Ik was aan het wachten tot de echte Juice maar er komt niks nieuws.
Samenvatting: ze mag natuurlijk niets negatiefs zeggen over het programma dus ze probeert op grappig positieve wijze aan te geven dat ze de kut dingen een mooie leerervaring vond en geeft nog wat ideeën over hoe de voor/nazorg beter kan. Wat iig bijblijft is dat de organisatie die in moet springen bij zulke incidenten slecht bereikbaar was en weinig tot geen actie heeft ondernomen.
Ik verstond aan het begin iets van ‘Dave-ze mensen’ als in ‘deze mensen’ met een verwijzing naar Dave maar kan ook zijn doordat ze gewoon best onduidelijk praat
Er wordt hierboven een samenvatting gegeven?
Richard deed dus blijkbaar alleen maar mee voor de gratis reclame
Oh het is een filmpje maar krijg hem niet gepakt, staat op de insta van bbvolliefde
Wat een droeftoeter is dat. En ook gewoon jammer.
Haha wat een hork
En z’n b&b was nou ook niet bepaald een visitekaartje
haha nou idd, reclame voor welke b&b in godsnaam want zover ik weet staat er nog steeds niets
Wat leuk dat er nog steeds 3 stellen samen zijn en samenwonen!
Ah wat leuk! Heb nu wederom zin in een reünie-aflevering ofzo. Kunnen ze geen kerstspecial maken voor mij?
!!!BREAKING!!!
Omg meid waar begin je aan
Haha jezus, de titel doet geloven dat ze een relatie hebben ofzo
Maar nee
Zij werkt nu daar in de sportschool
Haha ja ik dacht die Simone is zwanger van deef maar nee, de power van clickbait
https://www.instagram.com/p/CjiejwZLHKp/?utm_source=ig_web_copy_link
Ahh Ruud gaat wonen en werken in Oostenrijk! Cool!
Als informant?
Opgieter in de sauna! En hij zoekt een vrouw!
Aww in de buurt van Astrid en HJ? Zie al voor me dat ze gezellig samen een frietje gaan eten
Hoe is dit zijn grootste droom en passie
Ik vind ‘t bijna creepy dat een ‘ex’ ook ineens gaat emigreren naar hetzelfde land als waar jij heen bent geëmigreerd maar goed, het zal wel
Ruud zegt “zijn grootste droom en passie”. Misschien wilde hij altijd naar Oostenrijk emigreren en was dat ook één van de redenen dat hij reageerde op Astrids berichtje. Verder vind ik het totaal niet creepy en ze worden ook geen directe buren. Ik vind het echt heel leuk voor hem, en Astrid en HJ konden het altijd heel goed met hem vinden. En tussen Astrid en Ruud is nooit iets gebeurt. Al konden ze het wel goed met elkaar vinden. Ruud bood zelf de ruimte aan voor HJ. Ik zie een mooie vriendschap en denk niet dat Ruud wordt gezien als een ‘ex’
Moet wel zeggen als die eerste kandidaat (die ook meedeed aan lldl) het was dan was het misschien wel een beetje creepy