B&B vol liefde (Deel 1)

https://www.instagram.com/p/B1euPJ2oqb0/

Hij is ondertussen ook van identiteit gewisseld zo te zien, of krijg je gewoon zo’n metamorfose als je je #ikigai vindt

ps ik ga slapen weltrusten

12 likes

hahahahah

2 likes

Hij heeft niet gezegd dat hij het heeft afbetaald he. Kan ook afgekocht of kwijtgescholden zijn.

Ik zou op dat coachen wel echt compleet afknappen. Liever een handige man dan een oplichter.

1 like

Die aflevering van LLdL is toch juist ‘bewijs’ dat het niet alleen montage is? Hij zegt tegen beide vrouwen na een (paar) dag(en) dat hij wel zijn baan wil opgeven en wil verhuizen voor haar, ik vind dat echt niet normaal hoor. Heel begrijpelijk dat hij daarna is weggestuurd.

6 likes

Volgens mij bedoelt @maan_zon juist dat Alex er in de montage voordeliger vanaf kwam en Astrid ook wat crazy overkwam. Maar dat ze na het zien van de lldl video hem echt creepy vindt

9 likes

Oooh nu lees ik hem anders ja. Ik vond het al zo’n tegenstrijdige post.

3 likes

Ze staat er echt bij als een klein kind
Wat een vreselijke vrouw zeg

3 likes

Hahahaha ik ga zo stuk dat ie zegt dat ie dikke buikspieren heeft “van alle snelle bewegingen in de horeca”

Aflv 10:

Yovan oid bij Franse Hans moet eeeeecht vertrekken. Daar valt niks meer te “onderzoeken”. En love de nieuwe vrouw bij Italiaanse Hans, alleen zag t voorstukje van aflv 11 er weer minder nice uit. Goed veel drama overal :sunglasses:

4 likes

(In Richards stem) “Lekker hoor” :sweat_smile:

3 likes

Afl 5/6

Ik krijg een beetje een nare vibe van die Simone en dat ze die vent zo graag wil

Ze wil echt te graag ofzo

En dan die ouders ook de hele tijd, krijg je toch kriebels van

4 likes

Heb gewoon tranen van het lachen om je comment :joy::joy::joy: Zit nu de aflevering terug te kijken

1 like
aflevering 5

Franse Hans doet me denken aan Johan Vlemmix
En die vrouw bij hem is echt super knap wow

10 likes

hahaha Jacob van vorig seizoen heeft een eigen videoland serie. Ik dacht dat hij daarin opzoek zou gaan naar een nieuwe vriendin maar die heeft hij blijkbaar al. Ik heb nu 1 aflevering gezien: hij is in ieder geval niet veel veranderd :joy:

6 likes

Je kan kiezen voor blurren of verbergen. Vergeet niet de aflevering er bij te zetten.

2 likes

Vind Hayriye zo lieve vrouw. Gun haar echt een leuke man en zeker geen Hans

33 likes

Wat een heerlijk topic! En haha vooral die stem van Richard moet ik echt om lachen, doet me ook denken aan Jochem Myjer die Martin Graus nadoet.

7 likes

Ik ken deze mevrouw niet omdat ik gisteren na 5 minuten naar dat viswijf te hebben gekeken weer weg ben gezapt, maar hoe spreek je deze naam uit? :exploding_head:

3 likes

Ik ga echt gillen van die desiree. Als ik Libera was was ik helemaal gek geworden. Echt meppen gewoon

3 likes

Haj-rie-je volgens mij.

6 likes

Zo jammer dat er maar een keer per week een aflevering van De Ware Jacob komt. The gift that keeps on giving.

5 likes