Ik snap niet waarom Denise het steeds over officieel op date vragen heeft. Die jongens zijn naar haar toegekomen, ze kan zelf toch ook initiatief nemen en 1 op 1 dates regelen.
Ik ben echt zo verbaasd elke keer over de manieren van die gastheren/vrouwen. Richard zat ook toen een vrouw aankwam van je moet indruk op me maken en je best doen. Uh die vrouwen zijn helemaal voor jou naar portugal gekomen. Doe ff je best.
Denise toen ook helemaal geen initiatief tot Frank. Elke keer tegen die mannen âwat ben je van plan, wat ga je regelenâ. Zo dom.
Ja vond het ook wel apart dat ze daarna zei jaa ik zag het al aankomen enzo, maar misschien een beetje een ego dingetje.
Jaa dat was zo lullig! Ik dacht zeg je dit nou echt? Maar het leek ook wel alsof ie een beetje ongemakkelijk een gesprek probeerde te creëren ofzo
Doet me denken aan Debbie van vorig jaar! Die deed dat ook
Tv kijkende mensen, wie moet er toegevoegd?
Maureen bij Richard, Menno bij Natasja en bij Franshans Petrasbec. Ab is bij Ted weg. En er is ook een nieuwe bij Astrid.
FransHans
Petra
Yoven
Feesiedaisy
Hans
Heyrire
Desiree
Sylvia
Astrid
Alex
Harm Jan
Ruud
Ted
Piet
Ab
Denise
Dave
Giovanni
Frank
Natasja
Dirk
Jos
Menno
Richard
Simone
Claudia
Gerrie
Maureen
Martijn en zijn ouders
Simone
Britt
Marian
Zo dus? Is er al een nieuwe man bij Ted?
Welke status wil je hier, wat er op TV is geweest, of wat er met vooruitkijken al bekend is?
Komt na Sylvia nog een nieuwe ja
Ik dacht bij ieder 5 personen?
Tv want dan komen ze zonder spoiler
Ik zat gister klaar voor een nieuwe afl haha dat was even een teleurstelling! Morgen beter
Ik vind hem een beetje achterbaks. Hij wil heel graag gekozen worden, maar doe dan een beetje eerlijk ook, wat heb je er anders aan.
Nu probeert hij Denise echt in de palmen door de ander slecht weg te zetten soms.
Hij zei bijvoorbeeld tegen die andere dat hij op zoek moest naar deze boodschap en ging dan zelf achter Denise aan in de supermarkt (hij wilde al weggaan ofzo, en Denise was van ja maar hij is er ook nog).
Denise op date vragen terwijl de nieuwe niet eens een kans heeft gehad alleen met haar te zijn en erbij staat.
Als hij met de andere vent heeft gekookt ook van âja heb ik maar even gedaanâ als Denise zegt van oh ziet er goed uit etc.
Het komt over alsof hij bang is dat ze hem niet meer ziet zitten als ze de andere leert kennen. Misschien probeert ie te compenseren voor zân lengte (onaardig maar hij doet stom).
Ik had bij de aankondiging van Ben echt âex on the beach vibesâ. âMet een nieuwe verleider in aantochtâŠâ en dan dat shot met die koffer die dichtgeritst wordt. Past wel een beetje bij die macho sfeer die er rondom Denise hangt.
Btw elke kandidaat moet even benoemen dat de ander âgeen concurrentie voor hem isâ. Of: âik zie hier geen concurrentie in.â Dat gebeurt bij de mannen van Ted, Denise en ook AstridâŠ
Lijkt me dat dat laatste wel erg gepusht wordt door de productie. Ze lijken allemaal de vraag te moeten beantwoorden âzie je de ander als een concurrentâ waarbij je de vraag dan half moet herhalen enzo⊠zitten gewoon irritante tv makers achter.
Tot nu toe doen enkel de mannen dat bij elkaar ja. Die vrouwen praten over het algemeen wel gewoon aardig over elkaar. (Behalve bij Desiree dan.)
Afl 21
De nieuwe vrouw van hans is: Video trainer & ondernemer. Is dat gewoon een opgeflufte term voor coach?
Aflevering 21
Gatver, dat geâosmâ van Tjerk. Hoe krijg je het je waffel uit.
Oeps, heb het aangepast!