B&B vol liefde (Deel 1)

Ik ga ook seizoen 1 terugkijken, helemaal zin in door jullie!

3 likes

ik kan me hem niets een herinneren haha

1 like
Aflevering 35

Menno lijkt me wel zo iemand die heel snel verliefd wordt, maar ook weer zo uitgekeken raakt. Boem, helemaal verliefd en iemand is geweldig. Hij plaatst Natas ook helemaal op een voetstuk, helemaal vertellen over hoe bijzonder ze is.

5 likes

Ik vind zowel Dave als FranseHans echt van die sneaky gasten.

Zei Dave niet, toen hij direct naar Ben rende om te vertellen dat hij en Denise hadden gezoend: “voelde me niet prettig iets achter te houden” blabla. Okay same energy dat je Denise dagen lang in het duister laat tasten of je haar leuk vindt !?

4 likes

Toen Menno zei dat hij 3x getrouwd is geweest dacht ik ook van :triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post:, maar anderzijds denk ik wij weten niet het verhaal daarachter. Het is wel een opvallend iets, dat is zeker waar.

4 likes
afl 35 Slotaflevering

Mooie aflevering en mooi seizoen! Wat heerlijk om Astrid en HarmJan zo te zien. Zo zie je maar weer, hoe anders je bent, als je niet lekker in je vel zit. Fijn dat het alsnog goed is gekomen!

Martijn en Fenna was te voorspellen, maar ik vraag me af hoe lang dat duurt. Hoe komt Fenna aan een eigen leven in dat stuk van Portugal waar niets in de buurt is. En de ouders om je heen hangen. Of niet, maar dan moet je in de B&B werken.

Hans en Petra, dat het goed is gekomen verbaast me niets. Het was al vanaf het begin duidelijk dat er iets was. Alleen Annemarie was een verleiding voor Hans, hoewel hij ook wel wist dat het waarschijnlijk geen goede match voor hem was. En dat Petra veel beter voor hem is. Ik denk dat dat wel een blijvertje is.

Raar einde van Sven en Denise. Kennelijk was het vertrek van Dave echt vlak voor het einde en hadden ze nog 2/3 dagen? Ik denk niet dat het wat wordt. Maar de talkshows of de roddelprogramma’s gaan het ons vast vertellen.

Ach ja, Menno en Natasja, een beslissing van haar denk ik. Als er geen vlinders zijn, dan moet je wel eerlijk zijn. Maar ik denk wel dat zij iets heeft geleerd over haar eigen eisen die ze stelt.

Richard en Simone, da’s duidelijk, dat klopt helemaal. En Italiaanse Hans, wat een inzichten heeft die man gekregen. Ik hoop dat hij de boel goed verkoopt. Met een beetje rust, zal ook hij wel een vrouw vinden, want hij is wat drammerig, maar geen foute man.

Trouwens nog even op NLZiet gekeken naar de vergelijking met vorig seizoen. Toen waren het 28 afleveringen tegenover dit seizoen met 35. Beide uitgesmeerd over 7 weken, seizoen 1 dus 4 dagen per week!

En tot slot, wat fijn dat dit topic weer open mocht bij de Gratie Gods! Het was weer leuk!

16 likes

Ik heb alle afleveringen gezien en val nu echt in een zwart gat. Wat moet ik nu gaan kijken :frowning:

12 likes

Maar hoezo is Sven zo laat ingevlogen dan? Toch ook niet echt leuk als hij maar voor 2 dagen blijft

2 likes

Heb je Art gemist dit seizoen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Ik denk dat het te maken heeft met hoeveel vrij van werk ze kunnen krijgen? Heb het idee dat degenen met de meeste vrije tijd/flexibiliteit er als eerste waren maar misschien denk ik dat nu ook maar zo. Het is echt zo verschillend bij iedereen lijkt het wel

3 likes

Ik was Art totaal vergeten

Komt misschien door de scherpe voice over

12 likes

Vroeg me echt vandaag nog af waar die eigenlijk was (ziekte)! Dacht ff dat ik het me ingebeeld had dat hij in de eerste afl was!

2 likes

Volgens mij was Sven ook sport ondernemer, dus net als Dave zelf zijn tijd indelen (gok ik). Snap dat er nu eenmaal een volgorde in zit maar dit was wel extreem kort

1 like

Nee maar ik vind het ook een succes dat dit programma eigenlijk nul regels heeft.

Sommige mensen kregen maar 3 singles (Astrid), Sommigen kregen er 6 (Martijn), sommige mensen waren binnen 24 uur weg (Martijn, Martijn, Richard), sommigen waren er de hele opnametijd (Frans Hans).

Sommige mensen deden helemaal niks spontaan met de singles (Martijn, Natasja, Astrid, Denise, ItalieHans, Richard), bij anderen moesten ze allemaal bizarre geblinddoekte binding doen (FransHans) of in razend tempo alles doen wat er te doen was (Ted).

Ja vind die chaos echt part of the appeal eigenlijk. Hoe minder structuur hoe beter. Vond het heerlijk dat ze bij Frans elke dag met een kater wakker werden en dan pas na de lunch ĂŒberhaupt iets gingen doen, of dat bij Martijn zijn ouders overal toestemming voor moesten geven of dat Richard eigenlijk gewoon geen last wilde hebben van z’n singles.

31 likes

Jaaa Jeroen Kijk IDV mag dit blijven doen, hij brengt een extra laag humor aan

4 likes
nav afl 35, Theorie over Ted

Nee, dat was raar, he? Maar ik zie op internet dat de huidige B&B “Flaghouse” op naam staat van Ted en een man, mogelijk de man waarvan ze gescheiden is? En ze gaat een nieuwe B&B bouwen, dus mogelijk is deze verkocht en wordt verdeeld, en steekt zij het geld in de nieuw te bouwen B&B. Tot zover mijn theorie

2 likes

Ik ben pas bij aflevering 18 dus ik heb nog veeelll in te halen, maar ik had bij die Ruud bij Natascha continu het gevoel dat ik hem ergens van kende maar ik kon het niet plaatsen. Maar deze kerel werkt bij de saunaketen waar ik vaak kom, waar hij heel vaak in de filmpjes getoond wordt als hij opgietingen doet haha

ruud 2

37 likes

HAHAHAHA
maar wat stond er als beroep bij hem?

2 likes

Iets van adviseur belastingdienst ofzo toch? Dus daarom kon ik het ook niet plaatsen

2 likes

Belasting INFORMANT

6 likes