Dat toneelstukje was denk ik ook zijn manier van een romantische big gesture. Niet mijn ding, maar best lief als het je smaak is. Zie Richard, FransHans of bijvoorbeeld Denise dit niet doen.
Hahahah wow ja dat is echt precies zijn vibe idd!
Ik haat het ook dat Denise voor hem lijkt te vallen, hij praat echt poep (âdat resoneert wel met mijn persoonlijkheidâ) en dan zegt Denise nog zo heel lief dat ze hem niet zo goed snapt maar als ze doorvraagt wel
Denise houdt zelf ook wel van dat soort slappe coach/quasi-spiri gelul volgens mij, als je die Instagram post ziet die ze had gemaakt over Dave
Ik ga nu voor het eerst MAFS kijken omdat ik dan de Reality Check podcast kan blijven luisteren. Ik vind het echt gezellig om hen in mijn oor te hebben tijdens mijn dagelijkse opruimrondje. Wordt MAFS hier altijd veel bekeken en besproken? Zo ja, in welk topic moet ik zijn?
MAFS topic
Oh lol, sorry. Blijkbaar over het hoofd gezien.
Ben nu de podcast van Reality Check aan het luisteren en ze hebben besloten na de eerste 3 afleveringen v MAFS te stoppen met het volgen van het programma.
Nee echt? Waarom?
Ze vinden het nieuwe concept kut, teveel love island en te gelikt.
net de laatste b&b gekeken!!
aaaaaaa astrid wat geweldig <3
ga het missen!! hoop vurig op een reĂŒnie-aflevering. En al zin in de laatste twee reality check podcasts
Uhhh wat een lang verhaal maar eigenlijk staat er niks. Dat kan meer MAND
hahaha staat die b&b ook nog te koop, wat een figuur die hans
Wel fijn om deze kant van Richard ook te zien
Ik ga telkens zo stuk om hoe die voice-over zo ziek overdreven SCHteffie zegt
Dat eeuwige gezeik om die kinderen bij Astrid meine gute
Ja, ze gebruikt ze echt compleet als excuus. Ze is gewoon zelf bang
Morgen alweer de laatste!
Laatste aflevering! Kijkt er nog iemand of heeft iedereen het al gezien inmiddels?
Ik kijk ook, nog een x genieten
Ik heb alles echt op tv gekeken dus nu ook!
Hahaahha mijn moeder stuurt:
âIs Martijn ontmaagd?â