B&B vol liefde (Deel 1)

Kan zij niet schakelen? Zo stijl is die weg toch niet?

Desiree is horecamanager?? Omg wat een helse bazin moet dat zijn. Waar werkt ze?
En wat is ze ziek onaardig tegen Libera :frowning:

12 likes

Haha ja supet shady verhaal. Die ton schuld was snel opgelost zei hij, hoe dan?

Libera joe meek a sellet for mie wit de pepprika!

10 likes

Maar wat kan Libera haar ogenschijnlijk goed hebben? Ze lijkt haar gedrag te vergoelijken…

7 likes

En zei die nou dat hij al 20 jaar met pensioen is ook :thinking: bijzonder wel

5 likes

Haha ik weet even niet meer wie het nou zei maar Martijn lijkt inderdaad echt een jonge Gordon.

afbeelding

22 likes

ik trek deze LoA ikigai man zoooo slecht

15 likes

Zo’n type zou me zo erg op mijn zenuwen werken

1 like

Hé maar in het voorstukje zie je steeds dat Astrid zo tekeer gaat, maar dat is nog niet in de aflevering geweest toch? Ik ben verbaasd dat dat dus niet tegen Alex bedoeld was.

27 likes

Dit vraag ik me ook steeds af haha

1 like

Passief aggressieve stilte vanuit Desiree?

Hayriye zegt het echt goed!

12 likes

Kan toch niet anders dan door een shady coaching business, denk ik dan. Pardon: shady ikigai coaching business.

Ff offerte opvragen… https://blueways.nl/

4 likes

Net alsof hij er alleen maar is om reclame te maken voor zijn coachingstoko…

6 likes

Haha die ‘wie zijn wij?’ ook echt :lying_face:

En wat is taoïsme design

4 likes

Ik vind t veel te interessant hoe hij dat dan zogenaamd doet, en door die site, zijn insta(volgers) en waar hij woont hebben mij tot de conclusie doen komen dat t allemaal bullshit is, is die loa niet zo goed gelukt volgens mij.

4 likes

Als ervaren manager, adviseur, consultant, coach, ondernemer, ambtenaar, leidinggevenden, innovator, conceptontwikkelaar, spreker, inspirator, pain in the ass, en misschien vergeet ik er nu nog een paar, kan hij je misschien helpen met het optimaliseren van je resultaten en zorg te dragen voor innovatiekracht om stappen te zetten in de veranderingen waar je zelf onderdeel van wilt zijn.

Godallemachtig…. :exploding_head::face_vomiting:

3 likes

Haha huh? Die namen zijn gewoon verzonnen en t is 3 keer dezelfde persoon. Ik zie dit trouwens niet maar ik kijk op de mobiele website.

@Tubing: maar hij heeft wel een ton schuld afbetaald in 10 jaar, zegt hij

4 likes

Haha dat is ook de grap. Is een meme.

Dat hij doet alsof er een heel team werkt, terwijl hij dit gewoon allemaal zelf doet in z’n eentje

5 likes

Ja dat kan iedereen zeggen, inspirational :dizzy:

4 likes

Oh haha :joy:

2 likes