging had je dat al wel geregeld toch
Welke podcast?
Ja eens. Hij heeft alle fysieke elementen om hot te zijn maar hij heeft gewoon geen uitstraling ofzo?
@Schattepatat Reality Check. Ze nemen elke dag een aflevering op om de uitzending na te bespreken.
Ik erger me ook aan zijn haar die scheiding streep zit net niet goed
Wel weer een mooi seizoen. Wat een figuren, verbaas me er elke aflevering weer over
Shit waarom werkt dit niet
Een spoiler doe je toch
[spoiler] tekst [ /spoiler] ?
Hij doet het niet bij mij, eerder wel.
Je kan op dat tandwieltje klikken en dan spoiler doen. Dan doet ie t
Haha bij aflv 15 (nu op tv toch?) heerlijk die edit met Hans met de grasmaaier en Sylvia een klassiek muziekje
En wat is hij teleurgesteld in iedereen? Heeft ie wel eens in de spiegel gekeken?
Je moet de spatie weghalen tussen [ en /
Er is een podcast van reality check over B&B! Bij mij gewoon in de podcast app te vinden
Ja dat was als voorbeeld!
Nouja nieuwe poging nu
Afl 20
Afl 20
tyfus het gaat steeds mis.
Het gaat met tekst over BB hele tijd fout en dit lukt wel. Ja hoorrrr.
Snap er niks van
Vind deze podcast best okee maar die INTRO en die BUMPERS echt zo stom
Vind het idd ook niet zo netjes dat Hans in zijn intro filmpje niet duidelijk heeft aangegeven dat Libera daar nog steeds ook woont. Ik denk dat ie had gehoopt dat het geen struikelblok zou worden
Ik vind Sylvia echt raar, natuurlijk gaat Hans niet mee uit eten als je dat vraagt terwijl het eten al op tafel staat en zijn zus op bezoek is?? En ze praat echt alsof hij een mega gebruiksaanwijzing heeft⊠nou zij zelf anders ook?
En ik snap niet waarom er echt maar 1 type oude man bij Ted komt steeds, zo saai met een dikke buik en lijken allemaal totaal niet haar type.
@ellegirltalk Kun je niet makkelijker kiezen voor de opties Details bewerken. Dank staat er precies aangegeven welke tekst je kunt vervangen?
Aflevering 20
Samenvatting
Met deze statement ga ik denk ik beetje uitgelachen worden, maar ik vond dit echt de aflevering van de oprechte mensen.
Natascha is heel puur naar Hans toe, zonder verwijten, maar wel de vinger op de zere plek. En Hans pakt het ook nog op.
Jos is ook zo eerlijk, en Franse Natasja pakt het ook goed op. Ze laat haar teleurstelling blijken, maar geeft ook credits.
En zelfs Richard, de hork, is wel eerlijk. Hij voelt geen klik en draait er niet lang om heen. Maar hij zegt eerlijk aan Maureen wat hij voelt. Kun je een botte beer zijn, maar er zijn mannen in dit programma, die sneakyer zijn.
Ik maak me wel zorgen over Libera, het lijkt net of Hans haar het liefst vandaag nog bij het vuil zet. Ik hoop maar dat het alleen de woorden zijn die zo uit zân mond komen, geen daden, want dat heeft zij nu ook niet verdiend.
Nou, kom maar door met het hoongelachâŠ