B&B vol liefde (Deel 1)

Omg Call me by your name muziek bij de introductie van PedicureDenise geloof ik. Vind dat zo’n heerlijke film en ook in Italië natuurlijk :smiling_face_with_three_hearts:

Edit: ik vond de aflevering van vandaag al belachelijk lang duren maar blijkt dat ik er per ongeluk 2 heb gekeken op NLziet. Excuzi

1 like

Die mannen heeft ze zelf uitgekozen en ik denk juist dat ze veel te kieskeurig is. Met haar afstand houden enzo. Hoeveel tijd wil ze ervoor nemen? Die mannen blijven max 3 wkn volg mij? Ze wil een perfecte man en die bestaat sowieso niet.

2 likes

Ik mis hier alleen nog de zwarte coltrui, haha. Zie hem die nu dragen in de aflevering vandaag en ineens dacht ik o ja, dat dragen al diezelfde types in Lang Leve De Liefde ook altijd :joy:

2 likes

Wat een ongelofelijk nare man is Tjerk zeg, echt walgelijk hoe dengirerend hij doet

18 likes

Je droogt toch spontaan op van Martijn, kleuter in een volwassen lichaam

28 likes

Dan moet je überhaupt ooit eerst nat geweest zijn

14 likes

Goed punt

6 likes

Neeee die piercings van Menno hahahaha :skull:

11 likes

ted ted ted ted ted, ik kan de naam ted niet meer horen na deze aflevering

2 likes

Je bedoelt z’n kroonjuwelen? :joy:

5 likes

Je ziet gewoon de walging op het gezicht van Natascha.

5 likes

Aflevering 28

Martijn die - uiteraard - zijn ouders meteen bij het kampvuur roept om het nieuws te vertellen :joy:
Vond het trouwens wel misplaatst van hem om tijdens het kampvuur aan Suus te melden dat ie verliefd is om Fenna. Fenna zat er ook echt superongemakkelijk naast. Had sympathieker overgekomen naar Suus toe om haar even apart te nemen, maar goed.

14 likes

En Fenna is hier net 2 dagen en gister was ie nog verliefd op Marian?

21 likes

Wat een poppenkast. Fenna is 2 dagen daar en toen ze daar aan het kampvuur zaten leek het wel alsof ze een verloving aan het vieren waren, met tranen bij de familie en alles. Fenna leek er ook heel ongemakkelijk onder, wat ik helemaal begrijp. Kan me goed voorstellen dat ze alsnog vertrekt omdat het zo veel en snel is allemaal.

14 likes

Ah zo nobel van Dave dat hij toch echt even zijn zoenmoment met die andere man moest delen.

Die man vind ik trouwens ook maar vaag hoor. Heel vlak. Ik dacht eerst dat hij een raar grapje maakte met Denise een ‘lekker vol buikje’ geven.

6 likes

Die moeder van Martijn ook. Erg ongemakkelijk allemaal voor Fenna, als ik haar was zou ik snel weg wezen…

9 likes

Ik vond dit ook zooo raar. Ze spreken expliciet af dat ze het even voor zich houden en hij besluit het toch te zeggen. Waarom maak je dan die afspraam… Niet te vertrouwen ook deze gast.

8 likes

Hij maakt de grapjes te saai / serieus oid en Denise had niet door dat het een grapje was. Terwijl het zo’n standaard grapje is.
Hadden ze wel grappig gemonteerd dat Frans Hans daarna ook dat grapje maakte

5 likes

Het probleem is dat Denise helemaal niet weet wat voor man ze wil. Ze heeft al meerdere keren aangegeven dat haar eigen keuzes in het verleden niet briljant waren. En hecht veel waarde aan bijv de mening van haar broer, die Dave wel ok vond. Ik vrees dat ze in dit programma de liefde niet gaat vinden. Ze heeft iemand nodig die helemaal niet op haar lijkt, en haar een beetje de wereld in trekt. Een groter wereldje dan haar B&B en de sportschool.

16 likes
28

Een echte kleuter dus hahahaha
Zo treffend

Martijn :heart: kleuterjuf Fenna

9 likes