Ja Loes is echt mijn bec. Het wordt ook alleen maar erger
Nou ja ik snap dit wel. Ze zegt dat haar vader is overleden en hij begint direct over dat er ook mensen in zijn familie zijn overleden. Niet echt een passende reactie
Wat een klucht weer ![]()
heerlijk
Dacht weer dat het niet beter kon dan S1 en 2 maar volgens mij wordt dit weer top
afl3
Jan is echt een combi van Youp van ât Hek qua looks en Ernie van Sesamstraat qua stem.
En die José die een stoeltje gaf dat ze van een overleden vriendin heeft overgenomen, what the hell. Awkwaaard
Ja en er was geen ruimte in de kast hĂš!!
Misschien ook niet een onderwerp om aan te snijden als je elkaar amper een uur kent. Snap wel dat je dan heel ongemakkelijk kan worden en wellicht niet helemaal snapt wat in haar ogen een goede reactie is.
Zo jaloers op dat hele perceel van Walter. Vind die ruimtes vanbinnen best ouderwets ingericht, maar vanbuiten echt een plaatje ![]()
Hoezo zijn die vrouwen zo onder de indruk van het âimperiumâ van Joy? Ik vind het maar een sfeerloze bedoening. Oogt ook net zoals dat van Richard vorig jaar alsof het nog lang niet af is
Zou hier geen 200 euro per nacht voor neerleggenđ
Omdat ze met hem naar bed willen, al had ie op een vuilnisbelt gezeten hadden ze dit nog gezegd
Wel jaloers op mount Joy zijn panterprint schommelstoel
Idd, vond het maar een teringbende bij hem op zn berg.
Dit is wel een spiritueel seizoen. Bijzondere types zitten er tussen
Hahahha
Ik kan Zoë echt niet hebben ook! (Mooie blauwe deuren over groene deuren)
En de blonde vrouw bij Walter zegt steeds hoe ontspannen ze is etc maar zo komt ze niet op mij over
Heb ook het gevoel dat Claudia het derde wiel is
Nee, alles aan haar schreeuwt dat ze heel onzeker is maar zichzelf voorneemt om het niet te zijn. (afl 3-4 vooral.) Die is echt helemaal niet op haar gemak.
Heb trouwens ook het vermoeden dat die vriendschap tussen haar en Anna wel bekoeld gaan zijn na dit avontuur.
Same girl
Omg ik kijk dus nu aflv 1 en ik ken een van de vrouwen van Leendert!!! Omg omg
Ze is tot nu toe wel alleen in de aanmeldingsvideos, hoop dat ze ook echt gekozen is? Wat een giller
Wat een vreselijke kwal is die Jan bij Marian. Continu zo slijmen tegen haar en kleinerend naar Olof. Bah.
Bye Loes!!!
Een van de mannen die zich heeft opgegeven bij Petri ken ik en hij past totaal niet bij haar ![]()