B&B vol liefde (Deel 1)

Ik heb van het weekend ook even de ware jacob zitten kijken, vind hem echt een kwal maar Mariana is echt mijn spirit animal. Ik ga helemaal stuk om hoe zij is😂 geef haar een serie aub

9 likes
Aflevering 22

Ik vind Tjerk geen leuke man. Ik vind geen 1 man van Ted leuk. Petra vind ik ook niet meer zo leuk

5 likes

Afl 22

Ja dat dacht ik ook. Vond het ook beetje laf om het toe te geven waar Ben bij was. Dan zet je Denise nog meer voor het blok met “je vindt het toch niet erg?”.

4 likes

Afl 22

Samenvatting

Petra die ineens ervan baalt dat Daisy weg gaat? Waar komt dit ineens vandaan? :joy:

12 likes
22

OMG Denise wtf hoe humorloos kun je zijn, waarom snap je niet dat je je zwemspullen niet mee hoeft te nemen. Zij verdient die irritante Dave gewoon

Ik vind Ted ook een beetje irritant worden, dat stuk land showen en als dan niet de gewenste reactie komt is het gelijk niet goed. Die man met de pipo pet kende ze toch al, als ze daar wat mee had gewild had ze dat niet via dit programma hoeven doen toch.

Hans doet er goed aan om Daisy weg te sturen maar de manier waarop was echt weer classic Hans hoor jezus. En Peet gaat Daisy ineens toch nog appen/bellen hahaha wie had dat gedacht

Zou Martijn gewoon per se een blondje willen? Ik dacht dat hij dat aanbidden van Simone wel lekker vond
Dat shot waar hij bijna struikelt over dat touw aan zijn surfplank lol love it
HAHAHA omg morgen dat tranendal het is echt een kind @monkeyslut

6 likes

Jaaa Mariana is echt een gigantische mood, jammer dat we zoveel van die rattige Limburgse vrouw moeten zien voor we weer getrakteerd worden op fragmentjes Mariana

7 likes

Ik pas op een hond en hij moet Daisy ook niet (woef)

4 likes

Ik wil gewoon elke avond een uur Mariana❤️‍🔥

4 likes

Bastiaan?

8 likes

Omdat ie lijkt op Bastiaan uit Zoop denk ik

3 likes

afbeelding

2 likes

Hij was sowieso vroeger een rgk

19 likes

Wow die hoofdbanden van Daisy maken me echt agressief

19 likes

Al helemaal in combinatie met haar gezichtsuitdrukkingen

11 likes

Hehe snap ik

3 likes

Ik lees dat Tjerk ook eerder mee heeft gedaan aan een tv programma (Hotel Romantiek).
Nu al de zoveelste. Zijn denk ik echt gevraagd.

4 likes

Functie van de maan? Oke ik ben opeens afgeknapt op Frank

2 likes

En de werking van… stenen

2 likes

:star2: vrije geest :star2:

5 likes

Love salty Petra btw

11 likes