Ik schakelde net in, waarom ging ze weg?
Hij voelde het niet
doe ff spoilers voor videoland
Thanks! Nu al zin wanneer ik ooit weer tijd heb in mijn leven om alles terug te bingen haha.
Ik heb gewoon twee weken gemist nu.
En zet er ook gelijk ff boven waar het over gaat/welke aflevering, dan hebben we er nog wat aan.
Haha ik lees net op Twitter dat menno net de crazy broer van wibi soerjadi lijkt
Eens.
Haha kweenie maar vind het best een kunst om de crazy 1 te zijn als Wibi woont als vijftiger in een Disneyvilla Soerjadi je broer is
Kreeg ik maar 1% van het energielevel van Menno erbij
Haha okƩ misschien alleen de broer dan
Helemaal leuk, vind haar meteen minder saai!
Ik ook. Ze is heel onzeker, en analyseert erop los. Maar dat geeft ook haar gevoel voor hem aan. Maar ik heb goede hoop!
Als jullie geblurd reageren op een geblurde post kan er dan ook de aflevering bij gezet worden? Anders weet je nog niet waar het geblurde nu precies over gaat en of het een spoiler is.
Of uberhaupt bij elke spoiler post zetten over welke aflevering het gaat.
Sorry weer een late bij lees reactie.
Ik zou me, zeker op die leeftijd, niet druk maken over āosmā maar eerder over welke wijn ik die dag ga drinken in de zon met zoān prachtig uitzicht
Afl. 28
Ik denk dat Martijn een verkeerde keuze heeft gemaakt door Simone eerder weg te sturen en voor Fenna te gaan. Ik denk dat Fenna te leuk is voor Martijn en hem veel te snel vindt gaan. Simone vond Martijn wel heel leuk en denk dat zij eigenlijk meer bij elkaar passen
Ik heb ein-de-lijk gevonden waar ik hem op vind lijken. Kon er mijn vinger niet op leggen, maar:
Ik vind āt ook fascinerend dat hij al drie huwelijken achter de rug heeft. Zo op het eerste gezicht zou je dat niet zeggen
Die Menno en Jan zijn precies het tegenovergestelde van elkaar volgens mij
Aflevering 26
OMG, die date van Ben en Denise. Jullie hebben niks te veel gezegd. Voelt Ben zelf niet hoe fakking awkward dit was?!
āIk vind het gezellig met jeā¦ā
Dat hoofd van Denise erbij.
En wtf, doet ie met dat magneetje?
Komt ook zo niet over wat ie nou wil of bedoelt. En dan heeft ie er alsnog wel een goed gevoel bij. Dit is zo geen match.
Ik ook!! Ik vind Petra oprecht wel echt leuk en passend bij Hans. Beetje zurig voor de camera maar dat wordt uitgelokt en aināt we all, stiekemā¦
Videoland opmerkingen:
Samenvatting
wat ik alleen niet zo goed snap is dat ze zich dan zo ambivalent opstelt tov Hans; enerzijds zo bezig met hem en Annemarie/anderen, anderzijds ook wat terughoudend in uitspreken wat ze zelf wilā¦
Wat Hans betreft vind ik het echt bijzonder dat hij zo bezig is met waar ieders talenten liggen tov van de B&B enzo, je kiest toch voor de liefde, niet voor een collega? Je merkt ook steeds weer dat hij het moeilijk vindt om naar innerlijk te kijken en geneigd is zich vooral te richten op het uiterlijk.
Ook stoor ik me echt aan die TMI opmerkingen van hem, alsof hij niet herinnerd wil worden aan het feit dat hij 50+ers date? Gisteren zei Petra dat ze geen klapperende eierstokken meer heeft. Het enige wat ze feitelijk zegt is dat ze geen kinderwens meer heeft en Hans zegt TMI? Hij zal het wel hebben opgevat als dat ze geen kinderen meer kan krijgen (net als bij dat maandverband), maar duh, echt boomergedrag
Oke ik heb ontdekt dat franshans echt heel heet was vroeger? Ik weet niet of ik hier een link mag plaatsen naar zijn fb haha, er staat een foto op van toen ie in de 20 was ofzo
Denk niet dat het mag helaas! Maar op wie lijkt ie bijv haha