B&B vol liefde (Deel 1)

Hahah geweldig dit! Zijn ook echt een paar dezelfde types hoor. :laughing:

4 likes

Afl 22

Haha zo grappig dat Denise die “grap” van Ben niet begrijpt dat “neem je zwemspullen mee” een verwijzing is naar kinderfeestjes enzo en ze helemaal niet per se gaan zwemmen. Het is zo’n mismatch qua humor, echt kut haha

38 likes

Lol, ja en daarna maakt Paardenhans precies dezelfde grap en moeten de vrouwen er wel om lachen. :sweat_smile:
Er zit echt niets in Denise man, want een saaie.

23 likes

Vooruitblik te zien na afl 22

Omg gaat Martijn Simone wegsturen? Sensaaaatieeee

13 likes

(Sorry, dit gaat over de vooruitblik van aflevering 23 maar ik kan geen poll in een spoiler zetten.)

Wat denken jullie dat Natasja van de kroonjuwelen van Menno vindt?

• Geil / Spannend
  • Wel ok
  • Weer eens wat anders
  • Afschuwelijk
  • Ze heeft ze zelf ook

0 stemmers

2 likes

Wtf zie je in het vooruitzicht? :sweat_smile:

4 likes

Menno ligt zonder shirt in de zon en je ziet dat hij twee tepelpiercings heeft. De voice over noemt het zijn ‘kroonjuwelen’ :joy:

5 likes

afl 22

Haha die Dave die zogenaamd de “good guy” uit gaat hangen want hij wil niet liegen. Jahoor. Je kunt toch gewoon zeggen dat het een leuke date was zonder op de details in te gaan (wat 'ie in eerste instantie deed). Dat is niet liegen. Ben vroeg er ook niet eens naar.

Maar nu zat het hem al de heeele dag dwars :lying_face: en wilde die toch ff kwijt dat ze gezoend hadden hoor :lying_face: uhu ff territorium afbakenen natuurlijk

21 likes

Ja vond ik ook een hele gekke move! Dacht echt dat hij het nu verpest zou hebben bij Denise, maar lijkt vooralsnog van niet

1 like

Ik heb van het weekend ook even de ware jacob zitten kijken, vind hem echt een kwal maar Mariana is echt mijn spirit animal. Ik ga helemaal stuk om hoe zij is😂 geef haar een serie aub

9 likes
Aflevering 22

Ik vind Tjerk geen leuke man. Ik vind geen 1 man van Ted leuk. Petra vind ik ook niet meer zo leuk

5 likes

Afl 22

Ja dat dacht ik ook. Vond het ook beetje laf om het toe te geven waar Ben bij was. Dan zet je Denise nog meer voor het blok met “je vindt het toch niet erg?”.

4 likes

Afl 22

Samenvatting

Petra die ineens ervan baalt dat Daisy weg gaat? Waar komt dit ineens vandaan? :joy:

12 likes
22

OMG Denise wtf hoe humorloos kun je zijn, waarom snap je niet dat je je zwemspullen niet mee hoeft te nemen. Zij verdient die irritante Dave gewoon

Ik vind Ted ook een beetje irritant worden, dat stuk land showen en als dan niet de gewenste reactie komt is het gelijk niet goed. Die man met de pipo pet kende ze toch al, als ze daar wat mee had gewild had ze dat niet via dit programma hoeven doen toch.

Hans doet er goed aan om Daisy weg te sturen maar de manier waarop was echt weer classic Hans hoor jezus. En Peet gaat Daisy ineens toch nog appen/bellen hahaha wie had dat gedacht

Zou Martijn gewoon per se een blondje willen? Ik dacht dat hij dat aanbidden van Simone wel lekker vond
Dat shot waar hij bijna struikelt over dat touw aan zijn surfplank lol love it
HAHAHA omg morgen dat tranendal het is echt een kind @monkeyslut

6 likes

Jaaa Mariana is echt een gigantische mood, jammer dat we zoveel van die rattige Limburgse vrouw moeten zien voor we weer getrakteerd worden op fragmentjes Mariana

7 likes

Ik pas op een hond en hij moet Daisy ook niet (woef)

4 likes

Ik wil gewoon elke avond een uur Mariana❤️‍🔥

4 likes

Bastiaan?

8 likes

Omdat ie lijkt op Bastiaan uit Zoop denk ik

3 likes

afbeelding

2 likes