B&B vol liefde (Deel 1)

Franse Hans

Volgens mij vindt hij die andere dame iets leuker

3 likes

Genoeg over mij. Wat vind jij van mij?

10 likes

Ik kan echt niet naar Martijn (en ouders) kijken. Zo awkward en raar de hele tijd :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

15 likes

Afl 28

ik had echt plaatsvervangende schaamte voor Fenna, zij vond dit zĂł ongemakkelijk en veel te snel. Ze zaten bij dat kampvuur al helemaal een aangekondigde bruiloft te vieren zo leek het hahaha

21 likes
28

Ik denk dat zij volgende aflevering weg gaat vluchten
Althans dat hoop ik voor haar

14 likes

Hahaha Fransehans: toet toet beng beng
 Bassie en Adriaan

12 likes

Krijg er echt een soort sekte gevoel bij. Ook de verhoudingen onderling, ik weet niet. Raar

3 likes

Beetje late reactie maar ben aan het bijlezen en kijken en dit is precies waar ik ook aan moest denken :joy:

10 likes

51 likes

Hahaha nou is toch sprekend!

1 like

Haha Denise uit Spanje drijft lekker de spot met zichzelf en Twitter commentaar, love it

17 likes

Cringe

6 likes
Afl. 27

Zodra Svens mond openging dacht ik :roll_eyes: neee! Echt zo typische “dropshift coach ondernemer” als je begrijpt wat ik bedoel. Waar je bij iedereen wel verschillende soorten singles ziet, heeft Denise echt een duidelijk “”“smaak”"" met haar ‘sportieve, ondernemende en ambitieuze’ mannen

9 likes

Tussendoor feitje: Frank van Denise heeft een kinderboek uitgebracht over Bitcoin (bron: zijn insta)

Echt wie ZIJN deze mensen?!

Edit: als je het besteld krijg je niet alleen het boek maar ook de nft #omg

6 likes

Ik huil

3 likes

Ik vond Frank best leuk tot hij het had over de kracht van stenen en de maanstanden. En nu een kinderboek?! Over bitcoin :scream::sob:

11 likes

Ja I know, dacht ook: knappe vent.

Het is een Where’s Waldo over Bitcoin :broken_heart:

5 likes

Oké ik neem terug dat ik geen rillingen van hem krijg

5 likes

Afl 28

Ik weet niet waarom maar ik root nog steeds voor Petra en Hans.

20 likes

Aflevering 28

Lol Natasja helemaal in de rouw omdat haar ex en vader weg zijn, zo heel dramatisch op de bank en niemand mag tegen haar praten. En dat ze zegt “nu is de gezelligheid weg”, “ben ik weer alleen”, terwijl Menno en Jan er nog gewoon zijn. Vind Jan ook echt een verschrikkelijke man, wat een chagrijn. Een soort ergere versie van de Ikiguy, doet niks maar is ook niet eens aardig.

12 likes