B&B vol liefde (Deel 1)

En het onderdeel vertrouwen vond ik niet zo bij haar. Ze was behoorlijk afstandelijk

1 like

Heel cryptisch inderdaad. Vraag me echt af wat er gebeurd is. Ook met dat mannen en drank? Had niet de indruk dat er daar in Spanje zoveel gedronken werd (zeker niet in vergelijking met Natas en FransHans haha)

3 likes

Misschien niet met 1 vd deelnemers maar iemand vd crew

8 likes

Kan toch net zo goed om iemand van de productie gaan? Had sowieso na die hele fittie niet verwacht dat ze nog iets zou delen over Dave, ongeacht of die nou wel/niet iets met dit vermeende voorval te maken zou hebben. Stel het is Dave, waarom de fuck wil ze hem dan tot het laatst houden? Als je ooit makkelijk van een man afkomt is het wel in dit programma. Gewoon zeggen: geen klik en het is klaar

2 likes

Ze heeft Dave wel bedankt voor zijn deelname en wenst hem liefde toe (Instagram post).
Denk niet dat je dat zou doen als hij degene was waar ze nu naar refereert

En ze vond het daarnaast jammer dat hij naar huis ging dus dat zou dan toch ook niet kloppen. Want ik neem aan dat er na het afscheid niet veel contact meer is geweest (aanname)

2 likes

Ja daar heb je heeft een punt. Het zal misschien inderdaad niet over Dave gaan.

Stel je voor iemand van de crew :flushed: @Scorpiovibes Denk alleen niet dat we er gaan achterkomen wat er is gebeurd. Tenzij dat één of ander Juicekanaal er zich mee gaat moeien.

6 likes

In dat opzicht is het nogal onhandig van haar om zoiets op instagram te zetten want nu wil natuurlijk iedereen achterhalen wat er gebeurd is en zou het ook zomaar uit kunnen komen met hoe dat tegenwoordig gaat
 Wel echt heel rot voor haar dat dit de uitkomst is van haar deelname

5 likes

Z’n “OSM”-uitleg maakt het niet echt beter.:smiling_face_with_tear:

Ere-voorzitter van SociĂ«teit de Witte zegt alles al wat je over hem moet weten en ook dat hij prima wist welke connotatie ‘OSM’ heeft.

4 likes

Ik denk dat de B&B eigenaren een vergoeding krijgen omdat ze tijdens de opnames ook minder kamers kunnen verhuren etc. Ben nog steeds geen fan van Tjerk, maar dat stukje over Ted verbaasd me niks.

1 like

Ik las dit te snel en bij de woorden “zomerhit” dacht ik ineens dat Tjerk een nummer heeft gezongen over OSM :rofl:

2 likes

Zou een goeie carnavalskraker zijn

1 like

Zijn achternaam is Hilarius :joy:

7 likes

Ik smelt :pleading_face:
https://www.instagram.com/p/CiFjJfGDOqe/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

9 likes

Aaah ja dat filmpje op het vliegveld ook!!!

4 likes

En @Leuk123 Jaaa daarna zag ik dat filmpje op het vliegveld, die was nog liever. En een heel mooi pakkie had ze aan ja!

2 likes

denise anna ‱ shared a post on Instagram: "DANKBAARHEID & LIEFDE ON TOP.đŸ™ŒđŸœđŸ§ƒâ™„ïž

#benbvolliefde #awareness #helpingeachother #positivity #grateful 

@nickdijkman8 
@shownieuws 
@rtlboulevard 
@bbvolliefde 
@telegraaf.nl 
@veronicasuperguide...

:face_with_hand_over_mouth::face_with_hand_over_mouth::face_with_hand_over_mouth:

(Sorry ik krijg de reel hier niet gepost)

7 likes

:fire::fire::fire:
Ik vind het wel knap hoe ze meerdere partijen, zonder iets daadwerkelijk te zeggen, alle hoeken van de kamer laat zien.

2 likes

Wel heftig volgens mij wat zich daar allemaal heeft afgespeeld, wat naar voor haar

3 likes

Zo ik kan echt niet luisteren naar dat gezwets, ook geen idee wat ze zegt.

5 likes