B&B vol liefde (Deel 1)

Jaaa leuk dat we nu over de laatste kunnen posten! Ik kreeg ook een traantje toen Harm-Jan erbij kwam zitten :pleading_face: en Ries en Simoon ook lief!
Heeel veel zin in updates

3 likes

https://www.instagram.com/p/ChvC8M1jOVi/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Zou Fenna niet terug gekomen zijn?
Dat lees ik er in maar kan ook natuurlijk zo zijn geformuleerd zodat iedereen maar naar Rtl Boulevard gaat kijken.

6 likes

Lees ik er ook in idd
 klinkt een beetje als een laatste wanhoopskreet haha

13 likes

hahaha die knotsgekke meid is met de noorderzon vertrokken

3 likes

Ik snap al die Instagramposts niet met die hele betogen naar elkaar. Stuur gewoon een appje.

21 likes

Als ik Fenna was, had ik 'm geblokkeerd, dus mogelijk is dit zijn enige optie

5 likes

Maar zij doet dit ook naar hem

https://www.instagram.com/p/ChvDjSkrKrb/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

3 likes

Fenna schrijft zelf dit op Insta

Dus dat is sowieso klaar, je schrijft alleen maar ‘je bent en blijft een bijzonder mens en ik ben blij dat ik je heb leren kennen’ over iemand die niet je partner is

30 likes

Nou ja ze zeggen eigenlijk precies niks, misschien doen ze dit wel expres om het allemaal juicy en spannend te maken

Maar het zou me helemaal niks verbazen als het niks geworden is

4 likes

Nou denk dat ze niks mogen zeggen omdat dat allemaal exclusief voor boulevard is.

2 likes

Jaaa Petra en Hans :smiling_face_with_three_hearts: nog samen zie ik bij boulevard

9 likes

Ja maar vond het tegelijk wel heel vaag: ‘Het is nog heel pril’ ‘We gaan kijken hoe het loopt’. De opnames zijn toch al een paar maanden geleden afgerond?

edit: haha en hij heeft 350 bedpartners gehad, daar is hij dan wel weer open over

5 likes

Hmmm, ik snap het wel hoor. Ofja, we weten natuurlijk niet hoe vaak ze elkaar intussen nog hebben gezien en wat er in de tussentijd nog is gebeurd

5 likes

WATTTT

Das meer dan de meeste ex on the beach deelnemers

17 likes

Is dit al afl 1 van de terugblik ofzo?

5 likes

Geloof er geen zak van.

3 likes

Ik vind n.a.v die foto die laatst werd gedeeld dat hij vroeger wel echt een knappe man was (‘hij leefde een echt rock&roll leven’ aldus Aran Bade)

En Hans heeft misschien de summer of love nog meegepakt hĂš :wink: Ik denk dat hij wel goed lag bij de vrouwen! Er werd ook nog gezegd dat toen het programma al op tv was, hij nog steeds reacties ontving van vrouwen

3 likes

Ooooh Hans, ik dacht dat dit over Martijn ging :clown_face:

10 likes

Huh maar ze zat m laatst af te zeiken bij een ander programma

4 likes

HAHAHAH

4 likes