Franse Hans
Volgens mij vindt hij die andere dame iets leuker
Franse Hans
Volgens mij vindt hij die andere dame iets leuker
Genoeg over mij. Wat vind jij van mij?
Ik kan echt niet naar Martijn (en ouders) kijken. Zo awkward en raar de hele tijd
Afl 28
ik had echt plaatsvervangende schaamte voor Fenna, zij vond dit zĂł ongemakkelijk en veel te snel. Ze zaten bij dat kampvuur al helemaal een aangekondigde bruiloft te vieren zo leek het hahaha
Ik denk dat zij volgende aflevering weg gaat vluchten
Althans dat hoop ik voor haar
Hahaha Fransehans: toet toet beng beng⊠Bassie en Adriaan
Krijg er echt een soort sekte gevoel bij. Ook de verhoudingen onderling, ik weet niet. Raar
Beetje late reactie maar ben aan het bijlezen en kijken en dit is precies waar ik ook aan moest denken
Hahaha nou is toch sprekend!
Haha Denise uit Spanje drijft lekker de spot met zichzelf en Twitter commentaar, love it
Cringe
Zodra Svens mond openging dacht ik neee! Echt zo typische âdropshift coach ondernemerâ als je begrijpt wat ik bedoel. Waar je bij iedereen wel verschillende soorten singles ziet, heeft Denise echt een duidelijk âââsmaakâ"" met haar âsportieve, ondernemende en ambitieuzeâ mannen
Tussendoor feitje: Frank van Denise heeft een kinderboek uitgebracht over Bitcoin (bron: zijn insta)
Echt wie ZIJN deze mensen?!
Edit: als je het besteld krijg je niet alleen het boek maar ook de nft #omg
Ik huil
Ik vond Frank best leuk tot hij het had over de kracht van stenen en de maanstanden. En nu een kinderboek?! Over bitcoin
Ja I know, dacht ook: knappe vent.
Het is een Whereâs Waldo over Bitcoin
Oké ik neem terug dat ik geen rillingen van hem krijg
Afl 28
Ik weet niet waarom maar ik root nog steeds voor Petra en Hans.
Aflevering 28
Lol Natasja helemaal in de rouw omdat haar ex en vader weg zijn, zo heel dramatisch op de bank en niemand mag tegen haar praten. En dat ze zegt ânu is de gezelligheid wegâ, âben ik weer alleenâ, terwijl Menno en Jan er nog gewoon zijn. Vind Jan ook echt een verschrikkelijke man, wat een chagrijn. Een soort ergere versie van de Ikiguy, doet niks maar is ook niet eens aardig.