Precies dit ja. Toen hij al had gewonnen van Ben en ook leek te winnen van sven, vond ie het niet interessant meer
Dat hij haar niet zo leuk vind als zij hem is volgens mij het minste probleem. Ze voelt zich voor gek gezet, omdat hij andere signalen gaf. Hij gaf haar niet echt duidelijk antwoord, maar gaf haar wel veel aandacht en blijkbaar ook als ze niet samen waren.
Ik snap wel dat ze daarom gaat twijfelen aan zijn oprechtheid.
ik vergeef je voor dat je me nep noemde
@ Fenna
hij heeft sws ook een micropenis ofzo
Is Dave niet gewoon een typische avoidant? (Correct me if I’m wrong heb dat boek niet gelezen)
Hahaha awh nouja het spreekt wel voor m dat ie niet gewoon voor de knapste is gegaan, dat had ik eigenlijk verwacht.
Hmm ja maar was zij nou zo duidelijk? Ook niet echt. Ze bleven allebei een beetje aan de oppervlakte. Al had hij natuurlijk niet dit soort signalen moeten geven terwijl het er misschien niet of niet op die manier was.
Maar ze heeft op beeld wel 2 keer, ik dacht zelfs 3x gevraagd hoe hij over haar dacht. Dat is toch een koopsignaal? Ik begrijp het wel dat als je dan geen antwoord krijgt, dat je je dan inhoudt. (trouwens ook een rode vlag) Dave had wel heel lang nodig om te bedenken dat Denise het toch niet was. Ik zou er ook goed geïrriteerd om zijn, als iemand je zo lang aan het lijntje houdt, terwijl je er zelf wel naar vraagt.
Na 2,5 bijna 3 weken? Dan nog steeds? Vind dat wel een beetje makkelijk hoor. In de eerste week, dan ga ik met je mee.
Ja, maar toen moest hij nog 2 dagen nadenken…
Denise zegt nu ‘maar goed dat ik me nog terughoudend opstelde’. Maar ik denk juist dat dát de reden is waarom het gevoel bij Dave niet doorzette. Vind haar een heel erg ingehouden afstandelijk type, waarmee je lastig een band krijgt, sowieso niet in 3 weken tijd als ze zo afstandelijk doet en blijft. Jemig, wat een stijve saaie tut. Idd, geen aanraking, amper een kus. Allemaal zo twijfelachtig en niet overtuigend.
Edit: kan waarschijnlijk meteen door naar t impopulaire meningen topic
Dat Dave erover moest nadenken en twijfelde vind ik ook helemaal niet raar, maar wel dat hij van die dubbele signalen gaf aan Denise (hebben wij als kijkers niet zo doorgehad maar ik ga dan af op wat zei zij en hij ontkende dat niet). Dan had hij in zn gedrag ook wat meer afstand moeten nemen toen hij begon te twijfelen. Ook niet leuk, maar dan kwam het in ieder geval niet zo rauw op haar dak vallen. (Besef nu ineens dat ik ook eens zoiets heb meegemaakt, van de ene dag alles rozengeur en maneschijn naar de volgende dag vanuit het niets donder en bliksem ik maak het uit, dus ik ben echt team Denise)
Ze heeft moeite om zich open te stellen door ervaringen in het verleden (dat zegt ze zelf) dus ik vind dit wel erg onaardig. Als Dave haar écht leuk had gevonden, had hij daar wel het geduld voor gehad.
Ik denk trouwens dat Denise het meest geknuffeld en gezoend heeft van iedereen op Martijn na (maar dat is moeilijk te overtreffen)
Edit: nee ik ben Richard vergeten
Ik ben benieuwd of Denise het briefje van Dave nog steeds ongelezen heeft liggen daar. Inmiddels weet ze nu de inhoud door de aflevering.
Dat briefje van Denise hè, eerst zei ze volgens mij dat ze precies zo’n briefje van haar ex had gehad, dat er hetzelfde in stond. En later zegt ze dat ze het briefje van Dave niet gelezen heeft. Daar snapte ik niks van.
Of haar ex heeft ook afscheid genomen en toen ergens een briefje achtergelaten, zo vatte ik m op
Ja die vind ik wel een bijzonder gezicht hebben vooral ogen en dat lichaam
Fenna vind je in elk dorp
Ik zat nog ff te denken over die scene met Denise en Dave, maar het is echt zo herkenbaar haha, eerst echt heel volwassen reageren ‘nee joh tuurlijk kan gebeuren, liefde kan je niet dwingen blabla’ en dan 30 minuten later toch de pan uit flippen
Alsof ik mezelf op tv zie
Ik ook.
#teamDenise