afl 35 Slotaflevering
Mooie aflevering en mooi seizoen! Wat heerlijk om Astrid en HarmJan zo te zien. Zo zie je maar weer, hoe anders je bent, als je niet lekker in je vel zit. Fijn dat het alsnog goed is gekomen!
Martijn en Fenna was te voorspellen, maar ik vraag me af hoe lang dat duurt. Hoe komt Fenna aan een eigen leven in dat stuk van Portugal waar niets in de buurt is. En de ouders om je heen hangen. Of niet, maar dan moet je in de B&B werken.
Hans en Petra, dat het goed is gekomen verbaast me niets. Het was al vanaf het begin duidelijk dat er iets was. Alleen Annemarie was een verleiding voor Hans, hoewel hij ook wel wist dat het waarschijnlijk geen goede match voor hem was. En dat Petra veel beter voor hem is. Ik denk dat dat wel een blijvertje is.
Raar einde van Sven en Denise. Kennelijk was het vertrek van Dave echt vlak voor het einde en hadden ze nog 2/3 dagen? Ik denk niet dat het wat wordt. Maar de talkshows of de roddelprogramma’s gaan het ons vast vertellen.
Ach ja, Menno en Natasja, een beslissing van haar denk ik. Als er geen vlinders zijn, dan moet je wel eerlijk zijn. Maar ik denk wel dat zij iets heeft geleerd over haar eigen eisen die ze stelt.
Richard en Simone, da’s duidelijk, dat klopt helemaal. En Italiaanse Hans, wat een inzichten heeft die man gekregen. Ik hoop dat hij de boel goed verkoopt. Met een beetje rust, zal ook hij wel een vrouw vinden, want hij is wat drammerig, maar geen foute man.
Trouwens nog even op NLZiet gekeken naar de vergelijking met vorig seizoen. Toen waren het 28 afleveringen tegenover dit seizoen met 35. Beide uitgesmeerd over 7 weken, seizoen 1 dus 4 dagen per week!
En tot slot, wat fijn dat dit topic weer open mocht bij de Gratie Gods! Het was weer leuk!