B&B vol liefde (Deel 1)

Ik kan gewoon niet geloven dat Desiree zichzelf is, zij moet toch wel een typetje spelen? Ze doet ook totaal geen moeite om Hans te leren kennen.

En die Dirk… een vrouw helpen een B&B te runnen is duidelijk niet zijn ikigai.

Wat heeft Natasja trouwens een prachtige B&B zeg. En Franse Hans ook, met die koperen pannetjes op een rijtje aan een houten balk. Echt wel mooi. Maar die roodharige vrouw is veel te leuk voor hem.

5 likes

Ja denk dat het super mooi is, maar de laatste keer dat er een poetsdoek doorheen is gegaan is volgens mij 1982 geweest

5 likes

Ja! Dat viel mij ook al op. Echt heel vreemd

2 likes

Ik kijk ook live (naja neem het op, maar dagelijks, niet op Videoland)

1 like

Aflevering 10 over Martijn

Martijn is helemaal ‘into duurzaam’ maar vliegt wel even de hele wereld over. Kun je nog zo gepassioneerd zijn over je compost, maar dat gaat geen zoden aan de dijk zetten. Gordon jr. heeft in Nepal gewerkt op een boardingsschool voor weeskinderen. ‘Ja, lachen’ vindt ‘ie zelf

7 likes

Las net dit stukje

Hier neemt Harmjan het op voor Alex en dat het ook aan de montage ligt.

1 like

Hij neemt het vooral op voor Astrid toch? Alex komt er niet bepaald positief van af. Over Astrid is hij juist wel heel positief.

10 likes

Er zal vast superveel gescript zijn, maar dat wil ik eigenlijk allemaal helemaal niet weten :sweat_smile:

9 likes

Oh sorry bedoelde Astrid inderdaad.

2 likes

Ik ben nog maar bij aflevering 4, maar Libera lijkt me echt een aardig mens. Ook dat ze met Desiree naar de winkel gaat. Lol, zou helemaal gek worden. Energie slurpend persoon

7 likes

Lol met de knol
In een van de filmpjes voor de Franse Hans :rofl:

2 likes

Libera is de leukste vrouw uit de show. :yum:

14 likes

Wat irritant dat je toekomstige schoonouders de hele tijd in de buurt zijn (Martijn). Mij niet gezien

12 likes

Ik heb nog nul afleveringen gezien en ga morgen bingen IK HEB ER ZO’N ZIN IN

21 likes

ik verheug me nu al op je commentaar

3 likes

Die Richard praat als iemand in een lucky tv filmpje :sweat_smile::joy:

21 likes

Die ‘lokale kroeg’ in frankrijk lijkt wel een apotheek met al die witte kasten op de achtergrond :sob:

En ze doen er ook allemaal eentje met de jas aan

15 likes

Je hebt bruistabletten en zuigtabletten maar Desiree is een unieke combinatie van allebei. Wat vermoeiend!
En idd wat zijn de meesten toch zo NIET geïnteresseerd in de ander. Ongelooflijk.

6 likes

Wel vreemd hoor, die Hans uit Frankrijk. Hij ontbijt dus niet, hij luncht dus niet, en dan rond lunchtijd (of vlak daarna) naar de plaatselijke kroeg bier drinken? Lekker op je nuchtere maag.

9 likes

Die Ingrid die bij Richard in Portugal woont is echt de definitie van Ingrid :stuck_out_tongue: niet uit te leggen, beetje zelfde accent als ingridt deijs haha

12 likes