Het staat ook op boulevard ben ik achter haha
Afl 28
Ja eens met al je punten. Het lijkt gewoon of Petra (te) voorzichtig is met haar gevoel uitspreken, omdat ze toch bang is aan het kortste strootje te trekken. Hopelijk heeft ze daarmee niet haar kansen verspeeld.
Ik snap trouwens wel dat anderen Petra zuur vinden overkomen, maar tot nu toe waren haar analyses eigenlijk allemaal wel terecht over wie er wel of niet bij Hans zouden passen, dus het lijkt wel of ze hem goed doorheeft.
29
Ik erger me een beetje aan Natasha tijdens die kookscene met Jan. Ik begrijp op zich wel dat ze het irritant vindt dat Jan zo weinig uit zichzelf kletst, maar ze benoemt het de hele tijd wat het voor introverten toch echt niet beter maakt. Het enige dat er gebeurt is dat hij zich super zelfbewust voelt.
En ze kan toch zelf ook een gesprekje starten, maar dat doet ze ook niet. Ik heb het idee dat Natasha vindt dat die mannen moeite voor haar moeten doen, maar dat dat andersom niet per se hoeft ofzo.
29
Echt? Ik erger me juist intens aan Jan en snap niet dat Natasja nog zoveel moeite doet, stuur 'm naar huis please. En volgens mij wil zij ook juist ājagenā (zo noemt ze het zelf), dus het is niet dat alleen mannen moeite voor haar hoeven te doen
Ze neemt altijd initiatief en hij doet echt 0 moeite. Heeft niks met introvert zijn te maken. Echt een verschrikking om naar te kijken ook. Je hoeft echt niet 24/7 gezellig te doen maar je kunt toch wel af en toe een gesprekje aangaan als introvert, hij wil haar toch ook gewoon leren kennen denk ik dan? Hij weet echt niets van haar volgens mij. En hij vindt ook niks leuk/lekker en alles wat Natasja voorstelt keurt 'ie af. Nou veel plezier in de shoppingmall morgen, wordt vast leuk
Afl 28 - temptation kampvuur
Dit was een groot toneelstuk toch, dit kampvuur? Waar ben ik zojuist getuige van geweest? Ik kan gewoon echt niet geloven dat dit echt is. Na 1 date je liefde verklaren en vervolgens de halve familie uitnodigen alsof het je verlovingsfeest is. Vader in tranen, suus die de liefde meeviert. Denk dat suus de grote winnaar is, dodged a bullet!
Afl 29
Samenvatting
Ik heb het idee dat Jan wel iemand is die veel heeft meegemaakt en daardoor bepaalde communicatie gewoon niet snapt of kent? Geen idee hoor maar verbijster me echt over hoe hij zich neerzet. Ik vind het heel irritant maar ergens ook een beetje sneu.
Afl 29
Ik vind Astrids reacties elke keer zo raar en hard, zij gaat zooo in de anti-reactie. Ruud: āAstrid kunnen we even pratenā Astrid: āNEE ik zit met mān dochter te pratenā. Ipv tuurlijk, maar kan t zo ook even, we zijn nog even aan t ā¦
Dit is aflevering 29 toch
Iemand kan toch ook gewoon een gebrek aan communicatieve vaardigheden hebben zonder dat ze iets meegemaakt hebben. Ik vraag me dan ook af waarom hij zichzelf heeft opgegeven als hij vervolgens 0 moeite doet om iemand te leren kennen. Ga dan weer naar huis ofzo als Natasja je type niet is.
Oh ja oeps aangepast! De tijd vliegt als je het naar je zin hebt
29
Heb je ook helemaal gelijk in, de stekker moet er tussen die 2 ook hoe dan ook zsm uit
Aflevering29
Dat shirt van Astrid met āpower momā en de kinderen met āmini powerā
i knowwww vind hem echt heel heet
De foto laadt niet
Kan iemand m ff kopiƫren? Ik wil m zien
29
Stiekem wel jammer dat Ruud naar huis gaat, vond hem in het begin een beetje een gekkie maar later toch wel goed bij haar passen denk ik. Het stoort me wel dat Astrid over dat lepeltje bezig blijft over Harmjan is toch precies wat zij vervelend vond aan de mannen, dat pesterige en betweterige?
Astrid heeft meer van die bijzondere shirts. Vraag mij af of dat daar āmodeā is of dat zij ze zelf laat afdrukken
29
Wat een saaie aflevering dit
Gebeurde letterlijk niks, alleen maar irritatie
Alleen Menno toonde ineens zān sassy side
Moeilijk te zeggen omdat het niet gefilmd is. Maar als hij haar een eenzijdige kus geeft en zij reageert er niet op, dan zou ik het ook niet echt waarderen als hij tegen andere zegt dat ze hebben gezoend.
Mijn interpretatie is dat HarmJan Astrid na een goed gesprek een knuffel wou geven en een ākusjeā wat in mijn optiek mond dicht verjaardagskus is op de wang of wie weet 1sec mond op mond met mond dicht. En dat Astrid dat heeft ondergaan maar meer niet.
En dat HarmJan er puberaal naar die andere man over heeft gepraat en ervan heeft gemaakt: ā ik heb gezoend met Astrid!!ā
Ik had eigenlijk een heftigere reactie verwacht van Astrid, het viel me mee dat ze vrij snel zei: ok.
Afl 28
Samenvatting
Omg martijn die het serieus een heel mooi moment zo met zijn allen vond om Suus dit bericht te brengen. Is hij niet goed ofzo Zo awkward met Fenma erbij. Hoe werkt zijn brein in hemelsnaam
.
afl. 28
En dat ze het van te voren hadden besproken, maar wel snel duidelijk is dat Martijnās woorden: āik ben verliefd!!!ā Niet besproken waren
Biecht: Ik heb een ex (ik noem het liever een foutje) en die lijkt echt te veel op Martijn. Ook zo moederskindje en dat hij nu na ƩƩn date zegt dat hij verliefd is. Ik krijg allemaal flashbacks
Haha mijn vriend zegt: bij Martijn lijkt het wel down the road. Gewoon meteen hoppa alles of niks. Vond ik wel treffend