B&B vol liefde (Deel 1)

Het leek alsof ze diezelfde avond nog is vertrokken? Is toch superlullig om iemand daarvoor heen en weer te laten vliegen

10 likes

Iig bleef ze niet bij Martijn, missh is ze ergens anders gaan slapen? Had ik ook niet gewild

Heel lullig allemaal.

6 likes

Ik zou ook echt een ander hotel zoeken voor die nacht. Het idee dat je dan weer met zijn allen aan het ontbijt zit. Vind het echt heel sneu. Je hebt denk ik toch wel sowieso een week vrij van je werk genomen enzo

6 likes

Ja, maar ook wel eerlijk van Martijn om het meteen te zeggen. Haar ā€œeen kans gevenā€ was net zo goed niet eerlijk geweest. Ik vind het eigenlijk raar van RTL om haar nog te laten komen.

9 likes

Pff echt kut voor die nieuwe, groot gelijk dat ze haar koffer niet uitpakte. Daar kijk je dan maandenlang naar uit :sob:

7 likes

Ja dit vond ik ook zo gek? Echt niet okƩ van RTL dat ze die vrouw nog over laten komen terwijl Martijnnnnnnn duidelijk al helemaal verliefd op Fenna was. Zo zonde van haar tijd.

7 likes

gvd zo te zien wordt het vandaag een aflevering droogneuken met martijn

10 likes

Ted voert weer even een functioneringsgesprek

13 likes

ben is echt een lieverd, ik wil hem matchen aan mijn oma

17 likes

lol dit liedje

2 likes

ah dit vind ik wel een beetje zielig, ze is duidelijk teleurgesteld

2 likes

vind t ook echt zielig, vond het ook leuk om te zien hoe zij zich heel langzaam meer aan het openstellen was, echt wel een leuke meid volgens mij

2 likes

oh god wat ongemakkelijk was dit

4 likes

Ben wel erg benieuwd wat ie allemaal heeft geappt

4 likes

ah ik vind het echt zielig voor Denise…had haar echt meer gegund

3 likes

Ja, daar ben ik ook benieuwd naar! Wel duidelijk dat voor Denise de appjes meer betekenis hadden.

2 likes

Dave was vanaf het begin wel echt enorm nep natuurlijk

2 likes

Jeetje ik vind dit toch wel lastig hoor. Heb het idee dat Denise er heel veel verwachtingen van had en Dave Denise wel leuk vond, maar niet leuk genoeg. En dat Denise nu denkt dat Dave haar helemaal niet leuk vond. Zoiets. Al sluit ik nog steeds niet de nepheid van eigenlijk allebei uit.

7 likes

ted heeft ook echt weinig zelfreflectie jeez

1 like

Ik had het idee, dat Dave de strijd leuker vond als Denise zelf. Het einde was in zicht en toen bleek dat hij de wedstrijd leuker vond als de prijs. Sneu voor Denise.

17 likes