B&B vol liefde (Deel 1)

Eindelijk was Desiree effe sprakeloos :joy::+1:
Goed dat ze er op aangesproken werd zeg, wat een verschrikkelijk mens.

6 likes

Echt hĆØ, valt me ook op hoe zij de hele tijd bewust in de camera kijkt, ze is echt zo raar, geloof gewoon echt niet dat zij niet is ingehuurd hahahq

10 likes

Bij Desiree vraag ik me echt af of zij nooit is aangesproken op haar gedrag. Want ze kijkt of ze geen idee heeft waar Hayriye het over heeft, maar het kan toch niet anders dan dat ze dit wel vaker gehoord heeft? Of het interesseert haar niks, dat kan ook.

9 likes

Hahaha ik vond het meer een beetje zo’n ā€˜oops I did it again’ reactie

Volgens mij weet ze het heel goed en zoekt ze gewoon de grenzen op

3 likes

Maar waarom zou je dat doen, ik snap dat echt niet. Ik vind haar echt heel bijzonder haha

4 likes

Ik vind die Hans eigenlijk een beetje een eng type? Eerst al met zijn ā€œen dan moeten er dames een bed delen, dat wordt nog spannendā€ en dan zijn mimiek erbij… :face_vomiting:
En dan net, de opmerking dat als er een ā€œinteressanteā€ dame langs komt, hij misschien nog wel een extra kamer beschikbaar heeft. Dat lachje erbij… ugh…

12 likes

Of ze het bewust doet, dat weet ik niet. Maar haar karakter is, denk ik, wel zo, dat ze haar ding doet, zonder aandacht te besteden aan de gevoelens van een ander. Dat kan ze opmaken uit de reacties of de non-verbale reacties, maar daar walst ze overheen.

4 likes

Echt hĆØ, maar hoe vaak gaat ie het nog zeggen ook? We weten nu wel dat ze ook bij jou kan hans

2 likes

Desiree blijft daar staan met zo’n dommig lachje…

6 likes

Natasja stuur die vent weg alsjeblieft

4 likes

Oei, kans verkeken…

1 like

Wie is nou die oudere vrouw bij Richard? Zijn moeder? Een vriendin waarmee hij de B&b gaat runnen? Ik snap echt niks van hem haha

1 like

Ik vind het toch nu alweer een briljant seizoen, ik kan gewoon niet beslissen aan wie van deze mensen ik me het meest erger

Na vandaag is de top 3
Desiree
Simone (van Martijn)
Paardenhans

Oh god en ik vergeet nog die flapdrol bij Natasja

6 likes

Die Desiree is net m’n schoonmoeder. Goed van hayrire dat ze aanspreekt op het gedrag. Ergerde me kapot in de aflevering van gisteren toen ze naar de markt gingen.

Ze werd geĆÆntroduceerd als ā€œhuisvriendinā€. En gisteren vertelde ze dat zij hem had opgegeven, zodat zij wat minder op hem hoefde te letten. Had de indruk dat hij zonder veel lijn plannen maakt, en dat zij vindt dat hij een vrouw nodig heeft om wat gedaan te krijgen.

Maar even, stuurt Hans nu Desiree naar huis? Of beledigt hij haar dusdanig dat hij hoopt dat ze zelf conclusies trekt? Want volgens mij heeft zij een bord voor haar kop… Alhoewel haar ogen in het laatste gesprek alle kanten op gingen.

3 likes

Haha haar reactie ā€˜ā€˜dus je wil dat ik niet meer kook?’’ Nee hij wil dat je weggaat volgens mij

8 likes

Ja die eerste leek ook zooo jong?

2 likes

Had hij in dat voorstelfilmpje ook niet aangegeven dat zijn vrouw het liefst zo jong mogelijk moest zijn? Kan me zoiets herinneren. Kreeg er toen al kriebels van en ging er ook niet vanuit dat iemand daar enthousiast van werd…

Ik heb nu alle afleveringen tot nu toe gezien via Videoland, love dit seizoen

1 like

Die heb ik niet gezien maar het zou me niks verbazen met deze man…

2 likes

Oi dan heb ik echt met je te doen :sweat_smile: Ik zit na een paar minuten haar op de tv al helemaal op het dak.

3 likes