The End
Astrid en Harm Jan echt leuk! Had gewoon tranen in mijn ogen. Hoe haar dochter ook zo bij hem komt zitten, hoe mooi is dat.
en oh shit dit was dus de laatste afl. Of komt er nog een follow up. plz
Astrid en Harm Jan echt leuk! Had gewoon tranen in mijn ogen. Hoe haar dochter ook zo bij hem komt zitten, hoe mooi is dat.
en oh shit dit was dus de laatste afl. Of komt er nog een follow up. plz
Ja dat is wel gunstig dat ie zo goed afsteekt bij Jan. Maar hij komt nu ook wel wat serieuzer uit de hoek, zoals met het actief opruimen en het ontvangen van gasten. Eerst leek hij alleen maar een duracell konijn.
HAHA Hans die zegt dat ‘ie een hele lekkere worst heeft die Petra maar even moet proeven😗
En omg wat moet ik nu elke dag kijken??
Wat een geweldig seizoen! Kan mij eigen niet voorstellen dat het volgende seizoen hieraan kan tippen. En superleuk gewoon 4 koppels! Natuurlijk afwachten hoe het ze nu vergaat, maar vind dit wel echt super! En dat verhaal van Astrid en hoe ze daar zat met HJ. Echt zo lief! Was wel echt verbaast om Hans en Petra! Haha, had niet verwacht dat Hans toch eindelijk de stap zou zetten. En vond ook wel mooi te zien hoe Italië Hans beseft dat zijn huidige situatie gewoon niet goed is om verder te kunnen. Ik hoop voor hem (en Libera) dat zijn b&b voor een mooi bedrag verkocht kan worden.
Het was een seizoen met aparte, ongemakkelijke, bijzondere, lieve en leuke mensen. Je bent toch van sommige “b&b eigenaars” gaan houden. Ik ga het echt missen.
Dertigers
Ik had echt even medelijden met Hans en Libera. Kon zo met ze mee huilen. Hopelijk wordt hun b&b snel verkocht. Dan kunnen ze ook verder
Wat een fantastisch programma, ik mis het nu al
Misschien seizoen 1 terugkijken waar een vrouw bij Bert aankomt na een lange reis en hij niet eens kijkt en dan toch maar chagrijnig aan komt lopen met de welkomstwoorden “ik was net schroefjes aan het bestellen op internet” haha.
Einde
Zie op instagram (bbvolliefde) dat iemand Simone en Ingrid samen is tegengekomen. Dus denk dat dat betekent dat Richard en Simone nog samen zijn had ik ook wel verwacht
Ik heb seizoen 1 nog niet gezien. Is het de moeite waard om te kijken?
Ik heb nog een week te gaan maar ga het topic echt missen. Bedankt voor al jullie ‘B&B-juice’
100%!!! Ik dacht echt dat seizoen 2 niet zou kunnen tippen aan seizoen 1, uiteindelijk vind ik ze beide even fantastisch haha
Nee maar hij woont ook niet in het échte Italië hé!
En die in Brabant die is nog saaier dan Denise
Het zijn 6 kandidaten en ze zijn boeiend in deze volgorde:
Heel boeiend:
Vrij boeiend:
3. Uitpuilende ogen Caroline met haar hondje Roos en een hoop Simp mannen
Totaal onboeiend:
Roxanne in Brabant en Vincent in Italië
Ja vond ik wel!
Die smiley geeft precies weer hoe Menno kijkt als hij iemand vertelt meermaals gescheiden te zijn
Oké ik ga vanavond kijken
Staat onder de foto
Oh zie het nu! HahahHa geweldig