Afl 21
Jezus een nieuwe vrouw bij FransHans en Petra doet gelijk weer zo onaangenaam zuur. Ga naar huis dan als je drie te veel vindt
Afl 21
Jezus een nieuwe vrouw bij FransHans en Petra doet gelijk weer zo onaangenaam zuur. Ga naar huis dan als je drie te veel vindt
Ik ben pas net begonnen in de ep maar wat dom dat die nieuwe gast van Denise weer de hele tijd van die āgrappenā over dave maakt. Vind het eigenlijk wel heel goed hoe Denise daar op reageert en dat ze hem door laten gaan tot hij zegt dat Dave lichtgeraakt is en dat zij dan zegt nee, ik hou hier zelf echt niet van. Vind Dave nog steeds niks, maar vind dit wel een chille kant van Denise eigenlijk
Ja wat is dit echt?? Op Google kwam ik uit bij Online Soccer Manager maar dat zal het wel niet zijn.
āOns soort mensenā. Hij legt het daarna ook nog verder uit. Hij bedoelt er mensen van een bepaald niveau mee waar de nieuwe gast dus blijkbaar niet toe behoort. Jezus wat is dat toch met die pretentieuze mannen van Ted.
Afl. 21
Is die nieuwe vrouw bij FransHans de moeder van Daisy!? Hahaha ik vind ze zo erg op elkaar lijken
En Petra praat ook niet aardig over de andere vrouwen.
Haha ja echt. Een soort mix van de twee vrouwen die er al waren. Ik heb de aflevering nog niet af gekeken maar eerste indruk is wel goed. Ook dat ze geen poetsdrang heeft
Ja die OSM opmerking wordt juist vaak gebruikt door mensen waarvan je bijgod niet weet wat er zo OSM aan ze is?! Wij zeggen het vaak voor de grap⦠in de trant van oh nee dat is natuurlijk niet zo OSM om dat te doen
Afl 21
Dit! Petra is zo zuur, die vrouw is pas net binnen. Alleen heel eerlijk, ik zou zelf ook zo kunnen zijn als ik een man leuk vind en daar al vanaf het begin zit. Elke vrouw die binnenkomt is gewoon je directe concurrent, omdat je je emotioneel al aan het binden bent aan de persoon. (Semi-) Liefde kan zoān lelijke kant in je naar boven halen. ĆĆ©n van de redenen waarom ik nooit zou meedoen aan zoān programma.
Maar vindt zij hem echt leuk? Ik heb het idee dat ze daar alleen maar haar stoel aan het warm houden is, verder zie ik nul aantrekkingskracht tussen die twee. Geen geflirt of samen lachen. Ik snap gewoon echt niet wat zij daar nog doet en waarom Hans haar niet wegstuurt.
Afl 21
Zo te zien gaat Daisy naar huis, FransHans gaat met haar praten in de volgende aflevering. Ik had eigenlijk wel gedacht dat Petra naar huis zou gaan.
Verder verbaas ik me een beetje over Denise en Dave, toen zij hem vroeg of hij haar leuk vindt, reageerde hij helemaal niet zo heel enthousiast? Had het idee dat Denise daar ook een beetje van baaldeā¦
Ja daar heb je wel een punt. Ik denk dat ze vooral denkt dat ze hem echt leuk vindt en daarom zo pinnig reageert op de andere vrouwen. Wie weet als ze gewoon 1 op 1 zouden zijn, dat het dan al lang geknapt was.
Laatst zei een van de twee dat ze zoveel gemeen hadden, maar dat zie je helemaal niet terug.
Wow krijgt Ted pretentieuze mannen? Ben benieuwd
Nee zij wil winnen, net als die ene blonde vrouw bij Rob van boer zoekt vrouw. Dat halen mensen helemaal door de war als ze mee doen aan dit soort programmaās
Hehh normaal staat toch de hele week meteen op videoland, waarom nu alleen afl 21
Huh nee hoor, was alleen de eerste week zo, daarna ma tm vr een nieuwe
Ik denk dat het haar vooral om hetāwinnenā gaat. Maar niet zozeer om de āprijsā.
Aflevering 21 spoiler
Ik vind het wel echt cute dat Richard en Simone toch wel echt verliefd (aan het worden) zijn en dat ie zo ineens snurkte. Het werkt wel op een of andere manier, zij is ook gewoon een makkelijk onverstoorbaar type. Ze matcht ook goed met Ingrid haha
Ik vind die Natasja bij Italiaanse Hans zoān lieve meid.