B&B vol liefde (Deel 1)

Dat toneelstukje was denk ik ook zijn manier van een romantische big gesture. Niet mijn ding, maar best lief als het je smaak is. Zie Richard, FransHans of bijvoorbeeld Denise dit niet doen.

1 like

Hahahah wow ja dat is echt precies zijn vibe idd!

Ik haat het ook dat Denise voor hem lijkt te vallen, hij praat echt poep (‘dat resoneert wel met mijn persoonlijkheid’) en dan zegt Denise nog zo heel lief dat ze hem niet zo goed snapt maar als ze doorvraagt wel :sob:

3 likes

Denise houdt zelf ook wel van dat soort slappe coach/quasi-spiri gelul volgens mij, als je die Instagram post ziet die ze had gemaakt over Dave :smile:

3 likes

Ik ga nu voor het eerst MAFS kijken omdat ik dan de Reality Check podcast kan blijven luisteren. :joy: Ik vind het echt gezellig om hen in mijn oor te hebben tijdens mijn dagelijkse opruimrondje. Wordt MAFS hier altijd veel bekeken en besproken? Zo ja, in welk topic moet ik zijn?

3 likes

MAFS topic

2 likes

Oh lol, sorry. :joy: Blijkbaar over het hoofd gezien.

1 like

Ben nu de podcast van Reality Check aan het luisteren en ze hebben besloten na de eerste 3 afleveringen v MAFS te stoppen met het volgen van het programma.

1 like

Nee echt? Waarom?

3 likes

Ze vinden het nieuwe concept kut, teveel love island en te gelikt.

1 like

net de laatste b&b gekeken!!

aaaaaaa astrid wat geweldig <3
ga het missen!! hoop vurig op een reĂŒnie-aflevering. En al zin in de laatste twee reality check podcasts

5 likes

Uhhh wat een lang verhaal maar eigenlijk staat er niks. Dat kan meer MAND

1 like

hahaha staat die b&b ook nog te koop, wat een figuur die hans

1 like

Wel fijn om deze kant van Richard ook te zien

2 likes

Ik ga telkens zo stuk om hoe die voice-over zo ziek overdreven SCHteffie zegt :joy:

26 likes

Dat eeuwige gezeik om die kinderen bij Astrid meine gute

6 likes

Ja, ze gebruikt ze echt compleet als excuus. Ze is gewoon zelf bang :woman_shrugging:t2:
Morgen alweer de laatste!

2 likes

Laatste aflevering! Kijkt er nog iemand of heeft iedereen het al gezien inmiddels?

Ik kijk ook, nog een x genieten

3 likes

Ik heb alles echt op tv gekeken dus nu ook!

2 likes

Hahaahha mijn moeder stuurt:

‘Is Martijn ontmaagd?’

:joy::joy::joy:

11 likes