B&B vol liefde (Deel 1)

Aflevering 3 bij Walter :smiling_face_with_tear:. Ik zou niet weten hoe hard ik weg zou moeten rennen. Wat een televisie :clap:

2 likes

Omg dat dansen in de tantra tent :joy:

3 likes

Doe mij maar een welkom met wijn en borrelplank in plaats van jezelf los schudden in die tent bij Walter

5 likes

Spoiler aflv 1

Samenvatting
  • Marian met dr hond, lol
  • Olof is een cutiepie
  • En die huisvriend van Marian; ik ga helemaal stuk. Zijn outfits ook
  • lekker als vriendinnen op jacht naar dezelfde vent en dat cadeau, lightning boobs, amazing
  • die chick bij Joy praat zo irritant. Ik vind Joy ook echt helemaal nog geen leuk persoon
  • gezel met zijn huisgenoten ook
5 likes

Hahah ja Zoe praat een beetje alsof ze een sbs programma presenteert.

afl 2

Joy: ā€œIn a way evolvedā€
Hahahhaah wtf

13 likes

Hahaha ik wil echt leven als Marian over 40 jaar :joy::ok_hand:t2:

22 likes

Ja Marian is echt mijn spirit animal

12 likes

Lekker heerlijk lekker is Zoe heerlijk zeg

13 likes

Niks mis mee jongens, niks mis mee - Olof

3 likes

Ah ik zit de hoe is het nu met aflevering te kijken en mijn hart breekt een beetje voor Petra :broken_heart:

11 likes

De zus van Joy komt mij zo bekend voor. Iemand een idee?

7 likes

Die Olaf lijkt op Lee towers

20 likes

Ik weet niet eens waar ik moet beginnen, wat een vreselijke mensen zitten er weer tussen.

Olof is toch veeel te oud voor die meid. Als ze maar niet als Ted vorig seizoen allemaal oude kerels over de vloer krijgt.

4 likes

Zij is volgens mij stylist bij vtwonen!

6 likes

Haha ja dit bedacht ik mij ook net, wel een lieverd. Echt complimenten voor de programmamakers, ik zat er na een kwartier al weer helemaal in :joy: wat een types, my god.

3 likes

Afl 3:
Als ik kijk naar de interactie tussen de twee mannen van Marian krijg ik echt een deja vu naar de mannen van Ted vorig jaar. Meteen allemaal van die steken uitdelen onder water.

7 likes

Oh die Zoƫ, ik kan het echt niet aan :joy: wat een cringe

Oh en Loes vind ik heel zuur

4 likes

@Sax zij schelen toch ā€œmaarā€ 6 jaar? Is ook weet niet zoveel.

Ik zie nu iemand een stemvork op haar enkels zetten omdat het een helende werking heeft :joy:. Er is een flink blik spirituele types geopend dit jaar. En al dat Engels tussendoor van Joy is ook maar vervelend.

8 likes

Ja, en dan hebben we Willem Engel nog niet eens gehad. Echt bizar.

6 likes

Die stem van haar ā€œheerrrrrrrrlijk reizennnā€

10 likes