B&B vol liefde (Deel 1)

Ik had dit nog niet eens meegekregen, maar Petra zat in ik vertrek. Maar snel even terugkijken

2 likes

https://www.instagram.com/p/ChnWpEeMSea/

:pensive::pray:

Als ik Denise zou zijn zouden dit soort posts echt het bloed onder mijn nagels vandaan halen jeez

8 likes

Fenna is heerlijk :drooling_face: zoals Martijn zegt

4 likes

https://www.instagram.com/p/Cho-eK_opz6/?utm_source=ig_web_copy_link

Hahahha
even doorklikken

16 likes

Oh ik weet niet hoe hij het bedoelt maar het ging me meer om de manier waarop hij het op instagram zet inderdaad!

3 likes

Haha Fenna en Martijn in die bar, wat ongemakkelijk.
En die barman zo vlot (en Fenna daardoor ook), echt een groot contrast met Martijn. Nu snap ik nog minder wat ze in hem ziet, omdat ze helemaal leek op te leven in dat stukje.

En wat hebben die gasten bij Denise een kutklusje gekregen haha, die zitten al dagen in die kelder lijkt het?

8 likes

Oh heerlijk, ik was Desiree alweer vergeten

2 likes

Haar weerwoord haha

Ik heb dat veilig verkeer ff gemist???

1 like

Blijkbaar dragen ze hun gordels allemaal niet op de juiste manier

4 likes

Ze tagt hem ook niet toch? En benoemt Dave meerdere malen. Benieuwd of hij nog reageert

1 like

Die obsessieve kusjes en aanrakingen van Maatijn de hele tijd, ik kan het echt niet aanzien :nauseated_face:

En dat ging idd niet zo vlot bij die bar. Denk dat ie het ook wel erg fijn vindt om in zijn vertrouwde omgeving ‘het mannetje’ te zijn.

Ohh en kut voor Petra. Je wil echt niet de laatst overgebleven vrouw zijn terwijl Hans alleen maar rouwig is om het vertrek van de ander.

5 likes

Naaah petra <3

3 likes

neeee van alle koppels hoopte ik het meest dat Hans & Petra bij elkaar zouden komen maar ik zie het nu somber in :pensive:

5 likes

Oh astrid <3 ik zit echt te janken

3 likes

ahahaha wat was die eyeroll van Ted toen Tjerk afscheid nam van haar zus

3 likes

Sven is echt een griezel, zijn hele persoon is echt een red flag

13 likes

Ze droeg haar autogordel, de achterste, onder haar arm door steeds

1 like

Ja echt zo’n type dat als je niet geïnteresseerd in hem bent, hij reageert met ‘ok ik vond je toch al lelijk’ oid :nauseated_face:

Ik ben nog niet helemaal bij maar waarom hoopte je dit? Ik vind Hans echt een lompe eikel en denk dat er veel mannen zijn die veel beter bij Petra passen.

3 likes

Ik vind Petra heel leuk en denk dat Hans onder dat stoere best lief is. Leek me echt leuk om hem te zien ontdooien bij haar

Maar als het echt een botte lul is dan gun ik Petra natuurlijk ook beter, krijg niet zo goed hoogte van hem. Qua botte lullerigheid spant Richard wat mij betreft de kroon

5 likes

pyramid scheme vibes :sparkles:

8 likes