B&B vol liefde (Deel 1)

Afl 21

Zo te zien gaat Daisy naar huis, FransHans gaat met haar praten in de volgende aflevering. Ik had eigenlijk wel gedacht dat Petra naar huis zou gaan.

Verder verbaas ik me een beetje over Denise en Dave, toen zij hem vroeg of hij haar leuk vindt, reageerde hij helemaal niet zo heel enthousiast? Had het idee dat Denise daar ook een beetje van baalde…

12 likes

Ja daar heb je wel een punt. Ik denk dat ze vooral denkt dat ze hem echt leuk vindt en daarom zo pinnig reageert op de andere vrouwen. Wie weet als ze gewoon 1 op 1 zouden zijn, dat het dan al lang geknapt was.

3 likes

Wow krijgt Ted pretentieuze mannen? Ben benieuwd

Nee zij wil winnen, net als die ene blonde vrouw bij Rob van boer zoekt vrouw. Dat halen mensen helemaal door de war als ze mee doen aan dit soort programma’s

6 likes

Hehh normaal staat toch de hele week meteen op videoland, waarom nu alleen afl 21 :confused:

Huh nee hoor, was alleen de eerste week zo, daarna ma tm vr een nieuwe

3 likes

Ik denk dat het haar vooral om het’winnen’ gaat. Maar niet zozeer om de ā€˜prijs’.

3 likes

Aflevering 21 spoiler

Ik vind het wel echt cute dat Richard en Simone toch wel echt verliefd (aan het worden) zijn en dat ie zo ineens snurkte. Het werkt wel op een of andere manier, zij is ook gewoon een makkelijk onverstoorbaar type. Ze matcht ook goed met Ingrid haha

17 likes

Ik vind die Natasja bij Italiaanse Hans zo’n lieve meid.

12 likes

Meid? Haha

9 likes

Ik kijk nu de afl van vandaag

• Vind de nieuwe vrouw bij Hans erg lief tot nu toe en ook voor het eerst dat hij een vrouw echt laat zien hoe geweldig hij planten/bloemen vindt, dat lijkt me een goed teken.

• Goed dat bij Denise de niet-sportscholer even het initiatief neemt voor een gesprek. Vind Denise zo irritant passief. En oee die nieuwe ziet er hot uit!

• Ted lijkt het leuk te hebben met Tjerk, wat fijn! Hij lijkt me een goede gesprekspartner voor haar en een stuk charmanter dan die andere twee :slight_smile: . Hij heeft altijd in Den Haag gezeten en is daarna op uitzending geweest, zou hij bij ambassades gewerkt hebben bijvoorbeeld?

• Zo die Daisy vind ik irritant! Zou ze Hans ook willen als de andere gegadigde (Petra) daar niet was? Denk het eigenlijk niet. Wat doet ze kinderlijk, wil ze schattig gevonden worden?

2 likes

Bij mij deed ie ook raar maar vond m uiteindelijk bij ā€œnu populairā€

2 likes

Franse Hans heeft gewerkt als Ridder bij het Land van Ooit :slightly_smiling_face:

Spoiler:

Tevens heeft hij z’n status aangepast op Facebook maar kan niet zien waarin :smiling_face_with_tear:

6 likes

Hahahha dat vind ik op de een of andere manier helemaal bij 'm passen! Was hij de sidekick van Kloontje? Ik vind Daisy ook best Kloontje-achtig trouwens

17 likes

Volgens mij had Petra er ook gewerkt en dat dat de reden was waarom ze in eerste instantie had geschreven.

6 likes

Ik gok dat hij bij Shell heeft gewerkt. Zo klonk het in ieder geval.

7 likes

Ja. Bij wie is het nou echt gezellig?

1 like

Is zij 39???

3 likes

Als ik over 4 jaar met Hans Italiƫ zou moeten daten zou ik van het dak springen denk ik, arme meid.

10 likes
Samenvatting

Ik snap ook niet zo goed waarom het bij Ted (door haarzelf maar ook de meeste mannen) steeds over opleiding, achtergrond en klasse gaat.

6 likes