En Fenna zegt: ‘‘ik had wel een beetje een benauwd gevoel’’ meidd
weetjewel
astrid ik vind haar echt zielig
nouuuuuu
omggg wat een einde! echt heel fijn voor hun zeg
maar er zal toch wel een follow up komen?? ik moet toch weten hoe het verder gaat!
Ahh Astrid… Die zag ik niet aankomen zeg!
Moest wel even een traantje wegpinken bij Harm-Jan en Astrid zeg… gossie En Hans en Petra vind ik ook leukkk, hoopte steeds al dat het Petra ging worden. Toch best wel een succesvol seizoen zo met… 4 setjes? Richard, Martijn (voor hoe lang het duurt), FranseHans en Astrid.
Dit is nu het nieuwe BZV voor mij, lekker zonder Yvon en zonder Art maar wel met de geweldige voice-over van Jeroen Kijkindevegte Was leuk om te kijken met jullie! Ruim 1800 berichten aan gewijd met zn allen
edit: o ja ik hoop idd ook op een follow-up, ben heel benieuwd! Hoop toch nog wel op Natasja en Menno
En vooral gewoon élke dag een nieuwe aflevering, komkommertijd i don’t know her.
Nu al zin in volgend jaar!
Jaaa leuk dat we nu over de laatste kunnen posten! Ik kreeg ook een traantje toen Harm-Jan erbij kwam zitten en Ries en Simoon ook lief!
Heeel veel zin in updates
https://www.instagram.com/p/ChvC8M1jOVi/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Zou Fenna niet terug gekomen zijn?
Dat lees ik er in maar kan ook natuurlijk zo zijn geformuleerd zodat iedereen maar naar Rtl Boulevard gaat kijken.
Lees ik er ook in idd… klinkt een beetje als een laatste wanhoopskreet haha
hahaha die knotsgekke meid is met de noorderzon vertrokken
Ik snap al die Instagramposts niet met die hele betogen naar elkaar. Stuur gewoon een appje.
Als ik Fenna was, had ik 'm geblokkeerd, dus mogelijk is dit zijn enige optie…
Fenna schrijft zelf dit op Insta
Dus dat is sowieso klaar, je schrijft alleen maar ‘je bent en blijft een bijzonder mens en ik ben blij dat ik je heb leren kennen’ over iemand die niet je partner is
Nou ja ze zeggen eigenlijk precies niks, misschien doen ze dit wel expres om het allemaal juicy en spannend te maken
Maar het zou me helemaal niks verbazen als het niks geworden is
Nou denk dat ze niks mogen zeggen omdat dat allemaal exclusief voor boulevard is.