Kijk ook zo uit naar volgende week. Heerlijk om naar uit te kijken en elke dag weer te volgen. Ga proberen om niet vooruit te kijken hahah
Ooooh ik heb sneckber besteld en ga dit zo kijken. Ik heb door mijn date al een aantal fragmenten vooruit kunnen zien en het wordt echt smullen
Die preview dit belooft wat!
Oeii ik snap het. Switchen?
Reality check is ook terug!!
Ik ga echt mn zelfbeheersing testen en de 15e pas beginnen en dan een hele rits in één keer kijken.
Zin an
Ik zou een andere zoeken
Die ruggengraat heb ik niet.
Ik normaal ook niet, maar had dat vorig jaar ook met de eerste week gedaan en dat was zo chill.
Elke andere aflevering wel direct gekeken trouwens, dus de ruggengraat is niet permanent. Maar wil iig één avondje kunnen bingen.
Ahh die reunie zo leuk hahahaha
Ik kijk nu de “hoe is het nu met” aflevering terug en ik kom nu achter waarom een tindermatch zooo bekend voor kwam. Ik zei nog tegen hem "hé kennen we elkaar niet? Je komt mij bekend voor. En nu kom ik er dus achter dat ik gematch ben met Jelmer. Één van de dates van Debby. Hij heeft nooit gereageerd, maar ik ben wel blij dat ik nu eindelijk weet waarom hij mij zo bekend voor kwam haha
Ben aflevering 1 aan het kijken, omg wat een types weer
Ohhh irritainment bij zoveel mensen al!! Love it
Ooooooh zin in!!!
De eerste 6 afleveringen staan er nu al op dus je kunt vooruit
Omg pijnlijk, die ‘deal’ tussen Marian en haar huisvriend. Dit kwam niet echt van twee kanten.
Sushi, glas wijn en 6 afleveringen. Let’s go!!
Ik ben bezig met de eerste aflevering maar kunnen ze die Olof niet ondertitelen? Ik versta echt de helft niet
Kun je gewoon aanzetten toch? Ondertiteling voor doven en slechthorenden. Heb dat altijd aan staan want versta er ook altijd geen hol van.
Ik wist helemaal niet dat dat kon, dus thanks daarvoor! Vorig jaar had ik dat ook wel nodig bij richard!