Ik dacht bij ieder 5 personen?
Tv want dan komen ze zonder spoiler
Ik zat gister klaar voor een nieuwe afl haha dat was even een teleurstelling! Morgen beter
Ik vind hem een beetje achterbaks. Hij wil heel graag gekozen worden, maar doe dan een beetje eerlijk ook, wat heb je er anders aan.
Nu probeert hij Denise echt in de palmen door de ander slecht weg te zetten soms.
Hij zei bijvoorbeeld tegen die andere dat hij op zoek moest naar deze boodschap en ging dan zelf achter Denise aan in de supermarkt (hij wilde al weggaan ofzo, en Denise was van ja maar hij is er ook nog).
Denise op date vragen terwijl de nieuwe niet eens een kans heeft gehad alleen met haar te zijn en erbij staat.
Als hij met de andere vent heeft gekookt ook van âja heb ik maar even gedaanâ als Denise zegt van oh ziet er goed uit etc.
Het komt over alsof hij bang is dat ze hem niet meer ziet zitten als ze de andere leert kennen. Misschien probeert ie te compenseren voor zân lengte (onaardig maar hij doet stom).
Ik had bij de aankondiging van Ben echt âex on the beach vibesâ. âMet een nieuwe verleider in aantochtâŠâ en dan dat shot met die koffer die dichtgeritst wordt. Past wel een beetje bij die macho sfeer die er rondom Denise hangt.
Btw elke kandidaat moet even benoemen dat de ander âgeen concurrentie voor hem isâ. Of: âik zie hier geen concurrentie in.â Dat gebeurt bij de mannen van Ted, Denise en ook AstridâŠ
Lijkt me dat dat laatste wel erg gepusht wordt door de productie. Ze lijken allemaal de vraag te moeten beantwoorden âzie je de ander als een concurrentâ waarbij je de vraag dan half moet herhalen enzo⊠zitten gewoon irritante tv makers achter.
Tot nu toe doen enkel de mannen dat bij elkaar ja. Die vrouwen praten over het algemeen wel gewoon aardig over elkaar. (Behalve bij Desiree dan.)
Afl 21
De nieuwe vrouw van hans is: Video trainer & ondernemer. Is dat gewoon een opgeflufte term voor coach?
Aflevering 21
Gatver, dat geâosmâ van Tjerk. Hoe krijg je het je waffel uit.
Oeps, heb het aangepast!
Afl 21
Jezus een nieuwe vrouw bij FransHans en Petra doet gelijk weer zo onaangenaam zuur. Ga naar huis dan als je drie te veel vindt
Ik ben pas net begonnen in de ep maar wat dom dat die nieuwe gast van Denise weer de hele tijd van die âgrappenâ over dave maakt. Vind het eigenlijk wel heel goed hoe Denise daar op reageert en dat ze hem door laten gaan tot hij zegt dat Dave lichtgeraakt is en dat zij dan zegt nee, ik hou hier zelf echt niet van. Vind Dave nog steeds niks, maar vind dit wel een chille kant van Denise eigenlijk
Ja wat is dit echt?? Op Google kwam ik uit bij Online Soccer Manager maar dat zal het wel niet zijn.
âOns soort mensenâ. Hij legt het daarna ook nog verder uit. Hij bedoelt er mensen van een bepaald niveau mee waar de nieuwe gast dus blijkbaar niet toe behoort. Jezus wat is dat toch met die pretentieuze mannen van Ted.
Afl. 21
Is die nieuwe vrouw bij FransHans de moeder van Daisy!? Hahaha ik vind ze zo erg op elkaar lijken
En Petra praat ook niet aardig over de andere vrouwen.
Haha ja echt. Een soort mix van de twee vrouwen die er al waren. Ik heb de aflevering nog niet af gekeken maar eerste indruk is wel goed. Ook dat ze geen poetsdrang heeft
Ja die OSM opmerking wordt juist vaak gebruikt door mensen waarvan je bijgod niet weet wat er zo OSM aan ze is?! Wij zeggen het vaak voor de grap⊠in de trant van oh nee dat is natuurlijk niet zo OSM om dat te doen
Afl 21
Dit! Petra is zo zuur, die vrouw is pas net binnen. Alleen heel eerlijk, ik zou zelf ook zo kunnen zijn als ik een man leuk vind en daar al vanaf het begin zit. Elke vrouw die binnenkomt is gewoon je directe concurrent, omdat je je emotioneel al aan het binden bent aan de persoon. (Semi-) Liefde kan zoân lelijke kant in je naar boven halen. ĂĂ©n van de redenen waarom ik nooit zou meedoen aan zoân programma.
Maar vindt zij hem echt leuk? Ik heb het idee dat ze daar alleen maar haar stoel aan het warm houden is, verder zie ik nul aantrekkingskracht tussen die twee. Geen geflirt of samen lachen. Ik snap gewoon echt niet wat zij daar nog doet en waarom Hans haar niet wegstuurt.